Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Titel is niet nodig » euhme..

Titel is niet nodig

7 maart 2011 - 19:28

377

0

262



euhme..

vanuit moon

Moon
De bel gaat en ik wordt wakker. Langzaam open ik mijn ogen en ik zie dat Justin bovenop me ligt. Ik duw hem op de grond en loop naar de deur. 'Hallo' zeg ik als ik de deur open en ik zie allerlei flitsen. 'Is het waar dat u met Justin Bieber date?' wordt er gevraagt,door wie weet ik niet en ik hou mijn hand voor mijn ogen. Justin komt bij me staan en ik duw hem weg. 'Niet doen sukkel' lach ik. 'Straks komen ze er nog achter'. Justin slaat zijn armen om me heen en drukt een kus op mijn mond. 'Waarom mogn ze 't ook alweer niet weten?' vraagt hij grijnzend.'Omdat ik niet beroemd of bekend wil worden,jij mag dan wel bekend zijn,maar dat betekend niet dat ik bekend wil worden' zeg ik en rol met mijn ogen. Justin grijnst weer en zoent me. Onder de zoen tilt hij me op en hij loopt de trap op,naar zijn kamer. Langzaam en rustig legt hij me op zijn bed en zoent me weer. Ik laat even zijn lippen los om naar zijn aangespande spieren te kijken. 'Waarom ben jij zo leuk?' vraag ik als hij zich naast me laat vallen. Ik ga op mijn zij liggen en kijk hem cute aan. Met mijn hand streel ik door zijn,weer gegroeide, haar. Justin sluit mijn ogen en glimlacht schattig. 'Omdat ik jou vriendje ben en omdat ik jou heb.' Ik begin te blozen en kijk weg. 'Waarom doe je zo...' Vraag ik en ga met mijn rug naar hem toe liggen. 'Hoe bedoel je,,hoe doe ik?' vraagt hij en kruipt tegen me aan. Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt kusje in mijn nek en op mijn schouder. Ik duw hem weg en ga zitten. 'Je weet dat ik dat niet wil en daar niet tegen kan.' zeg ik boos en ik loop naar de deur. 'Wacht nou,Moonnie' zegt Justin en hij staat op.Snel draai ik me op en pakt met mijn hand de deurkruk vast. 'Nee Justin.. Ik wil dit niet,laat me even,ik ga naar huis,,tot later,Justin' zeg ik en druk een kusje op zijn wang. 'Bye Justin' zeg ik en ik verdwijn de gang op,opzoek naar mijn spullen die door het huis zwerven.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.