Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Titel is niet nodig » Nee

Titel is niet nodig

15 maart 2011 - 19:35

274

0

216



Nee

Na een week komt Moon terug bij Justin Maar was het wel zo'n goede zet om weg te gaan...

Moon
Ik wordt wakker en check mijn mobiel. Nee,geen sms'jes dus. Alleen een gemiste oproep. Snel kijk ik voordat ik vertrek. Justin. Ik bel hem snel,maar hij neemt niet op. Rijdend in mijn rode Cabrio probeer ik Justin opnieuw te bereiken. Géén bereik. Snel let ik weer op de weg,als ik zie dat ik voorbij Justin's huis ben. Ik trap op de achteruitrem , richting Justin's huis. Als ik uitstap,check ik nog even mijn make-up en haar. Ik loop naar de deur en bel aan. Als Chaz opendoet,geef ik hem een knuffel en loop naar binnen. Chaz duwt me weer naar buiten. 'This voor je eigen best wil,moon,blijf hier weg,voor jou hartje. Ik wil niet dat je pijn hebt.' Weer geef ik Chaz een knuffel. 'Dat maak ik zelf wel uit,chazje' grap ik en ik loop naar Justin's kamer. 'Ik heb je gewaarschuwd' roept Chaz nog naar boven. Ik rol met mijn ogen en pak de deurknop vast. Snel zucht ik nog even en ik laat de deurknop los. Ik klop even en blijf wachten op een reactie. 'Ik ga wel Justie' hoor ik een meisjesstem aan de andere kant van de deur zeggen. Justie.. O nee. Ik schrik me dood als ik een meisje in badjas zie,die de deur net open deed. Mijn badjas. 'Euhme.. hoi,ik kom voor Justin,MIJN vriendje.' zeg ik bot en ik loop snel de kamer in. Als ik zie dat t een andere Justin is ,schaam ik me dood. In versnelde loop ik naar beneden,naar Chaz. 'WAAR IS JUSTIN,,MIJN JUSTIN EN NIET DE GENE DIE BOVEN MET EEN MEISJE ZIT!' schrreuw ik naar Chaz. 'Hij is ... euhme.. op tour' stotterd hij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.