Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Darkest Secret of » Normale leven

Darkest Secret of

24 aug 2011 - 18:05

413

0

248



Normale leven

De eerste keer gaat de mens de ruimte in. Ze gaan naar venus. De onschuldige zuster planeet van de aarde. Toch?

Zunga kwam thuis van het sterren onderzoeken. Hij zag zijn zus aan het koken. " Zunga kan je even afwassen. Ik ben druk.", riep ze. Zunga zuchtte, hij wist hoe irritant zijn zusje kan zijn als hij nee zegt. Dus begon hij maar alvast. Hij keek naar zijn zusje. Ze glimlachtte altijd, ook in slechte tijden. "Kon ik ook maar zo zijn. Elke dag glimlachen en het leuk hebben. En niet te hoeven werken.", mompelt hij tegen zichzelf. Wanneer hi klaar is gaat ie naar zijn kamer. Hij maakt de deur op slot. En maakt de ramen dicht. Zunga werkte als sterrenkijker. Het was zijn werk en zijn hobby. Laast had hij een planeet gevonden. Maar hij viel in slaap. Maar een zin kon hem wakker maken. "Het is etenstijd!" Want zijn zus kon goed koken. Ze kon van groente snoep maken. Zunga liep slaperige uit zijn kamer. Hij ging snel de tafel dekken. En daarna ging hij zitten. Vandaag had ze lasagna gemaakt. " Bedankt, zoals gewoonlijk maak je lekker eten. Heb je mana nog gesproken? Je praat de laatste tijd veel over haar.", vraagt Zunga. "Ja, we zijn nu beste vriendinnen. Iemand probeerde ons naar zijn huis te loeren. Mana heeft hem inelkaar geslagen!", zei ze enthiouast. "En ze heeft me gekoppelt met haar beste vriend. Je moet hem zien. Hij is zo lekker! We hebben al gezoent." Zunga was blij voor haar. Zoë had al vijf keer gezoent. Zunga niet eens gekust. Terwijl hij de oudere was. Zunga begon te blozen. "Is er iets?", vroeg ze bezorgd. Zunga schudde nerveus zijn gezicht. Zoë glimlachte weer. Haar glimlach was warm, wat zunga nog meer vetrouwen gaf in het leven. Toen ze klaar met eten waren ging de bel ineens. Zunga ging het open maken. Daarna sprong ineens een meisje op hem. "Zoë de kermis is hier. We kunnen al vandaag op die ene double date waar Jameck het over had." Daarna knuffelde ze zunga. Tot ze zag dat het Zoë niet was. Toen sprong ze snel weg. "Mana we zijn net klaar met eten ik ga me even klaar maken en dan kom ik.", zei ze blij. Zunga was nog steeds op de grond. Hij zat te denken over de warme gevoel van boobies! Zoë nam haar jas en trekte het aan. "Dag Zunga!", zei ze terwijl ze de deur dicht maakte. Hij was weer alleen in het huis. Dus ging hij maar op de computer. hij zag een e-mail van zijn baas.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.