Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The Jesus Of Suburbia » Give Me Novacaine

The Jesus Of Suburbia

20 maart 2011 - 12:15

533

1

262



Give Me Novacaine

=) Beetje lang niets geschreven... Maar Whatsernames karakter is aangepast: Whatsername is een felle meid, even zo gezegd. Ze komt uit de familie vanwie de vrouwen altijd al het vriendinnetje van de Saint geweest. De mannen, die werden óf op straat gezegd als ze zindelijk waren en konden praten, óf in de bende opgenomen, maar dan moesten ze wel op hun negende een baby-konijn zonder blikken of blozen kunnen afmaken. Whatsername heeft nooit een naam gekregen, aangezien haar moeder stierf bij haar geboorte, en haar vader elke man in de bende kan zijn... Het is natuurlijk officiël zo dat alleen de Saint haar moeder mocht hebben (...) maar kom op zeg, het is een drugsbende, rebellen, die houden zich niet aan de regels! NIemand weet dus hoe Whatsername is, Niemand weet heo ze heet, zelfs zij zelf niet... (13 Juni)

Take away the sensation inside,
Bittersweet migraine in my head,
It's like a throbbing toothache,
Of the mind,
I can't take this feeling anymore

Drain the pressure from the swelling,
This sensations overwhelming,
Give me a long kiss goodnight,
And everything will be alright,
Tell me that I won't feel a thing

So, give me novacaine

Out of body and out of mind,
Kiss the demons out of my dreams,
I get the funny feeling and that's alright,
Jimmy says it's better than here

I'll tell you why

Drain the pressure from the swelling,
This sensations overwhelming,
Give me a long kiss goodnight,
And everything will be alright,
Tell me that I won't feel a thing

So, give me novacaine
(Oh, novacaine)

Drain the pressure from the swelling,
This sensations overwhelming,
Give me a long kiss goodnight,
And everything will be alright,
Tell me Jimmy, I won't feel a thing

So, give me novacaine

Ik zat onderuitgezakt op een stoel die al even versleten is als de kussens die erop lagen. Oké, ik moest niet zeuren, het was waarschijnlijk zo’n beetje de enige stoel in het hele gebouw.
‘Saint Jimmy?’ vroeg een meisje, dezelfde als die me de novacaine had gegeven. ‘Het is tijd voor uw…’
‘Geef hier. Nu,’ snauwde ik. Ik had de novacaine nu nodig, anders overleefde ik het niet... Zonder deed mijn hoofdpijn. De beste vergelijking is denk ik nog een hardnekkige kiespijn bij iemand die bang is voor de tandarts. Of er geen geld voor heeft.

Ze gaf me haastig de naald en de band. Ik bond de band eigenhandig om mijn bovenarm. De spuit was al vol, en ik kon hem zo in mijn onderarm duwen. Ik sloot genietend mijn ogen. Gosh, dit was waar ik voor leefde! Na een tijdje werd ik me weer bewust van de wereld en keek ik om me heen. Oké, helemaal bewust is een verkeerde definitie. Het was meer… Ik kon weer zien. De wereld zweefde een beetje. Met een grote grijns zat ik op mijn “troon”ť en keek de zaal rond. Iedereen was bezig ergens mee bezig, iets voor zichzelf, of voor een actie. Wapens klaar maken, kaarten, of hele andere dingen…
Toen vloog de deur open.
‘En What The Fuck waar is Saint Tobias heen?’ schreeuwde een vrouw. Ik keek op en zag een vrouw met bruin haar staan. Ze keek nogal boos rond met ogen die zo’n beetje vuur spoten.
‘Wie is dat nou weer?’ vroeg ik iemand die toevallig in de buurt stond. Hij maakte een halve buiging en zei toen: ‘Dat weet niemand, Saint Jimmy. Haar naam is onbekend, maar ze was vroeger degene van wie Tobias hield. Of verplicht was te houden, eigenlijk. Als ze zou weten dat jij nu de Saint bent, Saint Jimmy, dan zou ze van jou moeten houden.’
Hm.
Dat zag ik wel zitten! Ik bedoel, dat meisje mocht er best zijn… En blijven.
‘Ah, dus zo zit dat.. Mooi.’

Het was waarschijnlijk mijn Novacaine die me beïnvloedde, of St. Jimmy. Of beide. Dat laatste was waarschijnlijk het meest logische. En waarom was ik nou weer als Jesus aan het denken? Ik was verdomme Saint Jimmy!

Dus ik stapte op haar af en grijnsde.
‘Dus jij hoort bij de Saint.’
‘En jij bent?’ vroeg ze ongeïntereseerd.
‘De Saint,’ was mijn antwoord, die ik gaf met een grote grijns op mijn gezicht,en zo stoned als maar zijn kan.


Reacties:


FreeHugsPlz
FreeHugsPlz zei op 20 maart 2011 - 13:57:
coowl SNELVERDEROFJEGAATERAAN