Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Over The Edge, Bieber. » ~01~

Over The Edge, Bieber.

20 maart 2011 - 20:51

349

2

244



~01~

Naam: [url=http://data.whicdn.com/images/7703964/200245_194192470614310_100000706740660_563699_5835380_n_large.jpg?1299446493]Alisha Stones.[/url] Leeftijd: 16. Hobby's: Dansen,Zingen,Tekenen,Joggen,Fietsen,Zwemmen,... Huisdieren: [url=http://home.base.be/vt6322909/rottweiler270507_468x396.jpg]Boris.[/url]


Ik kom binnen in de zaal en meteen begint het warm te worden, ik begin te zweten en krijg de neiging om mijn jasje uit te doen. De jury vraagt meteen of ik op het podium wil komen. Ik zucht diep dat ze het zelf in de wachtzaal kunnen horen en loop langzaam het podium op. "Heb je een cd mee?" Vraagt de enigste vrouw van de jury. CD? Niemand zei iets van een CD!" Uuhm...Nee." Fluister ik. Ze knikken allemaal tegelijk. Het is gedaan, ik moet nu vast naar huis. Waarom heb ik nu niet een cd meegenomen? "Kan je goed improviseren?" Vraagt de vrouw weer. Ik knik, wie kan dat nu niet? Opeens hoor IK heel luid Dr. Bieber uit de boxen komen. Dit meen je niet? Ik lach voorzichtig en kijk naar de jury. "Lijkt dat je wat?" Lacht de vrouw dan. Ik knik hevig. Ze zetten de muziek opnieuw op. Achter de laatste incurable begin ik te dansen.


Dit is het dan hiervoor ben ik gekomen ik moet het afmaken, zou ik? Ik neem een aanloopje en maak een salto zonder handen. Als ik hard op m'n voeten terecht kom glij ik voorzichtig door mijn benen tot een spagaat. Er staat iemand op helemaal achter in de zaal en begint hard in zijn handen te klappen. Ik kijk naar de verschijning en hoop om hem/haar beter op te vangen. Als ik hem compleet zie spring ik op en neer terwijl ik met mijn handen wapper. Justin Bieber!
Ongelooflijk hij vond me goed! "Jullie moeten niets zeggen, daar zijn zelfs amper woorden voor. Je mag je spullen pakken, lieverd. Je bent door." Zegt hij en toont zijn prachtige glimlach. Ik spring nog es op en neer maar deze keer zonder de handjes. "Dankje!" Gil ik.
Hij knipoogt naar me en kijkt in mijn ogen. Ik spring van het podium en loop naar hem toe. Ik doe mijn armen open en hij de zijne. Ik knuffel hem met een brede glimlach. M'n dag kan niet meer stuk! Ik ben door en ik ben De Justin Bieber aan het knuffelen!










Lucky Girl?


Reacties:


Belieber13
Belieber13 zei op 27 april 2011 - 17:23:
Snel verder<3
kan je een berichtje in mijn gastenboek achterlaten, wanneer er een nieuw hoofdstuk is? (:


xEmma
xEmma zei op 20 maart 2011 - 21:15:
Leuk begin
Je schrijft leuk, lekker vlot en met interpunctie en alles ^^
Snel verder?<3
xx