Hoofdcategorieën
Home » Overige » Cody simpson » 1e schooldag
Cody simpson
1e schooldag
Ik word ’s ochtends wakker van het snerpende geluid van mijn wekker. Met een hele diepe zucht sta ik op en druk de wekker uit. Ik pak mijn kleding en stap onder de douche. Snel douche ik even en droog me af. Loop de woonkamer in en pak de voederbak van mijn hond, Chuck. Ik vul zijn voederbak en was mijn handen. Ik smeer mijn eigen brood voor school en stop er een in mijn mond. Samen met Chuck loop wandel ik onze normale wandelroute en breng hem daarna na naar huis, waar mijn moeder met mijn spullen op mij en Chuck wacht. Mijn moeder geeft me mijn spullen en neemt Chuck van me over. Ik haal mijn fiets uit de schuur en rij naar school. Op school zie ik mijn vrienden nog niet en zet mijn fiets in het fietsenhok. Ik zie al veel mensen, maar niet de mensen die ik zoek. Verderop zie ik wel wat meiden uit mijn klas dus ga ik daarbij staan. ‘Heej Natasja’ zeggen ze als ze me aanzien lopen. Ik word meteen omarmd, wat ik best grappig vind. ‘Heb je gehoord van een nieuwe leerling?’ vraagt Melissa. ‘Waar heb je het over?’ vraag ik verontwaardigt. ‘Nou kijk, er komt een nieuwe jongen bij ons op school, hij komt uit Australië, hij heet Cody, je weet wel, Cody Simpson, die zanger en ongelofelijk lekkerding’ giechelt ze. ‘Euhm.. ja tuurlijk’ zeg ik snel als ik Nina zie, mijn beste vriendin. Ze draagt haar ‘I Love Cody Simpson’shirt. ‘HEB JE HET GEHOORT? HIJ KOMT!’ gilt ze bijna in mijn oor. ‘Ja ja chill’ zeg ik en ik leg mijn hand op haar mond. ‘Niet zo hard sukkel, je weet dat ik niet doof wil.’ Ik grinnik en loop naar binnen. Nina houdt me aan me arm vast en kijkt me met puppy-ogen aan. ‘Alsjeblieft Natas.. blijf’ zegt ze heel zielig en ik trek me los. ‘Je weet toch dat hij mij niks boeit’ zeg ik en ik loop naar binnen. Iedereen is blij, op de meeste jongens na natuurlijk en alle meiden giechelen. Ik ga ergens bij de jongens uit mijn klas zitten en praat wat mee over hun onderwerpen.
Cody :
Ik rij het schoolplein op van mijn nieuwe school en parkeer mijn auto. Ik hoor duizend gillende meiden en doe mijn zonnebril en capuchon op. Ik stap snel mijn auto uit en glip via de achterdeur de school in. Bij de concierge meld ik me en vraag ik in welke klas ik zit. Dat weet ze niet maar ze zegt dat ik me bij ene Natasja moet melden. 'Fijn eerst gaan zoeken' mompel ik en ik krijg allerlei folders in mijn handen gedrukt. Ik stop alle folders in mijn tas en loop naar de kantine,naar een groepje jongens waar een meisje bij zit. 'Hoi,mag ik hier zitten?' vraag ik en als ze knikken, pak ik een stoel en ga zitten.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.