Hoofdcategorieën
Home » Overige » Cody simpson » na schooltijd
Cody simpson
na schooltijd
Natasja
De bel gaat en ik pak mijn spullen in. Ruw loop ik langs Cody en grijns. Samen met de anderen loop ik naar de kluisje en zoek mijn kluisje op. Ik pak al mijn spullen en mijn jas. Ik schrik als mijn kluisje dicht wordt gedaan. 'Hee ga je nog mee?' vraagt Cody en ik negeer hem. Ik draai me bot om en loop snel door. Snel loop ik richting het bushokje en mis net de bus. Ik zucht en ga zitten op 't bankje. Na 10 minuten zie ik een nieuwe bus aankomen en sta op. Ik wil instappen maar een stem houdt me tegen. 'Natasja wacht nou, wacht even' hoor ik en ik stap snel in. Ik haal mijn OV langs dat ding en loop snel naar achter. De deuren zijn net dicht of ik hoor Cody nog roepen.Ik kijk achterom en zie Cody achter de bus aanrennen. Ik begin te grijnzen en draai me weer om. Terwijl ik mijn mp3 pak,voel ik me schuldig. Had ik toch even moeten wachten, vraag ik aan mezelf en ik zet mijn mp3 aan. Tot mijn schrik merk ik dat ik maar beter mijn mp3 niet had kunnen uitlenen, Er staan Cody Simpson liedjes op. 'Nouja beter dan niks' mompel ik en ik luister All day. Als ik bij mijn halte ben,stap ik uit en ik loop richting mijn huis. Snel kijk ik nog even achterom om te kijken of hij me nog "stalkt" of liever gezegt achtervolgt. 'Nee dus' mompel ik teleurgesteld. 'Natasja Natasja wacht' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Cody. Mijn hart maakt een sprongetje maar ik probeer me in te houden en loop snel door naar huis. 'Natasja.. Natasja' hoor ik maar het geluid wordt steeds zachter. Ik zucht en loop snel door naar huis. Als ik thuis ben, ren ik meteen naar boven, waar ik in huilen uit val op mijn bed.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.