Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Cody simpson » NEXT DAY ^^

Cody simpson

17 april 2011 - 19:09

511

0

268



NEXT DAY ^^

vanuit Natasja..

Natasja
De volgende morgen sta ik op en ik loop naar mijn spiegel. Ik schrik me dood als ik zie hoe mijn make-up zit. In versnelde pas loop ik naar de badkamer voor mijn make-upremover. Snel haal ik mijn make-up eraf en ik kleedt me om. Gisteravond heb ik niks gegeten, alleen maar gehuild. Toen mijn moeder vroeg of ik naar beneden wilde komen,heb ik gezegt dat ik geen honger had. Ik heb mijn tas ingepakt en loop naar beneden. Ik pak een appel en pak mijn OV. Ik geef mijn moeder een kus en loop richting de bushalte. De bus komt eraan en ik stap in. Als ik bij school ben kijk ik om me heen en ik zie Cody zitten met wat mensen erom heen. Ik stuur de mensen weg en ga naast Cody zitten. 'Sorry het spijt me' zeg ik en ik val in huilen uit. 'Hee rustig,maakt niet uit' hoor ik hem zeggen en hij trek me op zijn schoot. Hij troost me en zo blijven we zitten tot de bel gaat. 'Gaat het weer een beetje?' vraagt hij terwijl we naar het lokaal lopen. 'Jahoor' mompel ik zacht en ik ben weer stil. We hebben een vaste plattegrond maar Cody en ik vragen aan onze mentor of hij 't wil veranderen,zodat Cody naast mij zit. 'T lukt en ik zit nu dus naast Cody. Hij drukt zacht een kus op mijn haar als naast mij komt zitten en ik begin weer te huilen. Cody trekt me weer op zijn schoot en troost me weer. Na 20minuten ben ik weer rustig en ik maak me los van Cody. Als ik weer op mijn eigen plek wil gaan zitten , trekt Cody me weer op zijn schoot en trekt een pruillipje. 'Blijf bij me' zegt hij en hij trekt van die grote ogen. Ik schiet in de lach en kijk weg. Ik begin aan mijn opdracht maar ik kan mijn gedachten er niet bij houden. Ik ga weer op mijn eigen plek zitten en probeer me weer te concentreren. Maar in plaats van dat ik mijn opdrachten doe , teken ik hartjes met 'Cody' erin. Als de mentor langs loopt , leg ik mijn hand erop en doe ik alsof ik heel hard nadenk over een vraag. Nadat de les isafgelopen loop ik de school uit, naar een bankje op het schoolplein. 'Ewa shawty baby' hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en zie dony staan. 'Ga weg rotjoch' zeg ik tegen hem en ik sta op. 'Eej Natasja blijf hier, je snapt nog steeds niet dat wij voor elkaar bestemt zijn' zegt hij en hij loopt me achterna. Ik ren de school binnen opzoek naar Nina. 'Man wat is 't een creep' mompel ik en ik kan Nina niet vinden. Ik zie Cody staan en loop naar hem toe. 'Heeeaaaaii' roep ik en ik ga naast hem staan. Samen met hem kijk ik naar het Tv-scherm waar alle roosterwijzigingen opstaan. Als ik voel dat hij mijn hand wil vasten pakken, begin ik te blozen en pak mijn hand stevig vast.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.