Hoofdcategorieën
Home » Overige » Cody simpson » after school
Cody simpson
after school
Natasja
De laatste les, LO, heb ik overleefd en ik loop naar de meidenkleedkamer. 'Eej Natas, help je straks met kaften?' hoor ik Cody zeggen en ik begin te glimlachen. Nadat ik me heb omgekleedt, loop ik naar buiten en zie Cody tegen 't hekje aanstaan. Ik bloos als hij me aankijkt en loop naar hem toe. 'Hee Cody' zeg ik en ik ga voor hem staan. Ik grijns en staar in zijn ogen.'Euhme.. zullen we gaan?' zegt Cody en hij pakt mijn hand . Ik bloos weer en loop samen met hem naar school om onze andere spullen te pakken. Ik laat zijn hand los en loop naar mijn kluis. Ik loop naar Cody's kluis en doe zijn kluis dicht. Hij pakt mijn hand weer en samen met hem ga ik naar zijn huis. Eenmaal bij zijn huis, stelde hij mij voor aan zijn moeder en nam me mee naar zijn kamer. Zijn kamer was blauw met groen, de kleuren die je wel verwacht bij jongens en er hingen geen motorposters ofso nee , er hingen foto's van hem met zijn familie en vrienden. Op zijn bed lagen wat knuffels , maar ook naast zijn bed lagen knuffels. Ik grinnik en ga op zijn bed zitten. 'Wat's er zo grappig?' vraagt Cody als hij mijn gegiegel hoort. 'Nou.. euhm.. ik heb lang zoveel knuffels niet' zeg ik en ik begin te lachen. Hij grijnst en komt naast me zitten. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me weer op zijn schoot. 'Hee wat was er nou vanochtend? je hoefde toch niet te huilen, zolang je maar nooit vergeet dat ik er altijd voor je ben' zegt hij en hij drukt een kus op mijn kaaklijn. Ik begin te blozen en ga van zijn schoot af. ' het is gewoon nog even moeilijk voor me,je weet wel' zeg ik en ik staar naar de grond. 'Nee, ik snap je niet' zegt hij en ik begin weer te huilen. 'Hee rustig' zegt hij en hij trekt me weer op zijn schoot. Ik duw hem weg en ren naar beneden. Ik pak mijn spullen en ren huilend naar huis. Eenmaal thuis bedenk ik me dat ik mijn mobiel bij Cody ben vergeten. 'Shit' zeg ik en ik pak mijn telefoonlijst. Ik bel naar Cody's huis en zijn moeder neemt op. Ik vraag naar Cody maar zijn moeder zegt dat hij net naar mij is vertrokken. Mijn hart bonkt in mijn keel en ik verstijf. Cody's moeder hangt op en ik laat de telefoon uit mijn handen glijden. Ik ren naar boven en trek mijn lievelings witte jurkje aan. Ik borstel mijn haar en werk mijn maskara bij. De bel gaat en ik ren naar beneden. Voordat ik opendoe check ik mijn haar en make-up nog even. Als ik opendoe zie ik Cody staan met een lieve glimlach om zijn mond. 'Woow' zegt hij en hij bekijkt me van top tot teen met open ogen en mond. Ik knip met mijn vingers bij zijn oor om hem uit "trance" te halen. Ik begin te grinniken en laat hem binnen. Ik sle hem voor aan míjn moeder en laat hem mijn kamer zien. Mijn kamer is roze , rood en paars. Ik blijf grinniken en ga op mijn bed zitten. Er staan wat foto's op mijn bureau en er hangen , sinds kort, posters van Cody. Hij staart naar alle posters en begint te lachen. 'En jij was geen fan volgens jou klasgenoten..?' zegt hij en hij komt naast me zitten. 'Hier is trouwens je mobiel,met mijn nummer erin' Cody haalt mijn mobiel uit zijn zak en legt 'm op mijn schoot. Ik geef hem een knuffel en trek me even terug.
Wat is er aan de hand met mij?
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.