Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Voor mijn Zwarte Roos » Je hebt gelijk...

Voor mijn Zwarte Roos

18 april 2011 - 9:27

271

4

204



Je hebt gelijk...

Lieve Annah,


Je hebt gelijk... Ik kan je niet uitleggen waarom ik niet meer bij je wil zijn. Maar waarom geef je me dan telkens weer dat rare gevoel. Je kan het geen liefde noemen, daar is het te heftig voor. Maar Annah, leg me uit, wat is er aan jou zo krachtig? Is het je glimlach, of zijn het je ogen? Annah, ik kan je niet uitleggen waarom ik niet meer tegen je wil praten. Het onbegrijpelijke is, dat ik het jíºist wil. Maar jij geeft me het gevoel dat je wilt dat ik je met rust laat. En dat kan ik niet.
Annah, je mag niet zeggen dat alles aan mij perfect is. Want dat ben ik niet. Ik heb dingen gedaan waar ik niet trots op ben. En jij maakte bijna dezelfde fout. Ik denk dat ik daarom bij je wil zijn en je moet beschermen. Omdat, als jij het niet doet, ik het moet doen.
Je hele leven moet je juiste keuzes maken en soms is dat heel moeilijk. Maar beloof me Annah, dat jij er alles aan doet om jezelf te beschermen. Het is raar, ik ken je amper. Maar ik geef om je. Ik kan het niet aanzien dat je bijna dezelfde fouten maakt als ik. Daarom zocht ik contact met je. Liep ik dichtbij je. En jij liet het allemaal toe.
ANNAH WAAR BEN JE MEE BEZIG?!
Toen ik je ontmoette vertrouwde je me meteen. Hoe kon dat? Zo snel... Annah, misschien kan je mij niet vertrouwen. Dus dit is m’n laatste brief die je van me krijgt. Ik heb je al te veel verteld.

Ethan.


Reacties:


Hargbloem
Hargbloem zei op 29 april 2011 - 22:14:
OMG....
OMG....
OMG....
OMG....
OMG....
...
OMG....
OMG....
OMG....
OMG....
OMG....
...

Weetje... jij wilt mij gewoon pesten! Dit verhaal zó mooi schrijven, waardoor ik niets weet te zeggen is niet grappig Soraya!
x


Hermelien
Hermelien zei op 19 april 2011 - 8:33:
Lieve hemel,
Zoals galadriwele zegt, na 3 brieven word je in hun relatie gezogen.
Annah heeft een karakter die je zo goed meesleept die jij zo goed beschrijft !
Prachtig meid, Stuur snel een brief Annah !
Echt heeul mooi !
x


ItsJustSarah
ItsJustSarah zei op 18 april 2011 - 18:08:
oooh zo sgattig!
snel verder!! dit mag nie het einde zijn
x


Galadriwele
Galadriwele zei op 18 april 2011 - 10:27:
Ooooooh,zo meeslepend!
Je wordt echt - zelfs al na 3 brieven - in hun relatie gezogen.
't Is echt heel mooi.
Ik ben benieuw wat er in de volgende brief zal staan! (:

Liefs,
Soetkin