Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » tegenbeloning.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

18 april 2011 - 13:21

483

1

226



tegenbeloning.

Ik ging schuilen achter Tom en ik nam zijn schouders langs achteren vast. Terwijl ik hysterisch sprak rammelde ik hem zo door elkaar. "Doe iets aan dat wijf Tom! Sla haar! Verkracht haar! Iets waar je goed in bent!" Ik dook ineen achter Tommie toen ze weer op me af kwam. Gelukkig en wonder boven wonder hield hij haar tegen. "Easy meisje. Je weet heus dat ze hier onder dwang is en niet omdat ze Bill zo sexy of aantrekkelijk vind. Dat hebben we al duizend keer gezegd." Legde hij haar met neutrale stem uit. Ze keek me vragend aan voor bevestiging. Ik knikte braafjes, "Bill..." zei ik een beetje walgend en ik keek even misselijk. Dat leek haar tevreden te stellen. "En dan nog, wat doet dat wijf hier?" klonk het plots chagrijnig vanuit Ellie's mond. "Ze is vanaf nu Bill's vaste styliste." snakte Tom terug en Ellie stak gemeend haar Tom uit. Er verscheen een grijnsje op mijn gezicht, als dat mens vanaf nu veel bij hem zou zijn, zou hij misschien zijn oude gevoelens voor haar terug krijgen en dan was ik vrij. Tom leek mijn gedachten van mijn gezicht af te lezen, "Not a chance, je weet dat je vast aan hem zit." zei hij en ik liet mijn schouders weer hangen. Die gast kon echt elk sprankje hoop verpesten, hij zou daar zijn beroep van moeten maken in plaats van met zijn broer een domme band te hebben. Ik keek nog even om zeker te zijn dat dat mens niet weer zou gaan flippen en toen ik zeker wist dat het veilig was liep ik op mijn tenen terug naar de zetel. Ik nam het boek dat ergens in de hoek van de kamer lag en legde hem deftig op tafel. "Oh, Emma..." ik keek vragend naar Tom's gezicht. "Ik heb je leven gered... Dat doe ik niet zomaar voor niks." Waarschijnlijk stond er nu diepe angst op mijn gezicht te lezen. Als Tom iets verlangde kon dat nooit goed zijn. "Relax, we hebben een deal gemaakt. We komen niet aan elkaars meisjes..." Een opgeluchte zucht verliet mijn lippen. Verbeeld ik het me of klonk Tom een beetje somber toen hij dat zei. "...Maar ik zal Bill wel op de hoogte stellen en hij zal de tegenbeloning wel innen." Ik wou een neidig antwoord geven, maar op dat moment kwamen de andere jongens binnen. Bill's styliste moest in één van de trucks gaan zitten die ons zouden vergezellen op de nieuwe tour wat ze niet echt leuk vond. Ze ging niet weg voor ze nog eens heftig met Bill flirte, ik keek sip toen ik de duidelijk ergernis op zijn gezicht zag. Hij moest duidelijk niks meer van haar weten... Ik zat stil in de hoop dat niemand op mij zou letten. Tevergeefs, want de bus was nog niet lang vertrokken toen Bill al naast me kwam zitten...


Reacties:


Heartbeat
Heartbeat zei op 18 april 2011 - 13:36:
Bill kaulitz! blijf van haar af! goed verhaal trouwens! ik kijk al uit naar de rest ^^