Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » FUN ENZEU <3 » Het verhaal van Herlijm

FUN ENZEU <3

30 april 2011 - 22:37

197

2

304



Het verhaal van Herlijm

Gewoon een lolledrol. <3

Meer dan 1000 jaar geleden leefde er een oude tovenaar. Genaamd Herlijm. Deze Herlijm was jarenlang depressief en wist niet meer wat hij moest doen met z'n toverkracht.
Maar op een dag kwam er een jonge tovenaarsleerling binnen gewandeld en mopperde iets over z'n toverboek:'Stom boek, ik leer ook nooit die spreuken uit m'n hoofd!' Herlijm had dit gehoord en stapte naar de tovenaarsleerling toe. 'Hey, kleine leerling, ik heb een cadeau...' de leerling liep naar Herlijm toe en keek hem onbetrouwbaar aan. Daar stond Herlijm in z'n badjas met z'n sigaret in z'n mond. 'Sind ik rook...' begon Herlijm, 'kan ik niet meer toveren...' de leerling keek hem vies aan en Herlijm blies de rook uit. 'Zeg Kerstman als je klaar bent zeg je het maar!' de jongen schold Herlijm helemaal verrot en Herlijk pikte dat niet meer.
Op dat moment draaide Herlijm's humeur om. Hij was boos. Woedend zelfs. Herlijm propte de sigaret in de mond van de leerling. 'Neem maar een diep trekje,' beval Herlijm en de leerling deed wat hem werd opgedragen. Herlijm zag dat de leerling totaal ontspande. En toen was hij dood. Herlijm liep triomfantelijk naar z'n bank en ging Spongebob Squarepants kijken.


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 1 mei 2011 - 10:29:
Lolz, jullie zijn allebij té gek !
Love yullie
x


Hargbloem
Hargbloem zei op 30 april 2011 - 23:34:
soor....
tja...
ik weet niet wat ik hier op moet zeggen...
eigenlijk wel;;



x