Hoofdcategorieën
Home » All Time Low » Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low » Two
Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low
Two
Zodra de tafel gedekt is gaan we met z'n allen eten. Ik zet de gourmet stellen aan en ik pak een broodje. Als we al even aan het eten zijn gaat de deurbel. Ik zucht en ik sta op om de deur open te gaan doen. Mijn ouders staan voor de deur. Die heb ik lang niet gezien! 'Hallo!' Groet ik ze verbaasd. Ik krijg een kus van mijn beide ouders. 'Kom toch binnen!' Ik laat mijn ouders naar binnen. Het is namelijk ook niet heel erg netjes om ze buiten te laten staan. 'Melody, lieverd, hoe is het met je? Ik hoor de wildste verhalen!' Zegt mijn moeder. Ze is bezorgd, natuurlijk. Dat is ze altijd. 'Ach, zo erg kan het toch niet zijn?' Wimpel ik het weer een beetje weg. Mijn ouders hangen hun jassen op aan de kapstok en lopen dan achter me aan de woonkamer in. 'Jongens, dit zijn mijn ouders. Ze stonden net voor de deur, en ja, ik kan ze ook niet buiten laten staan, toch?' Ik hoor wat gemompel van de tafel komen en mijn ouders geven iedereen een hand, terwijl ik weer aanschuif. 'Pak maar een stoel. Jullie mogen best mee-eten, hoor!' Zeg ik. 'Ach, nee, we hebben al gegeten. Als we tot last zijn gaan we wel weer weg, hoor!' Zegt mijn vader. 'Nee, blijf toch. Jullie zijn heus niet tot last, hier!' Zegt Marinde. Ik glimlach een flauwtjes en richt me dan weer op het eten.
Zodra we klaar zijn met eten ruimen we snel de tafel af en ik wil op de bank gaan zitten. Alex en Jack zijn eerder, en ploffen snel voor me op de bank. Ik zucht en ga boven op ze zitten. Mijn ouders kijken verbaast naar me als ik aangevallen word door de twee jongens. Ze beginnen me te kietelen en ik gil. 'Nee, nee, laat me gaan! Niet doen!' Ik rol van de bank af, kom met een flinke plof op het dikke tapijt terecht en spring dan overeind om in de armen van Zack te springen. 'Zack! Red me!' Roep ik. Zack lacht en houd me stevig vast. Alex en Jack zijn ook al van de bank af gesprongen en staan nu voor Zack. Ik sla mijn armen om zijn nek en ik hou me stevig vast. Mijn ouders kijken nu nog verbaasder, wat ik dus alleen maar grappiger vind. Uiteindelijk laat ik Zack maar weer los. 'Genoeg, jongens!' Zeg ik en ik plof nu wel op de bank. 'Tijd om eens bij te kletsen met mijn ouders!'
oeeeeeeeee
ben druk
snel verder en graag een melding