Hoofdcategorieën
Home » Overige » So pure as a Soul (Bleach) » Crossroads (Part 2)
So pure as a Soul (Bleach)
Crossroads (Part 2)
Pride voelde zich warm, hij lag comfortabel op een zacht matras. Langzaam en met moeite opende hij zijn ogen, alsof hij het liefst nog zou blijven slapen. Hij probeerde overeind te komen, en zag een rustige kamer, met niet veel meubels. Vanuit een raam klonk vogelgefluit, maar voordat hij zich kon overeind trekken, voelde hij een stekende pijn bij zijn middenrif, en zakte weer neer. Zijn hoofd raakte het kussen en zijn geheugen keerde terug. In een waas herrinnerde hij zich Dennis en de andere jongens. Langzaamaan bewoog hij zijn hand naar zijn slaap, die pijnlijk klopte, en voelde zacht verband. Plotseling hoorde Pride geschuifel, en een deur werd geopend. Snel trok hij zijn arm terug onder de dekens, en keek naar de persoon die binnenkwam, toen er een bos blond haar in de deuropening verscheen. Zo Pride kon zien, was het een meisje rond zijn leeftijd, een beetje gekleurt en felblauwe ogen die achter het haar verschuilde. Toen pas merkte Pride op dat ze een raar soort van kledingsteil had, ze droeg een lange en wijde spijkerbroek, met daaronder twee blote voeten, en een te groot t-shirt, met een vage afbeelding erop van een band, en een nog vagere hoed, een soort zomerhoed, die groen en wit gestreept was. Hij bekeek haar en toen deed zijn mond open om te spreken, maar het meisje sprak eerder en vroeg; "Jij bent goed te pakken genomen zeg! Wat ben je wezen doen? Wat is je naam?" Het meisje ratelde dit snel op, terwijl ze naar hem toe liep, en stopte langs zijn bed. "Ik.. Ik heet Pride" stamelde hij terug, een beetje onzeker kijkend naar het meisje. " Ermh.. Een paar jongens.. Zeg maar.. Deden dit.". Hij keek van haar af en keek nog eens door de kamer heen. "Waar ben ik ergens?". Ze antwoorde niet maar keek naar Pride voor een paar seconde aan, waarna ze terugliep naar de deur en verdween."He!" schreeuwde Pride een beetje, en probeerde weer op te staan, maar staakte dat, niet alleen vanwege de pijn, maar omdat er toen iemand anders naar binnen kwam.
Erg Leuk Ik hoop dat je snel verder gaat