Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lady Gaga » Eigendom. » 5. Scheiding [bezig]

Eigendom.

14 juni 2011 - 15:05

236

0

344



5. Scheiding [bezig]

De volgende morgen word ik wakker, met Natali naast mij - ze heeft mijn knuffel gestolen. Weet je, het is een schat hoor, maar ze... Laten we het zo zeggen, ze is vaag. Vaagjes op een positieve manier. Op zo'n manier waar je verslaafd aan raakt. Langzaam wordt zij ook wakker, ze rekt zich uit en pakt mijn arm. Die ben ik nu voorgoed kwijt. Maar hij is wel voor een goed doel; kussentje. Natali's haar kriebelt. Dan gaat de telefoon.

'Met Marije, wie is daar?' Vraag ik met mijn 'lange nacht, vroege ochtendstem.' 'Met mij.' Hoor ik aan de andere kant, waarna ik meteen zeker weet dat het Kayley is. Want, dat hoor je gewoon. En dat is iets goeds. Iets positiefs. 'Ik wilde even zeggen dat ik Natali voor drie uur thuis wil hebben. Ze moet namelijk nog naar de tandarts.' Zegt ze. 'Oke, is goed, ik zal het doorgeven. Hoe is het trouwens met Stefani?' Dan hoor ik een korte stilte. 'Goed hoor, we zijn uit elkaar.' Ik hoorde aan haar stem dat er helemaal niets aan de hand was. 'Ik heb nu een relatie met Naya, maar we zijn nog hele goede vrienden hoor.' Gniffelt ze. 'Dus dat betekent dat ik nog met Natali mag chillen?' Vraag ik met een verbaasde stem. Ik ben een beetje in shock. 'I heared my name?' Gilt Natali meteen. Och gut, het zit nou eenmaal in de familie.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.