Hoofdcategorieën
Home » All Time Low » Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low » Three
Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low
Three
Ik plof op de bank tegenover mijn ouders. "Ik heb jullie echt veel te lang niet gezien. Hoe is het met jullie?" Vraag ik. "Ja, wel goed. Wij hebben jou ook gemist. Maar we hebben veel rare dingen over jou, en je band, gehoord." Vertellen ze. Direct kijken mijn bandleden mijn ouders aan. "Wat?" Roepen ze alle drie. "Nou, jullie waren op tour met All Time Low..." "Ja, dat zijn wij!" Roepen gelijk alle vier de jongens. Ik lach. "En het schijnt dat jullie nogal ruzie hebben gehad met hun?" Ik knik. "Ja, aan het begin van de tour liep het niet helemaal geweldig. Maar het is nu helemaal goed gekomen!" Vertel ik. Mijn moeder knikt. "En toen zagen we dit." Zegt mijn vader en mijn moeder haalt een tijdschrift uit haar tas, die ze aan mij geeft. Mijn mond valt open. Op de cover staan Alex en ik. De foto is gemaakt bij het concert, op het moment dat Alex me vertelde dat hij verliefd op me was, en ik hem zoende. "Wat heeft dit te betekenen?" Vragen mijn ouders. Ik sta op en geef het tijdschrift aan Alex. Hij schud zijn hoofd. "Dit kan niet. Hoe is dat mogelijk?" Vraagt hij zich hardop af. Ik grinnik. "Nou, ik denk dat ik het wel weet. Tijdens het concert zijn natuurlijk genoeg foto's gemaakt!" Zeg ik. "Nou, vertel op, wat heeft het te betekenen?" Vraagt mijn vader nu boos. Ik zucht. "Nou, Alex en ik maakten steeds ruzie. En toen kwamen we er na een paar weken achter dat we verliefd op elkaar zijn. En toen verklaarde Alex mij tijdens een show de liefde. En toen werd deze foto gemaakt. Ik denk dat dit genoeg zegt?" Zeg ik terug. Mijn moeder kijkt me aan. "Melody, je hebt me zeer teleur gesteld. Ik had verwacht dat je met een normale jongen thuis zou komen. En niet met een of andere gitarist." "Hé, ik ben ook zanger, hoor!" Zegt Alex. Mijn vader kijkt van het tijdschrift, dat Alex hem weer terug gegeven heeft, naar Alex. "Hé, jij bent die jongen!" Alex lacht. "Ja, nog niet gezien? Dat ben ik inderdaad ja." Hij staat op en geeft mijn ouders een hand. "Alex Gaskarth. Aangenaam." Zegt hij. Ik lach. "Maar wij moesten maar weer eens gaan. Denk hier goed over na, jongedame. We zijn zwaar teleurgesteld in je." Zegt mijn vader en ze lopen de kamer uit. Ik staar naar mijn voeten. "Ik had het kunnen weten." Zeg ik. "Hoezo?" Vraagt Rian dan, als het stil blijft. "Mijn ouders zijn streng gelovig. Ik wist dat ze dit niet zouden accepteren." Een traan rolt over mijn wang en gelijk word ik geknuffeld door Zack en Jack. "Het komt allemaal wel goed, meid!" Zegt Alex, waarna hij me een kus geeft.
Reacties:
'ik ben ook zanger hoor!' Nee dat helpt vast
Maar wat gemeen van die ouders! D:
Ö
NEE. Stomme rot ouders. Hoezo zijn ze nou teleurgesteld in haar? Are you fucking kidding me? Like. Hij is hartstikke goed voor haar en als ze verliefd zijn dan is dat toch goed genoeg?
Belachelijk...
En op welk idee heb ik je gebracht? ^^
Nou ja, daar kom ik dan nog wel achter... hoop ik.
Hupsakee, snel verder jij! <33
Haha, nee, nu vinden ze het vast een geweldig idee! "Is hij ook zanger? Oh, dan is het goed hoor. Sorry dat we jullie stoorden."
Maar maar mwuh. Ouders zijn vervelend. Ze hebben vast het beste met haar voor, maar Alex afkeuren is ten strengste verboden xd
Snel verder<3
xx