Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » You Gotta Love Me ~ Bad Boy Bieber » #2

You Gotta Love Me ~ Bad Boy Bieber

3 juli 2011 - 21:37

172

7

489



#2

2de hoofdstukn en dit verhaal bestaat net 5 minuten xD reacties??

-Inmiddels thuis aangekomen Rose pov

Me beltoon gaat. Haastig ga ik op zoek. "Pfoe net op tijd gevonden" Caitlin belt snel neem ik op. "Hey Cait" "Hey Rose, heb je zin om met iedereen zo nog uit the gaan??" "Waar dan" vraag ik zuchtend "Gewoon eerst even langs Livefield en mischien langs Temptation daar zijn altijd van die leuke jongens" Ik blijf stil livefield is op zich wel leuk maar bij Temptation staan altijd van die rare jongens die typische badboys altijd aan het blowen enzo. "En ga je nog mee" vraagt Caitlin lichtelijk geïrriteerd. "Misschien deze ene overslaan" "Ach kom op het is al zo lang geleden, dat we lekker met alle meiden los zijn gegaan" Het is wel waar wat Caitlin zegt. Sinds Nick het heeft uitgemaakt voelde ik me down, gelukkig ben ik er weer helemaal bovenop "Oke je heb gelijk" geef ik dan maar toe "Oke, we halen je op om 11 uur" "Tot zo schat" "Tot zo Cait" zeg ik een beetje geergerd en caitlin hangt giechelend op.


Reacties:

1 2

Reactiongirl
Reactiongirl zei op 3 juli 2011 - 21:51:
Me-Loves-It
Snel verder, meid! <3
xxxly <3


Hermelien
Hermelien zei op 3 juli 2011 - 21:48:
Mooi !
Well done, ook hier weer letten op de foutjes.
Ik ben zéker niet iemand die héél streng is op dat vlak,
maar ik wil ook niet liegen
Voor voorbeeldjes kan je mijn verhalen chekken en neus maar overal waar je wilt
Owja ik wil héél graag een melding bij het volgende stukje.
x