Hoofdcategorieën
Home » All Time Low » Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low » Four
Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low
Four
De volgende ochtend word ik wakker in Alex' armen. Ik kijk op mijn wekker en merk op dat het al tien uur is. Dan schrik ik me rot. Jack staat in mijn slaapkamer. "Jacko? Wat doe jij hier?" Vraag ik slaperig. "Mello, je ouders zijn er weer. Wat moet ik tegen ze zeggen?" Vraagt hij. Ik merk dat hij een beetje wanhopig klinkt. "Uuhm... Stuur ze maar naar boven toe. Ik praat wel even met ze." "Is dat een goed idee? Ik bedoel, Alex ligt wel bij je in bed!" Ik kijk even naar het vredige gezicht van Alex, die nog ligt te slapen. "Stuur ze nou gewoon!" Zeg ik. Jack knik en loopt de kamer weer uit. Niet lang daarna komt Jack de kamer weer in, met mijn ouders achter hem aan. "Melody, wat doet hij bij je in bed? Heb je..." Ik schiet in de lach. Wauw, Alex slaapt echt vast! "Nee, maar hij is mijn vriend. Dus hij mag hier slapen. Wat is ermee?" Zeg ik liefjes. Mijn moeder kijkt me gepijnigd aan. Dan draait ze zich om en loopt ze weg. Mijn vader zend me een beschuldigende blik en loopt dan achter mijn moeder aan. "Mello, lijken Alex en ik op elkaar?" Vraagt Jack. Ik schud mijn hoofd. "Oh, je ouders dachten dat ik Alex was!" ik lach en ga lekker tegen Alex aan liggen.
Later op de ochtend, als Alex ook wakker is, staan we op. Het is eerste kerstdag. "Cadeautjes!" Roepen Alex en ik blij en we rennen vrolijk van de trap af. In de woonkamer zitten alle andere bandleden al en onder de kerstboom liggen heel veel cadeautjes. "Zo, zijn de assepoesters eindelijk wakker?" Vraagt Rian vrolijk en ik glimlach en bloos. "Nou, jullie zijn er in ieder geval, laten we beginnen met de cadeautjes!" Zegt Joyce blij. Ik knik en met z'n allen duiken we onder de kerstboom en beginnen we cadeautjes uit te delen. "Hé, ik heb toch wat van mijn ouders gekregen!" Zeg ik verrast. Zack glimlacht en verder is het doodstil in de grote kamer. Het enigste wat te horen is is het geluid van scheurend papier. Al snel hoor je de eerste kreten van blijdschap over wat er uit het papier komt. Na een kwartier heb ik alles uit het papier en goed bekeken. Met het cadeautje van Alex ben ik echt heel blij. Hij heeft me een kettinkje gegeven met zijn naam er in gegraveert. Ik leg alles op de eettafel en loop dan de keuken in waar ik naar buiten kijk. "Hé, het heeft gesneeuwd! Wie gaat er zo mee, sneeuwballen gevecht?" Roep ik vrolijk. Ik hoor enthousiaste antwoorden uit de woonkamer komen en ik hoor dat het een leuk sneeuwballen gevecht gaat worden.
Reacties:
vage ouders zijn vaag....
ik mag ze niet
anyway, snel verder, dan ga ik ook weer verder mijn mijn verhaaltjes.
Haar ouders zijn raar ._.
Wie wil Alex nou niet als schoonzoon?
..
*echo*
(Zie je wel, niemand wil Alex niet als schoonzoon)
Weetje. Doordat er net in jouw verhaal stond dat het had gesneeuwd was ik er even van overtuigd dat het winter was. Want het is hier koud, ik zit hier met een wintertrui aan en mijn voeten zijn zo koud dat ze voor mijn gevoel er af aan het vriezen zijn. Tja.. Zomer in Nederland, hoezee.
xx
Meh, die ouders zijn stom. Ze slapen in hetzelfde bed, dat hoeft niet meteen te betekenen dat ze - eh, ja. *kuch*
Even het volgende stukje lezen. ;'