Hoofdcategorieën
Home » Twilight » What if Renesmee Carlie Cullen isn't sweet as she supposed to be? [Twilight] » Jazz and Pazi are best friends. When they are hunting something happens..
What if Renesmee Carlie Cullen isn't sweet as she supposed to be? [Twilight]
Jazz and Pazi are best friends. When they are hunting something happens..
Pazi Pov.
Een zacht getik van de regen weergalmde door de kamer van mij, de regen maakte me kalm. Ik had ook een eigen kamer inplaast van samen met Nessie op een kamer te zitten.
Nessie had een hekel aan de regen, ik had natuurlijk een andere mening daarover. "We gaan jagen Nessie gaat ook mee kom je?" Jazz z'n gezicht verscheen langs mijn deur en zijn zwarte ogen keken de kamer rond.
"Jazz je weet dat ik niet zo goed met Nessie kan opschieten." zuchtte ik. Jazz zijn voetstappen kwamen dichterbij en ik voelde hou hij rustig naast mij ging zitten.
"Pazi ik weet het, Alice die ziet in haar visioenen ook dingen tussen jullie maar jullie kunnen niet zo blijven doen. Achja ik snap je punt ook wel." Zei Jazz terwijl hij een arm om mij heen sloeg.
Jazz wist dat ik me hierbij akelig voelde. Jazz kon Nessie's gevoelens ook voelen. Ik zeg dit niet graag maar Nessie is nogal jongensgek. "Pazi kijk me eens aan. Ik weet dat je bang bent dat Nessie jou van me afpakt en dat gebeurd heus niet, ik weet het goed gemaakt."
Mijn ogen haakte in die van Jazz waardoor hij glimlachte. "Laat me raden wij gaan samen straks wel jagen?" Nadat ik de zin van Jazz had aangevuld grijnste hij nog meer.
"Je weet dat je vader het haat als we langer wegblijven maarja daarom is jagen zo leuk dat we tenminste samen het hert gek kunnen maken." zei Jazz terwijl ik grinnikte.
Je gelooft het of niet maar Jasper en ik kunnen het heel goed met elkaar vinden en dan bedoel ik alleen Beste vrienden dan.
"Damn Jazz waarom kom je gewoon niet naar beneden om te zeggen dat je straks met Pazi gaat jagen?! Ik word dr gek van als ik je stem in mijn hoofd hoor!" Papa's stem hoorde je al vanaf beneden. Het was altijd leuk als Jazz grappen uitprobeerde met mijn vader.
~~ Later that night when Pazi and Jazz are Hunting still Pazi Pov.
"Jazz doe nou niet zo gemeen je weet dat ik niet zo snel kan rennen!!!" riep ik terwijl ik mijn best deed om niet tegen de bomen aan te knallen.
Jazz was veel sneller dan mij, maar ik wist gewoon dat hij een spelletje met mij aant spelen was! "Jazz kijk uit!" "Huh wa?" BAF!
Een knal die je duidelijk door het bos kon horen had volgensmij iedereen wakker geschud. Jazz lach languit op de grond naast een omgevallen boom.
"Jazz gaat het?!" Ik versnelde mijn pas naar Jazz toe en rende nu zo hard als ik kon naar hem. Dit moest natuurlijk wel Jazz had net een boom omgekapt!
Voor ik het wist stond Jazz al weer naast me en kloptte hij het zand van zijn kleren af. Waarom ben ik eigenlijk zo bezorgt?
"Ehm hallo kan iemand me misschien helpen?!" een of andere vage stem kwam uit het bos vandaan, maar waar? "Pazi sta achter me nu!"siste hij.
"Jazz als iemand om hulp vraagt is het vast toch niet zo erg?" "Ooit van een val gehoord?" zei Jazz terwijl hij voor me ging staan.
Ik keek naar de omgevallen boom totdat ik een paar takken zag bewegen. Jazz had de takken al eerder opgemerkt en snelde dr naartoe.
"Pazi blijf daar!"
Reacties:
Ik vind je manier van schrijven heel leuk! Je ziet alles helemaal voor je,
dat doe je heel goed!
Zo nu en dan is er een klein foutje, maar dat stoort niet
Goed geschreven, ik vind je manier van schrijven heel goed!
xxxxxx Nadine
heel leuk echt allen jammer dat je niet zoveel hoofdstukken hebt x