Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » 'Missing you » This is my life.

'Missing you

25 juli 2011 - 19:30

384

0

213



This is my life.

Just read.

My life.

Mijn naam is Eline,
de rest, dat ontdek je wel nog.
Dit is mijn verhaal.

Mijn leven was boeiend. heel boeiend. ik had alles wat ik wilde, een liefhebbende familie, leuke vrienden, maar bovenal een fantastisch lieve jongen. een jongen die alleen van mij was, een jongen die ik doodgraag zag. hij was lief, betrouwbaar, verzorgend, beschermend, alles op zijn eigen manier weliswaar, maar dat was waarom hij zo speciaal voor me was. alhoewel... hij niet leek te zijn wie ik dacht dat hij was.

we waren al 2 jaar samen toen men leven in elkaar zakte. hij had een band, weetje, een groepje waarin hij, samen met z'n broer en 2 vrienden in speelde. ik had het altijd leuk gevonden, altijd hem erin gesteund. maar op die dag... die dag liep het mis..

was ik te naief? geen idee, het kan. zijn band werd beter en beter, ze kregen zelfs een platencontract. klinkt allemaal heel leuk, wel, dat was het ook. tot ik de dag erna op bezoek ging..

ik liep naar zijn kamer om hem nog eens te zeggen hoe trots ik wel niet was, maar hield halt toen ik zijn kamerdeur bereikte. ik hoorde snikken uit zijn kamer komen. ja, ik had al een voorgevoel dat er iets mis was, je zit toch niet te huilen de dag na je je platencontract gekregen hebt? maar goed, ik klopte op de deur en liep de kamer binnen. hij leek te schrikken toen hij me zag, en klopte zonder iets te zeggen op z'n bed en nam mijn handen vast. 'evelyne, er is iets dat je moet weten' ik knikte voorzichtig 'nu ik... we een contract hebben, gaan we touren, en... euh ik zal niet zo vaak meer thuis zijn, dus ik denk dat het beter is dat we hier ophouden.' je hebt geen idee wat er op dat moment door me heen ging. ja. dit was de pijnlikste zin in m'n hele leventje.

We zijn ondertussen 2 jaar later, en ik moet zeggen, het gaat goed. ik heb me eindelijk een beetje kunnen heropenbloeien zeg maar. ik ben afgestudeert, werk in een kleerwinkel en heb sinds 2 jaar eindelijk opnieuw een andere man in m'n leven gelaten. niet dat het allemaal zo simpel is, maar hé het is een goed begin, toch?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.