Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » 'Missing you » The way you make me feel.
'Missing you
The way you make me feel.
Wat vooraf ging...
met een beetje geluk was de persoon in het pashokje Georg of Gustav, maar er was nog een kans.. een kans dat de persoon niet Georg of Gustav heette, maar Bill.
net toen ik dat dacht ging de deur van het pashokje open en zag ik hoe hij net als ik naar adem hapte.
ik bleef hem maar aankijken, net als hij mij. z'n uitdrukkig veranderde van het een naar het ander. van geschrokken naar verwarring , van verwarring naar ongeloof en daarna kon ik het niet zo goed meer plaatsen, z'n blik werd zacht, gekwetst, maar toch, er bleef ergens een harde tint in zitten. hij keek anders, niet meer zoals vroeger, dat was zeker. het was een ander persoon geworden. maar wat wilje? er zit zoveel jaar tussen. toen ik merkte dat ik nog altijd aan het staren was, richtte ik men blik terug op de broek die ik nog altijd in m'n handen had. 'euh, alsjeblieft' zei ik terwijl ik de broek in z'n handen drukte. 'dankje' antwoorde hij schor, alsof hij van ver uit gedachten kwam. Ik probeerde de broek aan te geven zonder hem ook maar te raken. maar toen hij het aannam, wreef z'n duim een seconde langs mijn hand. mijn hart stond die seconde stil. ik lachte nog even, draaide me om voordat hij ook maar nog iets kon zeggen en liep weg. wanneer ik omkeek, zag ik hem me nastaren met de broek nog altijd in zijn handen.
Ik wist 1 ding nu zeker;
wat ik ook geprobeerd had,
ik was nog lang niet over hem,
niet zoals ik gedacht had te zijn.
daarna ben ik gewoon naar de kleedkamers gegaant, me omgekleed en onmidelijk naar huis gereden, zonder nog maar iets tegen iemand te zeggen.
en nu? nu lig ik in m'n bed, ondergezaaid met zakdoeken. geloof het of niet, ik heb Jack gevaagt even terug in zijn huis te gaan slapen, waar hij natuurlijk tegen geprotesteerd heeft. Maar uteindelijk is hij toch vertrokken. Bill's gezicht blijft me maar achtervolgen. man, hij is echt knap geworden. pas op, niet dat hij dat niet al was, maar nu.. Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd. Mooie momenten van ons samen vroeger verschijnen weer voor m'n ogen.
Ik weet het zeker. Zekerder ben ik nog nooit geweest.
Ik ben nog altijd verliefd op Bill.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.