Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » 'Missing you » Bill.
'Missing you
Bill.
Bill.
ze liet me verbaast achter, ik keek haar na totdat ze uit m'n zicht verdwenen was, daarna sloot ik m'n deur en ging op het stoeltje voor de spiegel zitten. ze was hier. op een halve meter van me weg. en ik? ik was gvd weer een ezel! ik sloeg mezelf voor men hoofd. maanden nadat ik haar verlaten had, neen , verlaten is nog te mooi uitgedrukt. gedumpt, gedropt! dat heb ik gedaan. maanden daarna heb ik elke minuut dat ik vrij was aan haar gedacht. overwogen haar toch eens te bellen, om gewoon haar stem te horen. maar neen, ik moest weer de harde kaulitz spelen. ik voelde tranen in me opkomen. iets wat ik al een hele tijd niet gevoeld had. mijn leven leek perfect, toch? ik had wat ik wou. wat ik gekozen had. een leven als beroemdheid, een ster. maar er was toch een leeg plekje. iets dat mijn leven compleet zou maken. ik stond op. waarom had ik gvd niets gezegt? waarom had ik haar niet eens gevraagt hoe het met haar was? dat kon ik toch wel doen? ja toch? het zou tenminste beter zijn dan haar gelijk een ezel aan te staan staren. niet dat het iets zou geholpen hebben, mijn schuldgevoel werd nog groter. ik trapte bijna de deur open en liep terug naar de winkel. maar zag haar nergens. Tom zag me zoeken en kwam naar me toe. 'ze is er niet meer broertje, ze is net naar buiten gelopen.' ik knikte, ging de broek nog passen, nam hem mee en liep naar de auto om vervolgens terug naar huis te rijden.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.