Hoofdcategorieën
Home » Twilight » What if Renesmee Carlie Cullen isn't sweet as she supposed to be? [Twilight] » Meet the new vampire who was under the tree
What if Renesmee Carlie Cullen isn't sweet as she supposed to be? [Twilight]
Meet the new vampire who was under the tree
Pazi Pov.
Jazz was nu overbeschermend bezig, ik kon aan iemands stem horen of diegene hulp nodig had. En dat had diegene waar die ook zat!
"Hallo?! Kan iemand me helpen!?" Raar genoeg kwam de stem vandaan bij de takken van de boom. Eigenwijs zoals ik was liep ik naar de boom toe en zag een soort gedaante onder bladeren en takken liggen.
"Pazi?!" "Jazz doe rustig hij heeft hulp nodig!" riep ik snel naar Jazz, terwijl ik mijn hoofd weer naar de takkenhoop draaide waarbij de gedaante beter zichbaar werd.
Jazz zou me nu het liefst willen killen omdat ik niet naar hem luisterde. "Kun je je hand anders even uitsteken zodat ik kan zien dat alles goed met je gaat?" vroeg ik waarna in een fractie van een seconde een belke hand omhoog schoot.
Jep een vampier is dit. Vlug reikte ik zijn ijskoude hand aan een duwde ik een tak weg waardoor ik een knap gezicht tevoorschijn zag komen. "Vanaf nu gaat het wel ik kan mezelf wel optrekken." Toch liet ik niet los.
Hij had een leuk,vertrouwd gezicht. Ik keek even om en zag Jazz toekijken van een afstand terwijl hij de vampier van top tot teen bekeek.De vampier
"Ehm sorry als ik dit mag vragen maar wie ben je en hoe heet je?" Ik keek hem aan terwijl hij een glimlach toonde. "Mijn naam is Chris mijn achternaam verschilt per jaren zegmaar. Ik woon niet echt ergens."
Chris zag er wel goed uit kwa lichaam ook. "Wat zijn jullie namen?" Hij keek van Jasper toen naar mij. "Mijn naam is Pazi Cullen en die gast daar is Jasper Hale hij was degene die je wilde laten liggen."
Een zachte grom van Jazz liet blijken dat hij er niet blij mee was, maar mij kon het niet zoveel schelen. Chris zag er lief uit.
"Ben je vegetariër? Weet je van de Volturi Spion?" bij ieder woord ging hij steeds een stap dichterbij, de bosgrond werd met iedere stap meer vernield.
"Zoals je ziet ik ben geen Spion, en ja ik ken de Volturi maar ik drink dierenbloed. Ik trek alleen maar rond." Even opende ik mijn mond om te antwoorden op Chris, maar Jazz kwam tussendoor. "Kom maar eerst mee misschien kunnen we wel iets regelen dat je hier blijft voor een tijdje."
De ogen van Jazz keken de mijne aan ik kon zien dat hij iets vanplan was. Normaal laat hij nooit zo snel iemand meegaan naar de rest.
"Volg mij maar Chris, Pazi blijf bij hem zorg dat hij geen gekke dingen doet." Jazz draaide zich vlug om en rende richting huis. Chris keek mij aan en we rende samen achter Jazz aan.
Chris keek me even aan terwijl hij een korte knipoog gaf, ik voelde allemaal bloed naar mijn wangen stromen waardoor er lichte blosjes opkwamen. Het voordeel van een halfje je kan: Huilen,Slapen.Eten en andere emoities tonen.
De wind vloog langs mijn haren heen terwijl Chris en ik samen een paar bomen ontweken opweg naar huis.
Na enkele minuten rennen kwam het Cullenhuis al inzicht. De gedaante van Alice stond voor de deur en ze glimlachte lief zoals altijd.
Of Alice had een visioen gezien of ze was gewoon blij om Jazz te zien, "Heey Jazz, Pazi de rest zit al klaar en Chris verwacht maar niet teveel we hebben eigenlijk bijna al de audoptie papieren klaar."
Chris keek mij vaag een wat zo schattig leek. "Sommigen van ons hebben gaves, Alice kan de toekomst zien,Jazz kan gevoelens veranderen en mijn vader kan gedachten lezen maar kom maar mee naarbinnen." zei ik vlug terwijl er een glimlach op mijn gezicht krulde.
"Oke maar voordat ik word aangevallen ik gebruik je als schild." zei hij terwijl ik zijn arm om mijn schouder voeldde, waarna hij zijn arm in de mijne haakte en we tegelijk naarbinnen stapten.
"Pazi wie is dat? We willen uitleg." Mijn vader stond in de woonkamer ongeduldig met zijn voet tegen de vloer te tikken wat wel irritant werd na 2 seconden. Chris keek rond de woonkamer, terwijl ik rondkeek toen Nessie op de bank met haar armen over elkaar heen zat.
Toen haar ogen de mijne haaktte en ze Chris zag verdween haar verveelde blik en ging ze recht zitten.
'Shit, Nessie heeft weer oog op een jongen please laat mij nou een keer geluk hebben'
Reacties:
Oelala!! Chris is cuuttee!
Leuk geschreven! En fijn dat je me een melding gaf
Ik kan niet wachten tot je verder gaat!
xxxxx Nadine
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer geef mij aub ook een melding als je verder gaat xxxx shauny