Hoofdcategorieėn
Home » Overige » Stand Alones » ~ Huwelijksaanzoek
Stand Alones
~ Huwelijksaanzoek
Jenna's hart klopte in haar keel en het zweet droop van haar voorhoofd terwijl ze mee stond te schreeuwen met de songtekst van Yellow. Rock Werchter was zalig,en net zoals veel mensen kon ze de adrenaline door haar aderen voelen vloeien. Toen de zanger van Coldplay, Chris Martin de laatste noot aansloeg en recht in Jenna’s ogen keek, kon ze wel smelten, maar gelukkig deed ze dat niet. De temperaturen daalden en de dag liep eindelijk tot zijn einde. Toen de zanger iedereen opriep om te springen, begon de hele menigte te springen, net als konijntjes schoot er door haar hoofd. Lachend baande ze zich een weg door de menigte en toen ze uit de drukte was kon ze weer ademhalen. Thomas stond haar al op te wachten.
“Coldplay was geweldig!”¯ gilde hij, anders kwam hij niet boven het geluid uit.
“Inderdaad!”¯ gilde Jenna terug en ze gaf haar beste vriend en eveneens vriendje een knuffel. Samen gingen ze hand in hand naar hun tentje. Niet dat ze veel zouden slapen door de muziek die nog even door ging, maar, ze zouden toch proberen.
De volgende morgen begon de dag best laat, om 1 uur kropen ze beide uit het krappe tentje. De tonen van All Time Low vulden de lucht.
“Gaan we?”¯ vroeg Jenna en ze vertrokken naar de weide waar Therapy net begonnen was. Thomas was niet in zijn normale doen, hij gedroeg zich vreemd, tenminste dat vond Jenna. Hij keek om de minuut in de lucht, kijkend of er wat over kwam vliegen. Zo zenuwachtig had Jenna hem nog nooit meegemaakt. Tot er een vliegertje kwam overvliegen. Het duurde even voor ze het opschrift kon lezen. Jenna, je betekend alles voor me, wil je met me trouwen? Tot haar verbazing zag ze met tranen van blijdschap in haar ogen dat Thomas een zwart doosje openhield en op zijn knie gezakt was.
“Jenna, je betekend alles voor me. Voordat ik je ontmoete was mijn leven donker, je hebt me helemaal opgefleurd. Wil je deze ring aan je vinger dragen, wil je mijn vrouw zijn?”¯
Tranen stroomden over haar wangen terwijl ze om zijn hals vloog en haar antwoordt in zijn oor fluisterde,”¯Ja. Ik hou van je.”¯ Iedereen begon te klappen toen hij de ring om haar vinger schoof. Tot de verbazing van beiden was de hele scene op beeld te zien geweest. Lachend keken ze elkaar aan. Ze wisten, dat dit op hun trouwdag na, de mooiste dag zou zijn van hun hele leventje.
Na 5 maand was de dag aangebroken, de plechtigheid net begonnen. De priester sprak wat woorden, vroeg of iemand een bezwaar had en nu was het tijd om de ringen om elkaars vinger te doen.
"Deze ring is voor jou, opdat je mijn liefde zal voelen, elke dag dat we samen zijn, elke seconde dat ik naast je lig of je hand vast houd, nu en morgen. Voor eeuwig en altijd."
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.