Hoofdcategorieën
Home » Big Time Rush » I don't care at all what you've done before [Kendall Schmidt] » 002.Meet Estelle
I don't care at all what you've done before [Kendall Schmidt]
002.Meet Estelle
Emma pov.
Ik loop met m'n boeken in m'n armen door de school. Zachtjes vloek ik binnensmonds, want het is best nog druk op de gang. Ik vraag me af hoeveel mensen het gezien zouden hebben... De vele mensen die me lachend nastaren geven al antwoord op die vraag. Ik zucht, typisch voor mij om in het midden van de gang over m'n eigen voeten te struikelen.
"Ik kan nu eenmaal niet zo goed lopen op hakken, oké?" snauw ik een tengere jongen uit de tweede graad af, als ik zie hoe hij tegen z'n locker staat te gniffelen.
"Emma?" Estelle komt vanuit de tegengestelde richting op me af gelopen. Die komt vast terug van gym. Dat vak geven ze hier altijd buiten, welk weer ook. Estelle ziet er maar sjoffel uit voor haar doen en haar haren zitten een beetje in de war. Als ik een snelle blik uit één van de ramen werp, weet ik ook meteen waarom. Er zit een grote wind en ik kan een lachje niet onderdrukken als ik van m'n leerkrachten moeite zie hebben om z'n papieren in bedwang te houden.
"Lekker weertje hé." zeg ik sarcastisch als Estelle bijna bij me is en ze haalt haar schouders op.
"Kom je nog mee naar mij thuis?" springt ze meteen op een ander onderwerp. Ik open even het klokje dat aan een ketting om m'n hals hangt en ik schud m'n hoofd.
"Sorry, ik moet vandaag mee naar m'n vader z'n werk, weet ook niet waarom. Volgens mij hoopt hij stiekem dat ik de politiemicrobe te pakken krijg en dat ik dan in zijn voetsporen zal treden als commissaris Emma..." Estelle lacht om dat laatste en dan loopt ze alweer weg.
"Oké! Dan zie ik je Maandag weer!" roept ze nog voor ze het schoolgebouw verlaat en in de rode wagen van haar moeder springt. Daarom dat ze zo'n haast had, haar moeder stond al op haar te wachten.
Factlist Estelle
Naam: Estelle Henderson
Leeftijd: 17j.
Ouders: Jeremy Henderson, Lola Princess
Broers/zussen: Logan Henderson
Karakter: Estelle is een lief en zorgzaam meisje die soms een beetje prikkelbaar kan zijn. Ze heeft altijd het beste met iedereen voor, maar ze is ook een kleine perfectionist. Alles moet tot in de details kloppen bij haar.
Hobby's: Estelle zit net als Emma in het schoolkoor en ze doet ook aan cheerleading.
Likes: Estelle houdt van zingen en dansen en is de beste danseres in het schoolkoor. Haar favoriete band is 'Only seven left'.
Hates: Estelle heeft een hekel aan klassieke muziek en sinds ze op restaurant bijna eens gestikt was in een vissengraat, moet ze van vis ook al niet veel meer weten. Net als Emma heeft ze een hekel aan mensen die zich superieur vinden tegenover anderen.
Emma pov.
Ik kijk even om me heen en het is nu al een stuk rustiger. Plots zie ik door de glazen deuren de vertrouwde kleuren van m'n vader z'n politiewagen en ik loop er al heen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.