Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » The brothers I didn't know. » Sunset Boulevard.
The brothers I didn't know.
Sunset Boulevard.
Layla zat in het vliegtuig naast Rose en fronsend probeerde ze Randy's irritante grapjes te negeren. Hij leek aandacht te willen en dat terwijl het groepje niet eens er voor had gekozen om hem erbij te hebben. Gelukkig kon hij het wel vinden met Ricky, maar dat was dan ook misschien wel het enige wat fijn voor hem was.
'Hé, Lay. Negeer hem gewoon. We gaan samen naar Los Angeles! Laat dat tot je door dringen!' Zei Ashley die op de stoelen voor Rose en Layla zat samen met Sophia. Ze had haar hoofd tussen de twee stoelen gestoken om zo tegen Layla te kunnen praten. Layla keek knipperend op, wakker uit haar gedachtens. 'Ja, je hebt gelijk.. Het is alleen.. Ongelovelijk..'
Nu stak Randy, als een spion volgens Layla, zijn hoofd tussen de stoelen van Layla en Rose. 'Jullie moeten niet denken dat ik in het hotel blijf als jullie lekker feesten. Ik zal mij wel voor doen als Layla's vriendje tijdens het uit gaan, zodat niemand in haar buurt komt.' Een grijns verscheen om zijn lippen en Layla kon een gilletje niet onderdrukken. 'Gatver. Hou op, alsjeblieft?' De meiden begonnen hard te lachen en dat zorgde ervoor dat er een zak chips door Fernando over het hoofd van Ashley werd gegooid. 'Hier, stoppen jullie nou met lachen? Ik heb de race verloren omdat ik afgeleid raakte door Sophia's stomme gegiechel!' 'Ik was niet de enige!' Riep Sophia gelijk nog harder lachend.
Het vliegtuig steeg op en er ging een gek gevoel door Layla's maag. Nu pas realiseerde ze zich dat het haar eerste keer was in een vliegtuig, en het was ook nog eens dood eng als je uit het raam keek.
Na ongeveer een half uur keek Layla even achterom naar Randy die in slaap was gevallen. Een glimlach krulde om haar mond en toen besloot ze Rose aan te tikken. 'Oh my God, hij slaapt éindelijk.' Rose keek op en begon te grijnzen toen ze ook even achterom keek. 'Eindelijk, ik kon ook niet langer mijn mond houden. Okay, hoe ga je het aanpakken met Fernando?' Layla's ogen worden groot. 'Hoe bedoel je: "Hoe ga je het aanpakken met Fernando?"' Rose's grijns werd breder. 'Nou, je hebt nu eindelijk je kans. We zijn niet op school en je moeder is niet in de buurt..' 'Ja, maar waarom denk je dat Randy hier is?' Layla trok haar wenkbrauwen op. Sophia stak haar hoofd tussen de stoel om met Rose en Layla mee te kunnen praten. 'Ja, we weten waarom Randy hier is maar zelfs Randy mag jou slaapkamer niet in.' Zei Sophia met een spottende glimlach. Layla grinnikte. 'Dus? Fernando ook niet?' 'Je bent ook echt zo dom, Layla!' Riep Ashley nu er boven uit.
'Waarom?' Vroegen Ricky en Fernando tegelijk terwijl ze allebei tussen de stoelen naar achteren probeerden te kijken. 'Niets!' Zeiden de meiden in een koor, en helaas werd Randy daar wakker door.
Op Los Angeles International Airport wachtte iedereen nog op het koffertje van Randy op de lopende band. Geïrriteerd keek Layla toe hoe Randy steeds de verkeerde koffer van iemand pakte omdat hij dacht dat het zijn eigendom was. Waarom had haar moeder nou hem gekozen in plaats van Gregory? Gregory was Randy's broer en totaal geen kluns als hij.
Ricky draaide zich om naar Layla. 'Grappige neef heb je.' Grinnikte hij. 'Hij moet alleen wel even opschieten, zodat we een taxi kunnen nemen naar dat hotel in Beverly Hills..' 'We gaan toch niet gelijk naar het hotel? Als het goed is komen we langs Santa Monica en daar is het wel fun!' Riep Ashley protesterend uit. Ricky trok een wenkbrauw op. 'Jij wilt met al deze koffers niet gelijk naar het hotel maar naar Santa Monica om te chillen? Ashley, je bent gek. Weet je hoe lang we nog de tijd hebben?' 'Ja, maar nou en. Ik kan er echt niet tegen als we even niet uitstappen op de San Diego Freeway!'
'Ik heb mijn koffer!' Riep Randy uit terwijl hij naar het groepje toe kwam lopen. 'Nu kunnen we gaan!'
De twee taxi auto's stopten bij het hotel en iedereen stapte uit. Hoe Sophia uit was gestapt was het meest opgevallen omdat ze 'Ricky! Je kon heus wel zeggen dat we aan de Sunset Boulevard zouden verblijven! Dit is fantastisch!' geroepen had, zo hard dat iedereen er van op had gekeken. 'Ja!' Riepen Rose, Ashley en Fernando tegelijk. Ricky grinnikte. 'Verrassing..'
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.