Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » The brothers I didn't know. » BlackBerry gejammer.
The brothers I didn't know.
BlackBerry gejammer.
Daar stond Layla dan in haar hotelkamer. Een vreemd gevoel overspoelde haar omdat ze voor het eerst in haar leven in een onbekend land was zonder haar moeder. Ze begon erover na te denken en eigenlijk was haar middelbare school de enige plek waar ze zonder haar moeder was geweest, elke dag.
Nadat Layla een douche had genomen en haar badjas aangetrokken had klopte er iemand op de deur. 'Wie is daar?' 'Sophia. Open doen, trut.' Layla grinnikte en opende de deur. Sophia zette een stap naar binnen en pakte toen Layla's handen vast. 'Vanavond gaan we uit, dus beter ga je even een leuke outfit aan trekken en laat je mij je make up op doen.' 'Wat is er mis met mijn make up?' 'Ja. Je bent mooi met alleen mascara op, maar toch. Je moet nóg mooier worden, zo zijn de jongens niet van je weg te slaan!'
"Nee, dat was niet wat ik wou. Ik wou helemaal niet dat de jongens niet van mij weg te slaan waren.." Slikte Layla terwijl ze nadacht. 'Ew, ik ga geen make up op doen om jongens aan te trekken..' 'Ik bedoelde het niet zo, met jongens bedoelde ik Fernando!' 'Schat, hou erover op. Ik ken Fernando al jaren. Hij gaat mij niet in eens veel leuker vinden omdat ik een zwarte lijn om mijn ogen heb..' 'Oh, kom op. Schat. We zijn alleen. Je moeder is in Duitsland. Niet hier.' 'Ja, maar..' Layla zette een glimlach op. 'Randy, mijn vriendje is er wel.' 'Ew! Gatver, je gaat toch niet met dat spelletje mee doen?! Waarvoor zijn we hier? Als je dat doet heb je geen lol schat. Echt niet.'
Layla beet op haar onderlip. 'Hm, ja maar..' 'Lay!' Van schrik deinsde Layla achteruit terwijl Sophia haar handen nog vast had. Randy's stem. Wat moest hij nou weer? Hij liep door de deur naar binnen en Sophia giechelde even omdat zíj de persoon was die de deur open had gelaten. 'Tante aan de telefoon. Hier.' Randy reikte zijn hand, waar zijn telefoon in lag, naar Layla en gauw pakte ze de telefoon aan. Nog voordat ze iets zei keek ze waarschuwend van Randy naar Sophia, als teken dat ze even hun mond moesten houden.
'Eh.. Hey mam..' 'Schatje! Gelukkig spreek ik je! Hoe is het? Randy vertelde me dat je een kamer voor jezelf alleen hebt en..' 'Randy heeft 'wí¡t'?!' Randy grinnikte even en knipoogte terwijl Layla even kookte van binnen. '...Layla, als je gekke dingen gaat doen dan..' 'Nee, dat bedoel ik niet! Het gaat er om dat Randy tegen je gelogen heeft zonder een reden. Ik slaap met Ashley, Rose en Sophia op een kamer!' '..Aha. Sorry... Sorry dat ik niet veel vertrouwen lijk te hebben.. Ik..' 'Mam, je weet hoe Randy is. Hij weet wat je zwakke punt is en hij pest je er mee.' 'Oh, schat..' 'Bel mij voortaan op mijn eigen telefoon.' '...Schat, als je echt gekke dingen gaat doen dan..' 'Nee, mam! Ik heb toch gezegd dat ik voor mezelf kan zorgen. Wat heeft dit nou voor nut? Dit is geen vakantie zo, hoor!' 'Schat, sorry. Het spijt me. Ik.. Ik mis je alleen gewoon zo..' 'Ik mis je ook mam..' Ravi zuchtte. 'Als je iets nodig hebt en als er iets is.. Bel me dan.. Ja? Ik stoor je niet langer. Doei.' 'Wacht, mam!' 'Tuut. Tuut. Tuut.'
'Opgehangen?' Vroeg Randy spottend. Sophia en Layla keken hem kwaad aan. 'Zeg, klootzak. Ik ga helemaal geen gekke dingen doen en als jij nog een keer mijn moeder onnodig bezorgd gaat maken dan..' 'Ja, ik weet het. Sorry. Ik zal mijn kop houden als er ook écht niks is.' Layla wou er op in gaan maar Sophia hield haar tegen. 'Laat hem gewoon zitten, je weet dat je geen gekke dingen gaat doen. Dus waarom zou je zorgen maken om hém?' Layla keek terug naar Sophia en zag een onopvallende knipoog. Uiteindelijk knikte ze maar. 'Goed, ehm.. In welke kamer gaan we ons klaar maken?' Vroeg ze uiteindelijk maar. 'Deze. Jouw kamer heeft een super grote spiegel. Zal ik Ashley en Rose roepen?' Vroeg Sophia. 'Doe maar.'
Even later was Randy de kamer uit geschopt en zaten Ashley, Rose, Sophia en Layla op haar bed voor twee personen. De deur zat op slot. 'Show je outfit.' Zei Rose en Ashley begon gelijk met het speuren naar haar kleding in haar koffer. 'Ik ga jullie allemaal opmaken voor vanavond, okay dames?' Stelde Sophia voor terwijl nu ook Rose ergens tussen haar kleren zat te neuzen.
Layla hoorde een positief gemompel wat vaag op een "yes" leek maar leek even niet bij de meiden te zijn. In haar gedachtens was ze heel anders. Ze was bij de party van vanavond en stiekem was ze bang voor wat haar te wachten stond. Straks ging dat waar haar moeder bang voor was gebeuren.. Misschien zelfs erger? De outfit mocht niet te gewaagd zijn en met de make up moest Layla maar even Sophia op een gegeven moment weg duwen. Sophia kennende, werd de make up extravaganza.
'Zo stom dat we onze BlackBerry hier niet kunnen gebruiken. Ik had zo veel twitpics kunnen sturen van de outfits waar ik niet uit kan kiezen..' Riep Rose uit. 'Doe eens niet zo dom, wij zijn er toch om je outfits uit te kiezen als je het zelf even niet weet?' Zei Ashley. 'Ja, maar de BlackBerry Messenger dan?' 'Tsja, als je zo graag met Brad wou praten tijdens je vakantie.. Dan ehm, dan had je hem maar mee moeten vragen.' Grinnikte Sophia. 'Soph. Je weet best dat Brad en ik nog niet zo ver zitten als het gaat om relaties en vriendschappen. So, shut up.'
Layla kwam weer op aarde toen ze zich iets af begon te vragen. 'Meiden, jullie hebben je mening over mijn outfit nog niet gegeven..' De meiden keken op. 'Laat zien dan! Zo zijn we even af van Rose's "BlackBerry gejammer."' Typisch Sophia, Rose irriteren like a boss as always.
Layla stond op en pakte haar denimshortje met "studded" zakken op de achterkant, haar zwarte lace legging en haar witte tanktop met het Nirvana logo er op.
Reacties:
ik ben erg benieuwd wat je er van gaat maken
laat je het weten als je nog eens post??
nice!
Love it, laat me iets weten als je verder post!
XX
Le Sanneee