Hoofdcategorieën
Home » All Time Low » Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low » Five
Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low
Five
Totaal doorweekt komen we weer binnen. Het sneeuwballen gevecht is echt geslaagd. Ik loop een stukje achter Rian, en ik buk me om een sneeuwbal te maken. Pats! Vol tegen zijn achterhoofd. Hij kijkt verbaasd om en ziet dan mij. Ik lig helemaal dubbel van het lachen. "Ooh, die krijg je terug!" Roept hij en Rian springt vol op me, waardoor ik in de sneeuw beland. Ik word eens een paar keer goed door de sneeuw gerold en zodra ik helemaal nat en wit ben vind Rian het genoeg. Hij helpt me opstaan en we lopen snel naar huis toe. "Waar bleven jullie nou?" Roept Marinde. "Melody gooide een sneeuwbal tegen mijn achterhoofd en toen had ik haar nog even goed door de sneeuw gerold." Zegt Rian vrolijk. "Ja, en ik ga nu eerst douchen. Ik heb het zó koud!" Ril ik en ik ren de trap op om eens lekker onder de douche te gaan staan.
Zodra ik weer onder de warme stralen vandaan kom trek ik snel droge kleren aan en ren ik de trap weer af. "Zo. En wat gaan we vandaag verder doen?" Vraagt Zack vrolijk. Ik haal mijn schouders op. "Ik heb geen idee. Ik heb wel zin in chocolademelk..." Zeg ik. Direct springt Stella op en sprint ze naar de keuken, met Jack achter haar aan. "Wij maken wel chocolademelk!" Roept Jack. Ik lach. "Is goed. Brand je je niet aan het water?" Roept Rian. Jack kan zó'n kleuter zijn! Net zoals Stella. En Alex. En ik. En... En... En... Ja. Het zal wel. Na een tijdje komen Stella en Jack de kamer weer in met een dienblad vol met koppen chocolademelk. Iedereen grijpt snel een kop en installeert zich op de bank. Ik ga tegen Alex aan liggen en ik zet de TV aan. Na een tijdje rondzappen kom ik uit op een muziekzender. "Prima." Zegt Joyce en ik leg de afstandsbediening weg.
Reacties:
Oh, we matchen! Ik heb ook een verhaal over Zack ^-^ Zack is awesome. Maar mijne is al af, dus *geeft inspiratie voor Zack-verhaal*
Werkt het al?^^
Anyway. Ja, het is natuurlijk vakantietijd. Ik ga ook morgen op vakantie, dus dan moet je de komende tijd niets meer van mij verwachten ;'
En ik vind het zo grappig om te lezen over sneeuw en warme chocolademelk en kou terwijl het nu een beetje warm begint te worden hier. Maar dat heb ik al een keer gezegd. Maar ik ben een beetje van de herhaling. Want dan lijkt het alsof ik veel te zeggen heb.
Ik verwacht als ik de 21ste weer terug ben, dat er een paar mooie deeltjes op me liggen te wachten ;'. Dus, hup hup, schrijven jij!
xx
Meh, ik wil ook een sneeuwbalgevecht houden met Rian en de rest. ><
En chocolademelk... ahm, als het iets kouder is dan heb ik daar ook wel trek in. ^^
Een beetje een suffe reactie, maar al mijn inspiratie moet naar een verhaal, dus... ja. Ga maar gewoon gauw verder. <3