Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » De meeting..
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
De meeting..
We werden meegeleid naar een kamertje waar we allemaal plaats namen.
We konden pakken wat we wilden dus toen ik Laneice naar de energie drink zag huppelen hield ik der snel tegen en gaf haar een flesje cola.
Bill keek ons raar aan en ik zei snel dat ze al voldoende stuiterde daar had ze die energie drink niet voor nodig.
Bill grinnikte en keek Laneice aan, ik zag haar naar adem happen en wist dat ik der even in de gaten moest houden.
Ik werd geroepen door Jessie en toen ik omkeek maakte Jessie snel een foto van mij en ik keek der stom aan.
Ik hoorde Bill Laneice der naam zeggen en gevolgd door een zachte plof.
Toen ik me omdraaide zag ik haar naar lucht happen en Bill ging achter haar zitten en deed zijn handen over haar neus en mond(weet niet of het kan maar nu even wel )
ik ging snel bij der zitten en duwde haar verder tegen Bill zijn borst aan en zei dat ze zich moest concentreren op zijn ademhaling.
Bill maakte even snel oogcontact en ik glimlachte naar hem dat het goed was.
Tom vroeg of het wel goed kwam en ik antwoordde van wel, toen hij hoorde hoe de huppels aan het zuchten waren omdat ze even geen aandacht kregen keek hij ze boos aan.
hij zei best wel bot dat ze niet zo hoog van de toren moesten blazen want ze stelden geen reet voor.
Mijn mond viel weer open en Tom bukte om hem met zijn wijsvinger dicht te drukken en ondertussen kreeg ik een knipoog.
Even wist ik niet waar ik moest kijken dus ik concentreerde me weer op Laneice.
Na hooguit 6 minuten was ze er weer een beetje bij maar Bill liet haar niet los en zei dat ze eerst even wat moest drinken.
Ik moest lachen om haar gezicht die alleen maar verliefdheid uitstraalde..
Jessie was voor mijn gevoel ook erg stil dus ik keek naar haar en zag haar naar Georg staren die op zijn beurt heeeel uitdagend terug zat te staren.
Ik hield mijn hart vast voor die 2.
Die huppels zaten inmiddels bij elkaar en durfde niks meer te zeggen, zelfs niet te sjansen met Tom waar ze uiteindelijk toch voor waren gekomen.
Ik zat naast Jessie dat Gustav naast me kwam zitten, we begonnen een gesprek en hij vroeg hoe oud ik was.
Ik vertelde hem dat ik 20 was en dat ik Jessie en Laneice via een Nederlandse website had leren kennen.
Ik vertelde niet wat we konden doen op die website want ik wilde niet dat hij de verhalen las die we schreven over de jongens.
Tom zat tegenover ons en zat boos voor zich uit te staren.
Ik dacht dat dat kwam door de huppels maar het zou niet lang duren voor ik erachter zou komen waarom hij zo deed.
Gustav kroop wat dichter tegen me aan en keek af en toe met een schuin oog naar Tom die steeds pissiger werd.
Ik vroeg aan Gustav wat er was en hij fluisterde in mijn oor dat als Tom zou vragen of ik even met hem mee wou lopen dat ik daar nee op moest zeggen.
Ik keek hem aan en zei dat ik dat sowieso wel zou doen aangezien we zijn reputatie wel konden he.
Bill was ondertussen met Laneice in gesprek gegaan en Jessie had eindelijk de stap naar Georg gewaagd.
Dat gaf de huppels natuurlijk weer de kans op Tom dus die kwamen steeds dichterbij hem en ik kon een giechel niet onderdrukken waardoor Tom me aan keek met een blik die ik niet kon plaatsen.
Gustav trok me wat dichter tegen hem aan en liet me hem aan kijken.
Hij fluisterde toen, ik doe dit voor je eigen bestwil werk mee bitte.
Voor ik kon antwoorden drukte hij zijn lippen op de mijne en mijn ogen werden even zo groot als schoteltjes.
Ik liet me meevoeren in de kus en damn hij zoent nog lekker ook.
Ik wist dat Laneice en Jessie nu met hun mond open zaten maar wat ik niet wist was dat Tom als een tijdbom tegen over ons zat.
Toen Gustav de kus verbrak was ik rood en sprakeloos.
Ik keek subtiel de kamer rond en ik zag iedereen verbaasd kijken en keek toen maar naar mijn voeten.
Op dat moment ging de deur weer open en kwam David binnen met de melding dat de meeting over was en dat we naar de zaal konden voor het concert.
Bill stond snel op en liep naar David en fluisterde wat in zijn oor waarop David knikte.
De huppels werden het snelst de kamer uit geleid en wij kregen te horen dat de jongens nog met ons wilden praten na het concert.
Laneice en Jessie natuurlijk weer stuiteren en ik glimlachte alleen maar.
In de zaal aangekomen werden wij in het VIP gedeelte gedropt terwijl de huppels in het gewone gedeelte stonden wat natuurlijk weer dodelijke blikken opleverde.
De zaal druppelde langzaam vol en wij kregen van een crew member nog flesjes water aangereikt want weg lopen tijdens het concert was geen optie.
Toen begon dus het gegil en gekrijs en ik zat me op te vreten en te balen dat ik mijn knuppel niet mee had genomen.
Laneice stond ook al paniekerig te kijken en ik liet haar mij aankijken en begon rustig tegen haar te praten en ze kalmeerde daar direct van.
Toen gingen de lampen uit en begon het hele circus.
Er werd mee gezongen en geblert, er kwam een accoustisch stukje en toen reden kwam ging ik accoustisch uit mijn dak.
Ik vond hem op die manier het beste klinken dus ik was very happy op dat moment.
Toen kwam de rest van de show en gingen we weer uitgebreid uit ons dak en toen het over was kwam de afscheid van Gustav die gooide zijn handdoek het publiek in en deed zijn ding.
Wij werden opgehaald door 1 van de crewmembers en werden weer bij de jongens gedropt.
Ze waren nog helemaal bezweet en plakkerig en toch kregen we een knuffel waar ik dus hopeloos probeerde onderuit te komen maar Georg was te snel en te sterk.
Jessie en Laneice natuurlijk weer lachen en ik probeerde bij Bill uit de buurt te komen want die had er ook zin in geloof ik.
Maar laten we eerlijk blijven 4 jongens tegen 1 meisje dat is gewoon ronduit niet eerlijk!!!!!
Nadat hun mij gekweld hadden klaagde ik dat ik naar mannen zweet rook blegh waarop Tom gelijk zei dat ik wel met hem mee mocht douchen.
Ik keek hem aan en schudde snel mijn hoofd waarop hij toch even gauw die wenkbrauw wiebel deed en ik toen maar weg keek.
Bill kwam als eerste uit de douche vandaan waardoor de jongens heel raar naar hem keken,
Wat vroeg hij nog heel verbaasd.
Normaal moeten wij een uur anderhalf uur wachten eer je klaar bent met douchen riep Tom.
Ja maar het is onbeleefd om de dames zo lang te laten wachten Tom heb je dat dan niet geleerd??
Dus toen spurtte Tom maar snel de douche in en Bill ging snel naast Laneice zitten en ze waren al snel in gesprek.
Georg had Jessie ook al opgeeisd en Gustav zat weer naast mij met een bezorgde blik in zijn ogen.
Ik leunde naar hem toe en vroeg fluisterend wat er was..
Hij keek me aan en zei dat hij zich zorgen maakte om Tom.
Ik zei dat hij prima alleen kon douchen en hij schoot in de lach.
Nee meisje dat bedoelde ik niet zei hij zachtjes.
Tom is niet zoals de meeste mensen denken.
Vertel hoe is hij dan vroeg ik hem.
Als Tom wat wilt dat krijgt hij het ook, vrouwen, auto's, huisje, honden enz.. enz..
Lukt het niet op de normale manier dan doet hij het op een andere manier en geloof me die wil je niet mee maken.
Ik keek heb nu verbaasd aan en vroeg of hij nou serieus bedoelde dat Tom agressief was..
Hij knikte alleen maar en zei dat hij al oog heeft op iets.
Ik keek paniekerig naar Laneice en van Laneice naar Jessie.
Nee meis niet hun.
Ik trok wit weg en durfde niks te zeggen.
Hij keek me aan en zei ik durf je niet eens alleen te laten als ik moet douchen.
Zo erg zal het toch niet zijn zei ik nog dapper.
ik bedoel Bill is hier en Georg ook dus dan zal hij heus niks doen en ik beloof dat ik niet met hem mee zal gaan naar een andere ruimte.
Gustav keek me even kil aan en zei droog: en jij denkt dat die 2 jou gaan helpen?
Bill helpt hem nog als het moet en Georg heeft ook geleerd dat hij Tom beter kan steunen dan in het harnas te jagen.
Maar waar the hell ben jij dan mee bezig, word hij niet pissig op jou dan?
Ow ja zeker wel maar ik wil niet dat hij jou pakt en ik raad je aan om zo snel mogelijk weer huiswaarts te gaan met de meiden.
Weer kijk ik hem verbaasd aan en knik dan.
Hij geeft mij zijn telefoon nummer en ik zeg tegen de meiden dat het tijd is om te gaan en die kijken mij beteuterd aan waardoor ik alleen maar glimlach.
Bill trekt zijn ogen tot spleetjes en glimlacht dan zegt hij nee Gustav dit gaat jou niet lukken ze blijven nog even gezellig hangen hier tot Tom zegt dat het genoeg is.
Mijn ogen worden groot en ik kijk hem aan van dat kan je niet menen.
Laneice kijkt Bill ook raar aan en wilt al opstaan maar dat laat hij ook niet toe en trekt haar bij zich op schoot om haar niet meer te laten gaan.
Jessie kijkt naar het tafereel en die wilt ook naar me toekomen maar ook Georg grijpt haar en trekt haar op schoot wat een hoop gevloek en getier van haar kant uit oplevert.
Dan opeens gaat er een deur open......
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.