Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » slaap lekker schoonheid,
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
slaap lekker schoonheid,
Ik draai me om daar de plek waar dat geluid vandaan kwam en zie een grijnzende Tom staan.
Ik kijk hem boos aan en vraag wat hier nou weer de bedoeling van is.
Hij kijkt mij aan en zegt dat dat voor mij een vraag is en voor hem een weet.
Ondertussen stapt hij de kamer in en loopt mijn kant op.
Ik stap voorzichtig achteruit en Gustav stapt subtiel voor mij om mij uit Tom zijn zicht te krijgen.
Tom lacht geniepig en zegt tegen Gustav dat hij aan de kant moet gaan anders kent hij de gevolgen.
Gustav schudde zijn hoofd en zei dat dit niet ging gebeuren.
Bill lachte toen zodat gustav afgeleid werd en die kreeg een dreun te verwerken.
Ik zag Gustav door zijn knieën gaan en rende op hem af.
Ik legde zijn hoofd op mijn schoot en gaf tikjes in zijn gezicht.
Tom ging erbij zitten en keek hoe ik dat deed.
Toen ik dat door kreeg keek ik hem boos aan en zei dat hij niet spoorde en dat ik zeker wist dat zijn moeder hem zo niet had opgevoed.
Tom keek mij aan met een dodelijke blik en ik keek hem uitdagend terug aan.
Hij stond op en trok mij omhoog waardoor Gustav weer met zijn hoofd op de grond viel.
Tom zwaaide zijn hand de lucht in om me een klap te geven maar ik was hem voor en sloeg hem in zijn maag waardoor hij voorover knalde en naar adem moest happen.
Dat was voor Jessie het teken en die knalde haar hoofd hard naar achteren en raakt Georg hard in zijn gezicht.
Ik liep ondertussen op Bill af en trok Laneice uit zijn armen en gaf hem een klap in zijn gezicht.
Hij greep naar zijn wang en keek me woedend aan hij maakt aanstalten om op te staan maar ik zei alleen maar waag het en je kan voorlopig niet meer optreden.
Bill keek me even aan in angst maar die veranderde al snel in zelfvertrouwen en hij stond toch op.
Aangezien Raven met haar rug naar Tom stond zag ze niet wat er achter zich gebeurde.
Tom was weer op adem en greep naar zijn zakken.
Zowel Jessie als Laneice hadden ook niet door wat hij deed en hij had een doekje in zijn hand met chloroform( is niet aan te raden maar ik weet even niks anders) en die drukte hij op de mond en neus van Jessie.
Die viel al snel weg en werd opgevangen door een nog ietwat duizelige Georg.
Toen pakte hij Laneice en zij onderging hetzelfde alleen zij werd even op de grond gelegd omdat Bill bezig was met het afleiden van Raven.
Heel zachtjes en langzaam stapte hij op raven af en Bill deed hetzelfde.
Raven bleef zeer koppig staan en balde haar vuisten alvast.
Opeens voelde ze dus een arm om haar nek en een doek die op haar gezicht werd gedrukt, ze probeerde los te komen maar haar zicht werd al snel onduidelijk, slaap lekker schoonheid hoorde ze Tom nog fluisteren en een paar seconden later hing ze slap in Tom zijn armen.
Zo zie je maar zei Tom geniepig ik krijg altijd wat ik wil....
Gustav begon ook weer langzaam bij te komen maar daar besteedde Tom geen aandacht aan hij zou met hem afrekenen zodra hij de meiden in de bus had opgesloten..
Dus pakte Bill Laneice op en liep het kamertje uit richting de bus.
Georg deed hetzelfde en Tom ging er ook achteraan.
1 van de crewmembers hielp Gustav naar de bus en dropte hem in zijn nest waarna zijn kamer deur werd afgesloten zodat hij er niet uit kon.
Tom legde Raven op zijn bed en begon in haar tas te rommelen die er al stond..
Hij kwam autosleutels tegen en een sleutel kaart van een hotel, hij liep de kamer uit sloot de deur af en liep naar 1 van de medewerkers.
Hij gaf de opdracht om de auto bij het hotel te zetten en de spullen van de meiden op te halen, en daarna moest het erop gaan lijken dat de meiden vanuit het hotel weg
waren genomen anders wisten ze direct dat hun het waren natuurlijk..
Bill zat in zijn kamer te kijken naar Laneice en hij was serieus hotel de botel op haar, hij wist niet echt wat het was maar hij was verliefd.
Hij wist dat hij een zware dobber aan der zou krijgen want tja het was niet goed natuurlijk wat ze aan het doen waren maar ja zijn broer had zijn zinnen op raven gezet
dus had hij geen keuze dan om mee te doen hieraan.
Hij moest er alleen echt voor zorgen dat Laneice niet bij Raven in de buurt kwam want dan ging het fout.
Ze zou er alles maar dan ook alles aan doen om Laneice te beschermen, dat gold ook voor jessie dat wist hij donders goed.
Georg had Jessie op zijn bed gelegd en ging de kamer uit waarbij hij de deur op slot deed, hij liep naar de lounge en vond Tom daar relaxed met een biertje.
Hij ging bij hem zitten en keek Tom aan met een grijns.
Hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar zei hij nog steeds grijnzend.
Ik ben gewoon goed zei Tom met een ego die te groot was voor de kamer waar ze in zaten.
Waar is Bill btw?
Die is nog steeds bij Laneice hoezo?
Nou ja we moeten even wat dingen bespreken natuurlijk.
Ik haal hem wel even zei Georg.
Bill hoorde zijn naam vallen en opende zijn deur en zag Georg.
Tom wil ons spreken zei die alleen maar.
Bill knikte en liep mee nadat hij ook de deur op slot had gedraaid.
In de lounge aangekomen zat Tom al te grijnzen.
Jij bent verliefd he broertje zei Tom glimlachend
Bill werd rood en kon alleen maar knikken.
Tom grinnikte en zei het komt wel goed, ze is makkelijk te beïnvloeden.
Ja zei Bill als we Jessie en Raven uit haar buurt houden wel natuurlijk.
Ik ben bang dat zodra raven los word gelaten bij Laneice we het allemaal gaan bezuren.
Ja zei Tom ze slaat er inderdaad niet naast al wrijvend over zijn maag.
En vlak Jessie niet uit ze kan ook behoorlijk uithalen hoor,' ja dat zag ik zei Bill.
Wat doen we met Gustav eigenlijk zei Bill nu.
Die gaat even voelen dat er met mij geen geintjes uit gehaald moeten worden siste Tom door zijn tanden heen,
Gustav probeerde ondertussen al uit zijn kamer te komen en Tom liep er naartoe en opende zijn deur.
Gustav werd door Tom meegesleurd naar de lounge en op de grond geflikkerd.
Zo zei Tom en wat was dat nou weer allemaal net he Schäfer!!???
Gustav keek hem aan en werd nu boos.
Hij stond op met een ruk en riep nou ja riep schreeuwde meer dat hij dit soort dingen niet kan maken.
Hoezo niet zei Tom vals grijnzend.
Ik wou haar en je weet wat ik wil krijg ik.
En wat als ze jou nou niet wilt?
Oh jongen maak je niet druk dat zal niet lang duren voor ze voor me bezwijkt.
Gustav keek hem aan met toegeknepen oogjes en zei toen ik mag serieus hopen dat als zij op jou los word gelaten dat ze geen spaan van je heel laat en dat je alleen nog maar de identificeren bent via je tanden.
Tom werd boos stond op en haalde uit.
Gustav viel achterover maar kwam al snel weer overeind.
Hij bleef op een afstandje van Tom staan en zei toen weer dat hij er wel achter zou komen.
en dat geld ook voor jou Georg ow en niet te vergeten onze diva.
Hij sprak de namen uit alsof hij moest kotsen en liep toen terug naar zijn kamer waar hij de deur met een knal dicht smeet.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.