Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Waking up

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

1 aug 2011 - 0:11

1580

0

386



Waking up

Tom zat alleen maar te grijnzen en Bill keek een beetje angstig.
Georg zag dat en vroeg daarom ook wat er aan de hand was.
Nou zei Bill stel dat die 4 ontsnappen uit die kamertjes, wij zijn maar met zijn drieën.
Je zei zelf al dat Jessie er niet naast sloeg en Tom zei hetzelfde over Raven.
De hell gaat losbreken dan.
Billy, Billy, Billy toch..
Ben je nou serieus vergeten dat een deel van crew achter mij staat, en niet te vergeten David.
Die weet Gustav wel in toom te houden als het moet.
En wat de dames betreft die moeten we zodra ze wakker zijn direct de regeltjes leren.
Georg lachte ook al weer en Bill liet een glimlach doorkomen hij had de volste vertrouwen in zijn tweeling broer.

Ondertussen was Jessie beetje bij beetje weer aan het bij komen tot ze besefte wat er was gebeurd.
Ze vloog van het bed af en begon te schreeuwen en op de deur te bonken.
Even later hoorde ze voetstappen en ging ze wat achter uit, ze greep daarbij iets van het nachtkastje af wat vast wel goed aan zou komen.
De deur ging open en zij gooide.
Het was raak want ze zag Georg mooi door zijn benen heen gaan.
Ze rende de kamer uit en keek om zich heen, ze merkte dat ze dus niet meer in de concert hal waren maar in de bus en de bus stond niet stil dus de vraag was nu waar gingen ze heen..
ze liep snel door in de hoop om Raven en Laneice te vinden maar in plaats daarvan vond ze Tom.
Die keek haar aan en grijnsde weer eens.
Ze werd laaiend en wou die grijns van zijn smoel vegen maar voor dat ze al bij hem was werd ze al vastgepakt door iemand met zwart gelakte nagels.
Tom liep op haar af en greep wat van de bank af.
Hij deed een ketting om haar heupen heen die werden doorgeleid naar haar benen en vast gemaakt om de enkels.
Daarnaast had hij nog 2 paar handboeien en daar werden haar handen in vastgezet.

Zo dame zei Tom heel gemeen nu kun je ons in ieder geval geen pijn meer doen..
Ze werd op de bank gezet en ze riep naar Tom waar hij Raven en Laneice had gelaten.
Die slapen nog anders hadden ze net zoals jou wel gebonkt op de deur lijkt je ook niet zei Bill spottend.
Jessie keek Bill giftig aan en Bill keek weg.
Georg kwam binnen lopen met een buil op zijn voorhoofd, hij zag Jessie zitten liep op der af en gaf der een knal in het gezicht.
Jessie viel over de leuning van de stoel en vloekte weer.
Georg pakte haar weer op via de ketting om haar middel en pleurde haar weer in de stoel.
Nog 1 keer zo'n actie siste hij tegen haar en ik zal je zou hard slaan dat je voorlopig alleen nog maar kan liggen..
Jessie spuugde Georg recht in zijn gezicht en hij stond op ontploffen.
Het was dat Tom hem tegen hield anders had ze de aframmeling nu al meegemaakt.
Jessie zat alleen maar gemeen te grijnzen naar Georg.

Ze werden allemaal opgeschrikt door gebonk op de deur van Bill.
Laneice schreeuwde om Raven en ze hoorde de paniek in haar stem.
Nou Bill haal je liefje er maar bij zei Tom grinnikend..
Bill ging naar de kamer en kreeg nog een waarschuwing van Georg mee voor laag overvliegende voorwerpen, waardoor jessie grinnikte..
Bill opende behoedzaam de deur en zag Laneice met haar knieën opgetrokken op het bed zitten.
Toen ze opkeek hoopte ze natuurlijk om Raven te zien maar helaas was het Bill, de jongen waar ze al zolang verliefd op was maar nu niet eens zeker was of ze daar wel goed aan deed aangezien hij totaal niet was als hij zich voor had gedaan in de interviews en nog meer van die dingen..
Ze keek hem bang aan en hij stapte langzaam dichterbij terwijl zij zich verder tegen de muur aan drukte.
Bill sprak toen zachtjes tegen haar en zei wees niet bang meisje zolang jij je gedraagt overkomt je echt niks dat beloof ik je..
Hij stak toen zijn hand uit maar ze durfde hem niet aan te pakken en ze begon te snikken en vroeg waar Raven was.
Raven slaapt nog zei Bill weer zachtjes maar als je mee komt zie je der straks weer, Jessie is ook al wakker en zit bij Georg..
Hij stak weer zijn hand uit en toen pakte ze hem wel aan.

Ze kwamen de lounge binnen en ze rukte zich los zodra ze Jessie zag.
Ze vloog haar om de nek en snikte zachtjes.
Jessie zei troostende woorden tegen haar en verder kon ze ook niks.
Laneice liet haar los en keek naar de plek waar haar armen zouden moeten zitten, ze zaten er wel maar ze zat in de boeien en ze deinsde achteruit met grote ogen en draaide zich met een ruk om toen ze kettingen hoorde rammelen.
Tom stond daar met nog een setje kettingen en wenkte haar naar zich toe.
Laneice schudde haar hoofd en liep richting de deur, maar helaas voor haar had Bill haar al snel vast en zei dat als ze mee zou werken er niks zou gebeuren zoals beloofd in de slaapkamer.
Ze liet zich verdoofd naar Tom leiden en die maakte de kettingen vast zoals bij Jessie en ze werd op de bank naast Jessie gezet.
Nou riep Tom nog lachend nog eentje te gaan.
Maar wel de lastigste zeiden Bill en Georg tegelijk en schoten in de lach..

Bill ging wat te drinken halen en gaf Laneice ook wat te drinken en vroeg of Jessie ook wou die ook maar knikte.
Tom en de 2 jongens waren in gesprek toen ze opeens een hels kabaal hoorde.
Tom sprong op grijnsde en zei mijn liefje is wakker.
Nee zei Jessie je liefje is je deur aan het verneuken dus jij bent straks aan de beurt wat haar weer een mep van Georg op leverde.
Bill blijf jij maar bij deze 2 dames dan gaan wij even bij Miss Raven kijken.
Bill knikte en ging weer zitten.
Tom en Georg liepen richting het kabaal en ze hoorde de deur al kraken aan alle kanten dus Tom ging wat sneller lopen om de deur te openen.
Hij gooide de deur dus open en raven stond daar met een dodelijke blik te kijken en begon te schelden naar Tom en Georg.
Tom keek haar alleen maar geamuseerd aan en vroeg of ze klaar was.
Raven grijnsde en zei kom me maar halen schatje.
Dat liet Tom zich geen tweede keer zeggen en stapte zijn kamer in.

Hij was nog geen 2 stappen verwijderd van Raven of hij kreeg al een dreun te verwerken van Raven, hij tuimelde achterover maar kon zich net staande houden.
Nu was het zijn beurt om boos te worden en liep weer op haar af alleen Raven was weer net iets sneller dan hij had verwacht en ze haalde weer uit.
Dit keer ging hij wel neer en lag hij op de grond ze dook bovenop hem en bleef slaan met haar vuisten waar ze hem maar kon raken.
Toen werd ze opeens van hem afgetrokken en hield Georg haar in bedwang.
Ze stond zeker niet stil en het schelden werd er ook niet minder onder.
Tom stond op en keek haar woedend aan, voor dat Raven het wist had ze zelf een vuistslag in het gezicht te pakken ze voelde hoe haar lip openbarstte en begon te bloeden.
Hij grijnsde bij het aangezicht van dat maar Raven was nog niet klaar en schold hem uit voor alles wat mooi en lelijk was.
Tom werd het zat en zei dat ze der bek moest houden en Raven zette nog een tandje bij en zei Make me..
Dat maakte Tom zo boos, elk wijf wat hij had gehad luisterde naar hem, volgde zijn regels, leefde volgens zijn wet.
Maar deze griet haalde het bloed onder zijn nagels vandaan en ze wist het ook nog..
En nu ga je naar mij luisteren want serieus je bent voorlopig nog niet jarig als je doorgaat.
Raven keek hem aan zijn gezicht was nog geen 5 centimeter van haar gezicht af en ze tufte hem nu in het gezicht.
Tom maakte zijn gezicht schoon en keek haar laaiend aan hij haalde uit zijn kast een aantal kettingen en boeien en liet ze zien aan haar.

Raven keek hem aan en zei dat hij niet spoorde..
Tom liep op haar af en bevestigde met enige moeite de ketting om haar middel heen aangezien Raven niet stil stond.
Zelfs Georg had moeite met haar dus Tom riep heel hard door de bus Ej Tobi kan je even komen!!!???
Tobi kwam aangesneld en snapte al wat de bedoeling was.
Hij pakte de benen van Raven en ze werd op het bed gelegd, zo kon Tom haar beter in snoeren.
Raven bleef schelden en Tom pakte een rol ducktape en plakte haar mond af.
Heerlijk die rust zei hij nog zuchtend.
Georg grinnikte en zei jij wou haar hebben hoor, veel suc6 met der..
Tom grijnsde en zei ik hou wel van een uitdaging.
Man dit is geen uitdaging meer dit is een uitputtings slag zei Georg lachend..
Raven werd over Tom zijn schouder heen gelegd en ze werd naar de Lounge gebracht.

Laneice schrok zich rot toen ze Tom met Raven binnen zag komen.
Jessie was ook verbaasd toen ze Raven zo zag hangen.
Jezus Tom riep Bill uit toen hij Tom zijn gezicht zag..
Ze sloeg me zei Tom lachend..
Nee echt zei Bill nog droog.
Tom dropte Raven naast Laneice en riep toen Zo dames.
Nu we hier toch zo lekker gezellig zitten gaan we eens even de regels door nemen..
Jessie zei krijg de kolere, Laneice haar ogen werden zo groot als schoteltjes en Raven kon alleen maar met der ogen rollen...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.