Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » The Rulez...

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

1 aug 2011 - 0:12

1359

0

293



The Rulez...

Rol niet met je ogen jonge dame zei Tom tegen Raven.
Raven keek hem niet eens aan ze had haar hoofd in der nek gelegd en was lampjes aan het tellen die in plafond van de bus zaten..
Laneice liet zich omvallen tegen Raven aan en snikte af en toe nog.
Jessie zat heen en weer te wippen en keek door het raam naar buiten.
Tom bekeek de meiden en werd boos omdat hij gewoon weg genegeerd
werd door hun.
Hij stond dus op en greep Laneice bij Raven vandaan, hij had haar bij de keel en drukte haar tegen zich aan.
Jessie's aandacht was er direct bij en het vloeken begon weer.
Maar die negeerde Tom hij wou Raven's aandacht en dat was hem gelukt.
Ze keek hem aan en als blikken konden doden had hij daar ter plekke gestorven.

Bill keek ook een beetje nerveus naar Tom en piepte dat zij niks had gedaan.
Bill hou je mond dicht ik weet dat ze niks heeft gedaan maar de dames moeten even hun aandacht op mij richten zodat ze de regels te horen kunnen krijgen.
Daar gilde Jessie overheen dat ze toch niet zou luisteren naar een egoïstische zak als hij was.
Georg greep haar nu in de nek en zei dat ze der bek moest houden.
En net dat Jessie wat wou zeggen zat er een stuk tape over der mond.
Haar ogen werden eerst groot en toen werden ze tot spleetjes getrokken.
Nou Laneice jij bent de enigste die luistert blijkbaar en braaf is..
Bill vroeg of hij Laneice terug mocht en Tom knikte en bracht haar naar Bill.
Die trok haar op schoot en fluisterde rustgevende woordjes in haar oor.

Tom die keek de kamer weer even rond en riep zo de regels zijn!!
Raven keek verveelt naar hem en ging wat onderuit zitten.
Regel nummer 1 ging Tom verder:
- Wij zijn hier de baas, en met wij bedoel ik Bill, Georg en ik,Gustav dus niet!!
Regel nummer 2:
- Waar wij zijn zijn jullie, dus Jessie bij Georg, Laneice bij Bill en jij en hij wees naar Raven bij mij..
Regel nummer 3:
- Ontsnappen is geen optie jullie krijgen straks een leuke halsband om waar een zendertje in zit dus vinden zullen we jullie altijd..
Regel nummer 4:
- Jullie gaan als jullie dat nog niet zijn aan de pil.
Regel nummer 5:
- Jullie mogen niet naar buiten zonder ons.
En de rest gaat de weg van zelf wel wijzen denk ik zei Tom nog grijnzend.

Jessie zat Tom aan te kijken in de hoop dat hij spontaan in de fik zou vliegen.
Raven keek dwars door hem heen en zat te bedenken hoe ze Laneice en Jessie hier ongeschonden uit zou kunnen krijgen.
Laneice zat hevig te shaken op de schoot van Bill.
Bill wreef over haar rug en begon weer zachtjes te prevelen.
Tom liep toen even weg en kwam terug met 3 halsbandjes.
Het waren leren banden met een speciale sluiting, je had een speciale sleutel nodig om die te kunnen openen dus die ging niet zomaar afkomen.
Hij liep eerst naar Laneice en Bil haalde haar haar aan de kant en Tom bevestigde de band..
Toen liep hij naar Jessie en Georg hield haar haar aan de kant en Tom bevestigde de band bij haar..
Als laatste natuurlijk Raven, Georg hield ook haar haar aan de kant en Tom bevestigde de band bij haar maar omdat hij zo dichtbij was had Raven de kans om hem even te zieken en ze haalde haar knie omhoog en raakte zijn gevoelige plek.
Tom zakte kreunend in elkaar op de grond en keek haar dodelijk aan.
Raven kon niet glimlachen maar haar ogen verraadde dat ze de grootste lol had, en dat gold ook voor Jessie die zat namelijk ook met der schouders te schokken.
Laneice bekeek het tafereel en grinnikte zachtjes wat haar een kneep in haar zij opleverde van een boos kijkende Bill.
Gelijk dimde ze in terwijl Raven en Jessie gewoon doorgingen.

Tom was weer bij getrokken en stond met enige moeite op.
Hij keek naar Raven en gaf haar een klap in het gezicht.
Raven draaide langzaam haar gezicht weer terug naar Tom en keek hem aan.
Haar neus bloedde nu en niemand maakte aanstalten om het schoon te maken.
Georg grijnsde nu ook gemeen en Jessie keek hem dan weer dodelijk aan.
Er volgde een korte klop op de deur.
David kwam binnen en zei dat ze moesten gaan slapen want het was inmiddels al 3 uur 's nachts.
Tom knikte dat dat ok was en hij trok Raven van de bank af en liep met Raven naar de badkamer waar hij haar gezicht schoonmaakte.
Hij keek haar aan en trok voorzichtig het plakband van haar mond en bleef diep in haar ogen kijken, Raven voelde zich ongemakkelijk en wilde haar gezicht weg draaien maar dat liet hij niet toe en draaide haar gezicht weer terug.
Hij kwam langzaam dichterbij en net voor hij zijn lippen op die van haar kon drukken draaide ze haar gezicht toch weg en belande de zoen op haar wang.
Hij keek haar boos aan en zei dat ze moest gehoorzamen.
Raven keek hem aan en zei vergeet het maar wat haar weer een klap op leverde.
Tom trok haar mee de badkamer uit en sleurde haar mee naar de lounge terug.

Ondertussen had Georg van de bank een bed gemaakt, en hem opgemaakt met dekens en kussen.
Laneice lag al in het midden en Georg was net bezig met jessie's schoenen en verwijderde de tape ook gelijk van haar mond.
Tom liet Raven zitten op het bed en trok ook haar schoenen uit.
Toen hielp hij haar te gaan liggen en Raven vroeg of dat ze serieus met boeien en al moesten gaan slapen.
Tom grijnsde en zei natuurlijk, jullie zijn niet te vertrouwen dus straks vermoorden jullie ons in onze slaap en dan??
Dan zitten we in de bak lul zei Raven er bovenop dus daar schieten we geen zak mee op.
En ga nou niet zeggen dat we kunnen ontsnappen uit een rijdende bus want dan ben je nog gekker dan ik dacht.
Tom keek haar weer boos aan maar moest haar toch wel gelijk geven.
Hij zei dan kunnen jullie net zo goed bij ons komen slapen en hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.
Raven trok die van haar op en zei dan slaap ik wel met boeien, welterusten.

Nee nee nee zei Tom liefjes we gaan jou plannetje uitvoeren.
Hij begon de boeien los te maken en trok haar toen van de bank af maar nam ondertussen wel de handboeien mee.
Georg en Bill volgde zijn voorbeeld en trokken de meiden ook mee naar hun kamers.
Laneice werd door Bill uitgekleed en ze kreeg haar slaap shirtje aan gereikt.
Ze keek hem raar aan en vroeg hij daar aan kwam.
Tom heeft ze laten overbrengen van uit jullie hotel.
Maar hoe wist hij dan dat we in het hotel verbleven?
Nou ja dat weet ik niet eerlijk gezegd..

Bij Jessie ging het hetzelfde ze kreeg haar slaap shirt aangereikt en ze vroeg aan Georg hoe hij daar dan aan kwam.
Je tas is hier daar heeft Tom voor gezorgd zei hij alleen maar, hij nam haar mee naar de badkamer waar Bill ook al stond met Laneice om hun tanden te poetsen.
Raven stond nog steeds tegen Tom aan gedrukt waar ze zo stilletjes aan de zenuwen van begon te krijgen maar hij liet haar niet los.
Hij liet haar toen toch maar kort los en gaf haar een shirt aan.
Raven keek hem aan en vroeg hoe hij aan haar spullen kwam.
Ow simpel zei hij ik heb in jou tas gekeken en kwam daar je auto sleutels tegen en je sleutel kaart van het hotel.
Ik heb dat aan iemand van mijn crew gegeven en die heeft jou auto bij het hotel gezet en je spullen gepakt maar wel wat dingetjes achtergelaten, en de hotelkamer overhoop getrokken zodat het zou lijken dat jullie van daaruit ontvoerd zijn anders weten ze direct dat wij het waren he.
Raven's mond was weer opengevallen maar herpakte zich snel genoeg om tegen hem uit te varen dat hij gestoord was en dat hij hier niet mee weg zou komen want ze zouden er snel genoeg achter komen dat we bij jullie zijn aangezien de politie niet achterlijk is..
Tom lachtte alleen maar en zei dat ze zich moest omkleden.
Niet als jij erbij bent zei Raven resoluut.
Je hebt geen keus kleed je om zei Tom rustig.
Vergeet het zei Raven zo rustig mogelijk terug...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.