Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Elena » Betray!!

Elena

15 aug 2011 - 23:39

1258

4

478



Betray!!

George P.O.V:

Nooit gedacht dat ze zo snel kon lopen.
Toen hij haar eindelijk terug vond was ze al weer in de boomgaard waar die verekte Malfidus ook nog steeds was.
' Wat heeft je van gedachte doen veranderen? ' Hoorde hij hem vragen.
' Er zijn dingen gebeurt... Laat maar, ik wil gewoo Garreth gaan halen en daarna wil ik niets meer met dit gedoe te maken hebben. '
Hij kreeg een slecht gevoel bij dit.
' Elena, Elena wacht we moeten praten. '
' Wat valt er nog te zeggen? Al die tijd hebben ze tegen me gelogen!'
' Ze moeten er wel een reden voor hebben.'
' Verdedig jij hen nu ook al? '
' Ik, nee...El...'
Gefrustreerd gooide hij zijn armen in de lucht.
' Ik ga met Draco mee, ik haal Garreth op en daarna zijn jullie van ons af. '
' Af? Denk je nu dat we je hier weg willen? '
' Nee , dat niet nee. We hebben die zegevlier nog niet dus hebben ze ons nog nodig. '
' Lief, luister je nu zelf wat je zegt? Iedereen hiet houd van je. Ik hou van je, ik wil er voor je zijn. '
' Als je er echt voor me bent. Dan laat je me met hem mee gaan. Je houd me niet tegen. Ik vind wel een manier. '
' Dat weet ik. ' Zuchte hij uiteindelijk.
' Dus laat je me met hem mee gaan? '
' Ik laat je gaan...En ik ga met je mee. '
' Wat? ' Riepen zowel Elena als Malfidus.
' Je tegenhouden kan ik niet. Daarom ga ik met je mee. Een extra paar ogen kan nooit kwaad en dan word ik tenminste niet gek van ongerustheid.'
Elena wist zich even geen houding te geven na dit aanbod. Dat hij zich zomaar in het onbekende storte, enkel en alleen om haar te plezieren.
Hij hield van haar, als ze dit nog niet geweten had dan was dit wel het absoluute bewijs.
Haar stem klonk schor toen ze hem bedankte.
' Ik denk niet dat dit een goed idee is. ' Probeerde Malfidus.
' Waarom niet? Bang dat ik je mooie plannetjes in de war stuur? ' Vroeg hij argaanend.
'Plannen? Nee, ik... '
' Dat is dan afgesproken. ' Antwoorde hij zonder verdere ruimte voor discussie.

Elena P.O.V:

Die avond kon bracht ze door op haar kamer, ze kon het niet om de anderen onder ogen te komen.
Haar plotse verwandschap met Lupos zou voor te veel pijlijke vragen zorgen en haar eigen verraad maakte het er ook niet minder om.
Na haar zelfvertrouwen van die middag was de twijfel nu toch gaan toeslaan.
Was het niet te impulsief om zo maar met die kerel mee te gaan, ze wist dat zijn familie met Voldemort heulde.
Wie vertellde haar dat dit geen val was?
Waarschijnlijk was het zo.
Misschien was het toch beter om de anderen in te lichten.
Ze mocht Lupos dan niet, hij zou er toch alles aan doen om zijn zoon te redden?
Zoon, het bleef ze raar klinken.
Ze had een vader, wel eentje die jaren niet naar haar had omgekeken en in de korte tijd dat ze elkaar kenden had hij meer gelogen dan een belastingscontroleur in zijn hele leven maar toch...Een vader.
Ze was zo diep in gedachten verzonken dat ze het zachte geklop op de deur niet hoorde.
' El? ' Fluisterde George zacht.
'Het is zo ver. '
Ze zuchte en stak haar staf in haar achterzak.
In het hele huis was het muisstil.
Zo stil dat ze bang was dat het kleinste geluid haar zou kunnen verraden.
' We kunnen nog steeds terug. ' Fluisterde George zacht.
' Jij kan terug, ik moet door gaan.'
' Ik laat je niet gaan. ' Fluisterde hij terug.
De hele weg naar de boomgaart zeiden ze geen woord tegen elkaar.
Iedere stap die ze zette werd ze steeds minder van haar stuk.
Ze durfde het niet toe te geven maar ze begon er steeds zekerder van te zijn dat George gelijk had.
Stomme kip die ze geweest was. Ze had in een opwelling gegandeld en George er bij betrokken.
' Hier zijn jullie.' Klonk de stem van Draco. ' Goed, dan kunnen we meteen vertrekken. '
' Ben je echt zeker dat iedereen weg is? ' Vroeg George.
' Mijn hele huis is zo leeg als het verstand van je lieve neefje.'
Hij lachte met zijn eigen grapje, wat Elena en George op de zenuwen werkte.
' Ah ja, laten we maar gaan. ' Zei hij uiteindelijk.
' Nee! ' Riep Elena plots.
Hij keek haar verbaast aan.
' Wat zei je? '
' We gaan niet.Dit is te link .'
Hij schudde zijn hoofd, het onbegrip was van zijn gezicht te lezen.
' Wat? El, wat met Garreth? Dit is je enige kans. '
' Die heeft er geen belang bij dat ik in een val loop. We vinden samen met de orde wel een manier. '
Ze voelde George zacht in haar hand knijpen, ze las van zijn gezicht dat hij het er mee eens was.
' Ah, wat jammer om dat te horen. Wel het spijt me dat het tot dit moet komen, ik had dit echt willen vermijden, El.
' Wat bedoel je? ' Vroeg ze argwanent.
' Had je nu werkelijk gedacht dat ik hier was om jou te helpen? Ik had je wel wat hoger ingeschat, zeker met het bloed van jouw grootvader.'
' Ik wist het! ' Riep George.
' Een stap verder en...! '
' Detentio! '
Voor George zijn staf kon trekken hadden er zich touwen om zijn polsen en enkel gebonden en viel hij met een harde smak op de grond.
Meteen trok Elena haar staf maar zag al snel dat ze omsingelt was door minstens vijf man, Malfidus niet meegerekend.
Wie weet, kon ze met een beetje geluk de anderen in het nest alarmeren, ze zeker niet lang stand houden maar ze kon teminste tijd rekken.
Dit zagen haar belagers ook wel.
' Laat dat ding nu vallen. ' Sisste Malfidus zacht.
' Of wat? '
Haar stem klonk steviger dan ze zich voelde.
' Dan moet je vriendje het maar bekopen. '
En plots trokken twee van hen hun stok, de ene richte een zwake straal op George, iets wat ze niet begreep.
' Crucio! ' Sprak de ander.
Meteen begon George over de grond te kronkelen.
Nu begreep ze waar het licht voor was, omdat hij door de prop in zijn mond niet kon schreeuwen moest de pijn goed zichtbaar op zijn gezicht zijn.
' Nee...Nee, hou op. ' Smeekte ze wanhoopig.
' Heef je over, dan zullen we voorzichtig met hem zijn. '
Ze zag George 's gezicht, zijn betraande ogen, zijn gezicht getekend door pijn. '
' Goed dan. Mompelde ze verslagen.
George begon verwoed met zijn hoofd te schudden.
Niet doen, leek hij te willen uitroepen.
Maar ze liet haar staf op de grond vallen.
' Het spijt me. ' Sprak ze tot George.
' Hoe ontroerend. ' Smaalde Draco.
Ze voelde touwen om haar polsen en enkels en viel recht in de handen van een dooddoener.
' Neem haar mee. ' Beval Malfidus.
Die moet genieten van zijn macht, schoot het door Elena 's hoofd.
' Jij gaat met me mee. ' Beval hij aan de dooddoener die haar droeg.
' Jullie, reken met hem af. '
' Wat? Je zou voorzichtig met hem doen!'
' Naar onze maatstaven zullen ze voorzichtig zijn, ik kan er ook niet aan doen dat je niet verder onderhandeld hebt over wat dat ' voorzicht zijn ' net inhoud. '
En meteen hief er weer een zijn staf op en stuurde weer een vloek op George af.
Ze wou gillen maar een prop in haar mond smoorde dit.
En toen werd ze weer de bekende buis in gezogen.


Reacties:


Pline
Pline zei op 11 dec 2011 - 16:30:
ik moet eigenlijk studeren maar dit is te verslavend xx


Rebella
Rebella zei op 15 aug 2011 - 18:02:
Ships is dit veilig? spannend!!!


ilovevampire
ilovevampire zei op 14 aug 2011 - 13:07:
'wow' ik wil echt meer

snel verder xxxxx shauny


sabiiraaah
sabiiraaah zei op 12 aug 2011 - 12:42:
Omg! Lupos is haar vader!
Oh wat spannend!
Kan niet wachten wat er verder gaat gebeuren!