Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The Game » Afterword

The Game

12 aug 2011 - 22:26

225

4

351



Afterword

Ruim een jaar geleden deed ik inspiratie op voor The Game toen ik keek naar de anime Bokurano. Als je genoten hebt van deze fanfic, raad ik je deze anime ten zeerste aan. Je zult merken dat er veel gelijkenissen zijn, maar dat alles uiteindelijk anders verloopt.

Ondanks de extreem lange wachttijden, hoop ik dat jullie allemaal genoten hebben van deze fanfic. Ik herinner me dat ik, toen ik het eerste deel schreef, heel wat plannen had met Joshua, Ethan, Paige en Faith, maar helaas vergat ik heel wat zaken. Bijgevolg heb ik het gevoel dat The Game veel beter had kunnen zijn. Desondanks ben ik tevreden dat ik een jaar na het eerste hoofdstuk (wat ben ik traag!) mijn fanfic toch nog heb afgewerkt.

Ik kan begrijpen dat sommige lezers nog met vragen zitten, dus post je vraag gerust als reactie op dit stukje tekst en ik beloof een zo goed mogelijk antwoord te geven! Ook als je inhoudelijke fouten of schrijffouten ontdekt, heb ik heel graag dat je me een seintje geeft!

Ten slotte wil ik iedereen bedanken die reacties heeft gepost, ze nu post of ze nog van plan is te posten. Reacties van de lezers helpen me (en ik denk dat ik voor alle schrijvers spreek) verder te gaan; het is leuk om te horen dat iemand je fanfic graag leest. Bedankt!

Tot de volgende,
multiCHROME


Reacties:


adelain
adelain zei op 27 aug 2011 - 12:44:
boeiend om te lezen, niet langdradig enigszins wat gehaast.
de anime ga ik zeker bekijken al doet het me wel denken aan highschool of the death (ook een aanrader!) je hebt ook niet teveel details gegeven waardoor de lezer geheel zelf de wereld kan creeëren. erg leuk gedaan.


missxangel
missxangel zei op 14 aug 2011 - 0:21:
Dit was een leuk verhaal!
Ik vond je slotzin subliem!!
Nog wel een dingetje, je hebt het over de 'letter' twee of drie, maar dat moet 'cijfer' zijn.
Eigenlijk was dat alles wat ik zo snel kon zien (a)
Ik ben benieuwd na wat je hierna gaat schrijven!! Ik blijf je volgen


multiCHROME
multiCHROME zei op 12 aug 2011 - 22:44:
Deze fanfic is op zijn einde, maar ik zal heus wel nog enkele verhalen schrijven!


DragonFruit zei op 12 aug 2011 - 22:42:
Ik lees je verhaal graag :3
vind het daarom ook jammer dat hij is af gelopen.
ma je gaat zeker toch wel vedder?

groetjes