Hoofdcategorieën
Home » All Time Low » Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low » Six
Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low
Six
.
De volgende ochtend word ik vroeg wakker. De jongens zijn weer bij ons blijven logeren. Ik maak me zachtjes los uit Alex' armen en laat me uit bed rollen. Snel sta ik op en trek ik een dik vest aan. Het is nog best wel koud hier... Zodra ik in de woonkamer ben merk ik dat het al negen uur is, maar iedereen slaapt nog. Ik maak snel de open haard weer aan, en ik zet de kachel wat hoger. Dan loop ik naar de tafel om die te dekken. Ik ga eens een lekker uitgebreid ontbijt maken. Als ik al even bezig ben komt Zack naar beneden. "Heei." Zegt hij. "Hoi, goed geslapen?" Hij knikt. "Ja, en dan word je wakker en is het ijskoud in huis..." Ik lach. "Ja, ik heb de kachel al hoger gezet, en de open haard is ook aan. Het zal zo wel warmer worden." Hij knikt. "Ja. Maar wat was je hier aan het doen?" Ik glimlach. "Ontbijt maken." "Oh, lekker. Zal ik je helpen?" Ik knik enthousiast. "Ja, graag!"
Na een uurtje komt de rest ook naar beneden. Alleen Stella en Jack liggen nog in bed. Het hele ontbijt staat al op tafel. "Ik zal Stella en Jack wel even halen." Zeg ik en ik loop de trap weer op, waar ik zachtjes op de deur van de logeerkamer klop. "Jack? Ben je wakker?" Geen antwoord. Zachtjes duw ik de deur open, maar de kamer is leeg... Die zoeken we zo wel. Eerst Stella maar eens wakker maken. "Stella?" Zeg ik zacht als ik op haar deur klop. Stilte. Dan doe ik deze deur open. Ja hoor. Daar ligt Stella. Nog lekker te slapen. Met... Hé! Ik ren zachtjes de trap weer af. "Hé, jongens, kom eens snel en zachtjes kijken!" Fluister ik. Mijn vrienden en bandmaatjes lopen achter me aan de trap op en ik wijs op Stella's kamer. Allemaal kijken ze zachtjes om de hoek van de deur. "Aah. Wat schattig." Jack ligt namelijk bij Stella in bed. "Zal ik ze wakker maken?" Fluister ik. Rian en Alex knikken tegelijk. "Ja, doen!" Ik ren de kamer in en spring vol op het bed. "Wakker worden!" Roep ik hard. "Melody!" Roept Stella. Ik lach en laat me van het bed vallen. "Het ontbijt staat klaar. Komen jullie?" "Ja, we komen eraan." Samen met de anderen loop ik weer naar beneden toe. Dit word een leuke ochtend.
Reacties:
N'aaaaahw. Da's cute!
En, yay, dit verhaal is leuk. Ga je weer gauw verder?
Sorry dat ik nu pas reageer, btw, bij het volgende stukje zal ik proberen wat sneller te reageren. xP
Ik ben weer terug
Anyway. Mwiiiiiiiiiiiiiih<3 Ik zie het echt zo helemaal voor me en het ziet er echt cjoewt uit *knijpt in wangetjes*3
-kut man, ik heb zojuist per ongeluk nutella aan mijn toetsenbord gesmeerd-
Weetje. Zack is cool. Mag ik met Zack trouwen? *random*
Snel verder<3
xx