Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Voldemort - De steen der wijzen » Hoofdstuk 1

Voldemort - De steen der wijzen

26 aug 2011 - 16:42

233

10

461



Hoofdstuk 1

Let op: dit stuk is een paar maanden geleden geschreven. Het kan zijn dat er binnenkort wijzigingen worden aangebracht. Echter ben ik ook bezig met een verhaal voor uitgave, die zal voorrang hebben..

Een lichtblauwe gloed verbrak de duisternis die de zaal vulde. Bulderende knallen kaatste door de ruimte. Angstaanjagend uitziende mannen verschenen in de zaal. Lange mantels bedekte hun lichaam tot op de knieën en een zilveren masker glansde op hun gezichten. Ze praatten luidruchtig, enthousiast. Op de linker onderarm van een van de mannen prijkte een felrood teken, in de vorm van een schedel, uit de mond glibberde een slang.
'Jeegers,' riep een vrouw terwijl ze schichtig naar naar de man keek, 'Doe het!'
Jeegers haalde zijn toverstok tevoorschijn, bracht hem naar het duistere teken en drukte erop. De rode kleur verschoot naar inktzwart.'
‘De h-heer van het d-d-duister is in a-aantocht,' blèrde een miezerig mannetje, hij trilde als een gek. Uit zijn mond staken lange verrotte tanden.
'Jouw angst doet mij vreugde,' sprak een kille stem. Felrode ogen. Een neus zo plat als een slang, met dunne spleten in plaats van neusgaten. Het gezicht bleker dan een schelder, doemde op uit het niets.
‘Waarvoor moesten jullie mij storen,’ siste Voldemort.
‘Mijn heer, tijdens uw afwezigheid hebben wij de verblijfplaats van een Zweinstein leraar gevonden, zei Bellatrix van Detta trots, ‘als u zijn lichaam overneemt, zult u de school ongezien binnen kunnen dringen.’
‘Waar, is hij?’
Een man, met lang blond haar, liep richting de heer van het duister en knielde voor hem neer.
‘Professor krinkel bevind zich in het bos, mijn heer,’ sprak de man.
‘Lucius, sta op! Bellatrix, Dolochov, volg mij.


Reacties:

1 2

RivLovee
RivLovee zei op 25 aug 2013 - 10:10:
Like this story! xx


Hargbloem
Hargbloem zei op 28 dec 2011 - 22:54:
Oeeh voldie
Ik ben volgens mij echt gestoord, maar ik hou wel een beetje van die slechte typetjes
ze zijn zo lekker... slecht mihii
Wil je me laten weten als er nog een hoofdstuk is?

oh!oh! jaa, ik wil een slecht einde, ik ben wel beniewd hoe dat is. *Noem me gestoord, maar ik heb gewoon zin om een verhaal te lezen dat gewoon niet goed afloopt


Voldfiction
Voldfiction zei op 31 aug 2011 - 22:26:
Haha dankje Kahlan, binnenkort zullen er wijzigingen in komen die het verhaal bevorderen. Echter schrijf ik dus ook een publicatieverhaal die zal altijd voorrang hebben. Ik zal proberen elke maand sowieso 2000 woorden te schrijven. Zodat de lezers hier, ook iets hebben te lezen.
...

Ff algemene vraag: Willen jullie een goed einde? Of het einde zoals de dark lord dat wilt? Dus bad ending.


Kahlan
Kahlan zei op 31 aug 2011 - 22:17:
i like this leuk om het eens van in zijn standpunt te zien


Voldfiction
Voldfiction zei op 31 aug 2011 - 21:51:
hahaha ty