Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Flow [3/3] » 2

Flow [3/3]

26 aug 2011 - 19:20

2061

1

257



2

Het was allemaal onhandigheid en testosteron in de taxi op hun weg terug naar het hotel. Voor Tom in ieder geval. Na een aantal bijna wanhopige kussen en het reizen van hun handen in de badkamer, werd de muziek gedempt, maar nog steeds met explosieven op de achtergrond, ze wisten dat ze moesten stoppen. Ze wisten het al voor een lange tijd en toch waren ze niet gestopt. Na dit alles vielen de stukjes van een puzzel die Tom in zijn hoofd had gemaakt, op hun plaats. Toen Shawn in zijn oor blies en Tom voor een moment kon vergeten dat er sprake was van iets wat hij niet moest doen, liet hij los.

“Ik weet het...”¯ was als een verlichtende belofte voor hetgeen wat Tom allemaal liet gebeuren. Shawn wist het. Het zou wel goed komen. Iets om later te ontkennen, maar niet nu.

Shawn had aan Tom gevraagd of hij langs kon komen om zijn gitaren te zien en misschien kon Tom iets voor hem spelen (midden in de nacht in het hotel? Right... Maar ze dachten er niet te veel aan). Het was een excuus, een slechte eigenlijk, en beiden wisten het, maar Tom vond het gezelschap van deze man echt leuk en hij leek zo sterk op zichzelf. Het was als een samenhang die ze deelden op een vreemde manier. Het was één van die gevoelens waar Bill altijd over sprak en waar Tom nooit in geloofde, het gevoel iemand al je hele leven te kennen, het gevoel van thuiskomen. Veiligheid. Genegenheid. Warmte.

De stad baadde in neon-verlichting en schaduwen bewogen over hun handen, die met elkaar werden verbonden door alleen zachte strelingen van de vingers en knokkels. Toms vingers (hart) hadden nood om deze jongen aan te raken op een manier waarop hij nooit gedacht had dat hij dat zou willen van een jongen. Maar Shawn zag er zo goed uit, zo perfect, hij was alles wat Tom wilde. Tom hield ervan om naar Shawn te kijken, net zoveel als hij van de warme zachtheid van zijn eigen kleren hield. Zijn zachtheid was als een stof die nodig was om aangeraakt te worden.

Shawn keek hem glimlachend aan en sprak. Hij praatte echt ontzettend veel, liet de plaatsen zien toen ze er voorbij reden, uitleg over zijn leven, zijn geboortestad. Glimlachend op een manier die Tom ademloos maakte. De radio in de taxi speelde oude soulmuziek en het voelde raar. Het voelde surrealistisch voor Tom om daar te zitten, hij voelde vingers dichter bij elkaar komen, streelde zijn handen in duisternis en schaduw, om te luisteren naar de raspende donkere stem van de radio en de warmte van de stem van de andere jongen die tegen hem praatte en alleen tegen hem. Om dezelfde lucht in te ademen als de jongen die hij zojuist had gekust... en hij had nog nooit eerder een jongen gekust.

Shawn maakte de meeste bewegingen. Ze zaten alle drie op de achterbank; Tom, Shawn en de bodyguard. Shawns vingertoppen speelde met de naad aan de zijkant van Toms jeans. Ze verdwenen onder de zoom van Toms hoodie, reisden langs zijn heupen en vond zijn riem als eerst, dan het elastiek van zijn boxer en uiteindelijk de huid van Toms buik, waardoor Tom rilde. Tom legde zijn eigen hand op de stof van Shawns shirt. Hij wilde hem zo graag lager plaatsen. Hun ogen ontmoetten elkaar, vol met ingehouden lust. Maar er was meer. Meer dan lust.

Ze glimlachten en Tom merkte Shawns bijzondere manier van kijken naar Tom op. Hij keek nieuwsgierig onder zijn pet vandaan. Tom probeerde normaal te ademen, hij had het echt geprobeerd. Het idee van Shawns hand zo dicht bij zijn kruis maakte hem aan het trillen. Of de bodyguard en de bestuurder nu aandacht aan hen schonken of niet, Tom voelde zich ongemakkelijk. Hij wilde kreunen en zijn kruis was al half hard. Hij wilde gewoon aangeraakt worden. Ze passeerden straat na straat en het hotel was zeker nog te ver weg. Shawn was gestopt met praten, concentreerde zich alleen op het warme gevoel van Toms huid onder zijn kleren, waar hij onzichtbaar werd voor de anderen. Tom wist niet wat hij met Shawn moest doen, maar Shawn wist blijkbaar wel wat hij met hem moest doen.

Tom voelde zich net als jaren geleden, toen hij voor de eerste keer werd aangeraakt. Toen hij iemand anders had aangeraakt - hard en enthousiast en doodsbang. Ze was ouder dan hem en ze waren op een freaking afterparty bezig om dronken te worden. Ze had hem gepakt, kuste hem en Tom herinnerde zich haar rode nagels, toen haar hand rond zijn kruis greep. Toen was hij een fucking kind, ook al voelde hij zich als een volwassene. Durch den Monsun was een grote hit, hij was een wonderkind en ze kreeg een verhaal om trots aan haar vrienden te kunnen vertellen. Misschien heeft ze dat nog steeds wel? Tom wist niet eens haar naam.

Nu werd hij weer voor de eerste keer aangeraakt. Het was alsof hij weer helemaal opnieuw begon.

Toen ze aankwamen in het hotel, kon het Tom niet schelen of de anderen nog wakker waren. Het zou kunnen, het was mogelijk. De meeste nachten brachten ze wakker door met Bill, gewoon om te praten of stil te zijn, roken, films kijken en wanneer in landen hun films werden nagesynchronyseerd, keken ze de verschrikkelijke lipsynchronisatie en begrepen niets, maar dat was niet eens het punt. Fucking tijdzones en jet lags.

Geen enkele uitdrukking op het gezicht van Toms bodyguard onthulde zijn gedachten over hen toen Tom en Shawn langs liepen in de lange hotelgang, naast elkaar richting de deur naar Toms kamer. Immers was het niet zijn taak om een oordeel te geven over het gedrag van zijn werkgever en omdat hij zijn werk nu al een tijdje had hij al zo veel meer gezien had dan Tom die aan seks probeerde te komen. Tom, noch Shawn deed niets om het aan te duiden, maar de lust was over hun gezichten heen geschreven. De bodyguard bleef gewoon beleefd en antwoordde op Toms ‘Welterusten’ toen ze aankwamen bij Toms deur, zelfs toen iets hem vertelde dat dit meer iets was dan wat hij deed met de meisjes waarmee hij flirtte. Die waren gewoon voor de lol, dit was iets anders. Tom bracht NOOIT meisjes mee naar zijn kamer.

Shawn volgde Tom naar zijn kamer en op het moment dat Tom de lichten aan knipte, herinnerde hij zich de ramp die hij had achtergelaten. Tuurlijk, hij had lichtelijk ocs en hij het niet uitstaan wanneer dingen niet op hun plaats stonden, maar hij had niet eerder de tijd gehad om op te ruimen voordat ze vertrokken en hij had al zeker niet gedacht iemand mee terug te nemen. Koffers lagen open op de vloer en zijn kleren lagen verspreid over de kamer; op het bed, op stoelen en bij de deur lag een stapel sneakers die hem verwelkomde. Domme, domme ik. Tom verschoof zijn gewicht zenuwachtig van het ene been naar het andere en een kleine stem sloeg lichtjes aan de achterkant van zijn hoofd dat hij hier iets aan moest DOEN. En toen was er Shawn...

“Sorry... Het is een beetje rommelig...”¯ mompelde Tom en gaf Shawn een snelle blik.

Maar in plaats van dat het gíªnant werd, keek Shawn blij en stapte in de richting van Tom zodra hij de deur gesloten had. Zijn hand streelde Toms rug alsof het de meest natuurlijke zaak van de wereld was. Shawns chocoladebruine ogen waren de grootte van platen toen ze de kamer rondkeken, maar niet voor kritiek. Het was opwinding wat Tom van hem aflas.

“Wow... Je hebt zeker een goede smaak als het gaat om kleding...”¯ zei Shawn in ontzag.

Tom bedankte hem, omdat hij niet wist wat anders te zeggen. Hij was oprecht blij met de opmerking van Shawn. Na jaren luisteren naar Bills voorzichtige en niet zo voorzichtige mening dat hij moest veranderen, was dit een lief iets om te horen. Het was belangrijker voor Tom, intiemer dan anderen ooit wisten. De kleren die hij droeg waren niet alleen om er goed uit te zien, maar hoe zouden ze dat begrijpen? Zelfs Tom kon het niet verklaren.

Shawn vergat Tom, die daar tegen de deur geleund stond, omdat hij in de kamer rond zwierf om Toms kleding aan te raken. Zijn vingers verkenden de textuur van truien, t-shirts, jeans en een paar petten. Tom keek hem aan en zei niets. Shawns aanwezigheid en het kijken naar HEM die Toms kleren aanraakte voelde bijna als het aanraken van Tom zelf. Het voelde als een kriebel in zijn maag. Shawns haar zwaaide uitnodigend op zijn hals, waar het vastzat onder zijn pet, en maakte een mooie bocht bij het raken van de blote huid van zijn nek. Het maakte dat Tom het wilde kussen.

Het was niet alleen opwinding binnenin Tom samenstroomde en maakte hem Shawn te willen grijpen en hem zo hard te neuken. Het was een genegenheid die hij voelde. Neuken zou vrijen zijn en Tom had nog nooit gevreeën. Hij wilde er niet over na denken, omdat het idee van echt willen neuken van een andere jongen nog steeds eng was. Hij wilde gewoon dicht bij hem zijn en hem voelen, dat klonk beter. Het was een mix van opwinding, spanning en iets nieuws. Hij miste de warmte en de zachtheid van een ander persoon, hij miste het gevoel van iets (iemand) te voelen bewegen langs zijn schacht.

Tom bedacht hoe het zou voelen om zijn vingers langs de tailleband van Shawn boxer te strelen, onder de zoom van zijn shirt, adem tegen zijn schouder en zijn heupen tegen die van Shawn te drukken. Shawn voelen op elke mogelijke manier. Het leek zo gemakkelijk om te doen, toen zij alleen waren in Toms hotelkamer, elkaar leren kennen voor slechts een paar uur en op hetzelfde moment voor een eeuwigheid.

Toms hart pompte bloed naar zijn bonzende kruis. Zijn lul klopte hard en hij kon er niets (wilde er niets) aan doen. Tom hijgde bij de gedachte om Shawns Air Jordan's van zijn voeten te trekken, zijn enkel te strelen en zijn tenen zachtjes tegen Toms wang te laten strelen. Shawn streelde zijn kruis met zijn voet, het aanraken van Tom door zijn kleren (zonder zijn kleren). Tom wilde het zo graag. Deze gedachten lieten Tom zijn controle verliezen, hij wilde zich laten gaan. Shawn was alles. Heter dan nutteloze vrouwtjes.

“Shawn...”¯ begon Tom met zijn schore stem. Het was niet gemakkelijk. Hij voelde de behoefte om het op een of andere manier uit te leggen, maar toen waren er geen woorden en toen Shawn zich gezicht naar Tom draaide was het allemaal voorbij, zowel de noodzaak om het uit te leggen als los te laten.

“Oh fuck...”¯ mompelde Tom en stapte een paar stappen achteruit om hen te scheiden. Handen vonden handen, armen werden met elkaar verbonden. Ze vonden dit nodig om te doen. Hun lippen ontmoetten elkaar, geopend in een overeenstemming en ze lieten hun tongen naar elkaar zoeken. Tom sloot zijn ogen en sloeg zijn armen om dat prachtige schepsel en beantwoordde zijn kus. Zijn handen landden op de onderrug van Shawn en Tom vond zijn weg onder zijn shirt, liet ze hangen op de plek waar Shawns kont lief gebogen stond en zijn pinken rijgden zich door de riem van Shawns jeans.

Met hun lippen op elkaar, wendde hun ademhaling zich tot hijgen, zacht jammerend toen Shawn zijn handen naar Toms hoofd hief om hem stil te houden toen ze elkaar voor een korte tijd aankeken. Shawn had Toms zwakke plek gevonden en knabbelde en likte aan zijn oor, waardoor Tom kreunde en zijn hoofd draaide om Shawn een betere manier aan te bieden om zijn tong het parcours te laten maken langs de vorm van zijn oorlel. Tom trok Shawn nog dichter tegen zich aan en twee harde erecties ontmoetten elkaar door dikke stof, trokken door sensatie en het voelde niet raar of verkeerd. Shawn hijgde in Toms oor. Ze kusten elkaar opnieuw, onhandig botsten hun lippen. Hun kloppende lullen wreven tegen elkaar, het gevoel overweldigde de wrijving. Het voelde gewoon goed. Het voelde als komen voor de eerste keer.

Het was de laatste barricade, waar ze zouden kunnen hebben gestopt, een moment geaarzeld hadden kunnen hebben, twee jongens die zo op elkaar leken en elkaar aanraakten met de volle kracht van behoefte, lust en de wanhopige obsessie om te voelen.

Ze wilden niet stoppen


Reacties:


missxangel
missxangel zei op 20 sep 2011 - 17:18:
Dit is ook een geweldig hoofdstuk.
Mooie alinea's en een eindzin waardoor ik het volgende hoofdstuk ook wil lezen!!