Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Flow [3/3] » 3

Flow [3/3]

30 aug 2011 - 21:26

3372

1

392



3

Shawn bracht hen naar het bed. Klungelend met zijn handen, vond Tom eindelijk de rand van het bed, raakte zijn been tegen de rand en liet zich achterover vallen. Hij gooide zijn nog net niet versleten kleren in de richting van de fauteuil vlak bij het raam. De gordijnen waren niet gesloten, maar wie zou het weten? Wie de fuck zou hen zien? Tom zou het licht uit willen schakelen en van zijn kamer een jungle maken van alleen gloeiende verlichting en schaduwen van de stad.

Zijn handen trokken Shawn naar zich toe, tegen hem aan toen ze gedwongen waren hun lippen op elkaar te sluiten en alleen naar elkaar te kijken. Shawns vingers trilden licht toen hij Toms verloren vlecht van zijn schouders af borstelde en terug viel in de zwarte puinhoop onder Toms hoofd. Shawns vinger volgde de lijn van Toms gezicht naar zijn onderlip en die verdomde chick magnet, zijn lippiercing, en zijn vinger smaakte naar sigaretten, maar niet veel. Shawn speelde met zijn lippiercing totdat Tom zijn vinger in zijn mond nam. Zijn eerste vinger deed mee, de tweede... Zijn vinger schoof over zijn tanden, op het oppervlak van zijn tong.

Toen Tom voorzichtig zoog en zijn lippen experimenteel een paar keer heen en weer liet bewegen (zoals het zuigen van een lul), zorgde dat ervoor dat Shawn zijn ogen sloot en naar lucht moest happen. Zuigen, spelen met een tong, lippen bewegend langs een vinger deed hem denken aan een harde, pulserende, voorvocht druipende... Die gedachten zorgden ervoor dat ze beiden met hun heupen begonnen te stoten. Het was een reflex. Beiden hijgden en kronkelden tegen elkaar, Tom voelde met zijn handpalmen aan Shawns kont. Shawn stootte tegen hem en Tom wilde dat hij dat deed. Hij wilde zo dichtbij zijn, wilde in hem zijn. Toms vinger trok aan de naad van Shawns jeans en Tom merkte onwennig hoe zijn vinger aarzelend langs Shawns kont kroop die door zijn broek drukte.

Shawn trok zijn vinger uit Toms mond en tilde zichzelf op om op zijn handen te leunen, Toms handen wreven nog steeds over Shawns kont.

“Oh fuck, Tom... Laat me... Laat me iets bij jou doen...”¯ zei hij en glimlachte, zijn lippen vol, zacht en rood. Tom had geen andere keuze dan naar hem te knikken.

Shawn gleed op de grond. Op zijn manier streelde hij Toms harde lid een beetje, veel te weinig, door zijn kleding. Zijn handen reisden helemaal naar beneden om Toms blauwe Nikes uit te trekken. Shawn zat op de vloer, werkte gretig met Toms voeten, zelfs wanneer Tom naar hem staarde, leunend op zijn ellebogen. Zijn andere hand verplaatste hij naar zichzelf om hem aan te raken door zijn broek heen en Tom voelde hoe hard hij was. Het deed bijna pijn en hij bewoog zijn handpalm op en neer over zijn lul en pakte af en toe zijn ballen beet. Hij wilde komen, maar niet zo. Niet door zijn eigen handen en over zijn buik. Hij wilde komen met die jongen, op hetzelfde moment... Op hem... In hem. Zijn lid schokte een beetje.

“Je hebt zulke mooie voeten, zo mooi...”¯ mompelde Shawn en uiteindelijk werd het geluid van zijn stem gedempt door de huid van Toms voet, toen hij die had weten te ontdoen van zijn sokken en hij kuste zijn andere voet. Zijn tong vond een weg naar zijn tenen en Tom vond het raar voelen. Hij had nooit zijn voeten leuk gevonden, maar zodra Shawn zijn tenen in zijn mond nam, plagend cirkels maakte met zijn tong rond de ene teen en de andere, zijn warme, vochtige adem tegen zijn huid brandde, kon Tom alleen kreunen. Fuck, hij had nooit geweten hoe erotisch tenen waren. Hij voelde het in zijn hersenen, zijn lul toen Shawn aan zijn tenen zoog en het voelde alsof hij aan zijn stijve lid zoog. Tom liet zichzelf terug vallen om plat te gaan liggen op het matras en zijn heupen rolden tegen zijn handpalm aan.

Hij kont het niet lang meer houden of hij zou in zijn broek komen.

“Stop alsjeblieft... Oké...”¯ smeekte hij, zijn stem hees en zijn ademhaling snel.

“Je vind het niet lekker?”¯ Shawn liet hem los, likte zijn lippen en keek aandachtig - en zo schattig - naar Tom.

“Nee, nee, dat is het niet... Het is gewoon te veel nu. En ik wil dat je, je weet wel, hier komt, dichterbij...”¯ legde Tom uit en het was tenslotte de waarheid. Shawn gaf hem zijn grootste glimlach, maar het was verre van onschuldig. Het was vol lust. Toelichtend, blootgesteld.

Hij klom terug op Tom, schopte zijn eigen sneakers van zijn voeten en plaatste zijn lichaam waar het perfect paste; ledematen in elkaar gevlochten, heupen elkaar rakend en ellebogen leunend aan beide zijden van Toms hoofd. Het bed kraakte rustig onder hen, maar dat was het enige hoorbare geluid naast hun ademhaling tegen elkaar. Tom was bang om te ademen. Het was op dat moment dat hij zijn lul zo hard en gezwollen voelde tussen zichzelf en Shawns heupbeen. Toen hij terug keek naar die even bruine ogen en de lijn van zijn mooie tanden, beet Shawn op zijn onderlip. Plotseling besefte Tom hoe ze op elkaar leken. Shawn was zo anders, maar als iemand op wie hij zijn hele leven had gewacht.

Dit was zo verkeerd... Nee, nee, dit was zo goed! Beter dan iets anders. Hij had genoeg tijd om te treuren. Niet vanavond, wanneer zijn aderen vol waren van warmte, lust en bloed snel door zijn lichaam rende.

De laatste gedachte van de zin ontsnapte uit Toms hoofd, toen Shawn zijn pet af deed, hem ergens op de grond gooide, zonder zelfs maar te kijken waar het landde en zijn mooie, licht golvende donkere haar vrij was. Ze kusten, kreunden tegen elkaars mond toen Shawns haar verspreid werd in een kring om zijn gezicht en Toms wangen streelde. Hoe ongelooflijk schattig, was alles wat Tom kon denken en hij schuifelde zijn gezicht naar Shawns hals, kuste de dunne huid over zijn slagader.

Ze maakten de ritsen van hun hoodies open en gooiden ze onhandig weg. Spijkerbroek ritselde tegen spijkerbroek toen Shawns knie tussen Toms dijen drukte en hem dwong hen te openen. Trillende handen probeerden riemen te openen en wat was de reden waarom die fucking riemen aan elkaar bleven haken wanneer ze hun jeans uittrapten? Het zachte materiaal van de t-shirts kreukte in strakke grepen, shirts werden boven hun hoofd getrokken. Kussen waren hongerig, nodig en twee paar lippen gleden heen en weer, knabbelden en beten. Shawn trok met zijn tanden aan Toms lippiercing, volledig opgewonden en Tom kon zich niet herinneren dat hij ooit eerder zo geil was geweest.

Eén voor één eindigden hun kleren in een stapel op de vloer om steeds iets meer van de verleidelijke huid aan te kunnen raken. Uiteindelijk waren ze volledig naakt, maar het voelde allemaal niet vreemd voor Tom. Het was normaal om de blootgestelde huid te verbranden met zijn vingertoppen, om rode paden met nagels te trekken over de gespannen spieren en de lijnen van kroesachtig haar van beneden de navel naar zijn kruis te volgen. Tom verkende, zoog hard aan Shawns tepel en zijn hand vond zijn weg naar beneden, streelde over Shawns fluweelzachte huid.

Tom stopte voor een ogenblik, zijn hand draaide zich ongemakkelijk tussen hun lichamen, niet wetende hoe verder te gaan. Hij legde zijn vingers, bedreven in tal van andere manieren, maar niet als deze, aan de rand van het getrimde schaamhaar en gladde huid en kon bijna de warmte van Shawns kloppende erectie voelen. Hij wist niet wat te doen. Hij had slechts zichzelf aangeraakt. Shawn stopte met het strelen van Toms hoofdhuid tussen zijn cornrows en tilde zijn hoofd op waar het rustte op Toms sleutelbeen.

Het was dezelfde zelfzekere blik in Shawns ogen toen hij naar Tom keek zoals eerder in de club. Tom vertrouwde die blik. Het dreef hem eerder al naar een ander niveau, dus waarom nu niet? Zonder back-up, zette Tom voort, sloot zich op in het gestaar, dook binnen in de schaduw van zijn chocolade ogen. Zijn hand raakte voorzichtig de gezwollen lul, voorzichtig zijn eikel en perste zijn hand er vervolgens omheen. Als het een vagina zou zijn geweest, had Tom wel geweten wat te doen. Zijn hersenen (of zijn lul verving zijn hersenen) zouden zijn duim cirkels laten maken om de clit en schoof dan vervolgens een paar vingers in haar schuiven. Dat was makkelijk; wrijven op een clit en luisteren naar hoe haar vagina spoedig druipende vloeistoffen en vochtige geluiden zou maken en de stilte in de kamer zou vullen. Maar dit was iets nieuws...

Shawn sloot zijn ogen en Tom rolde hem op zijn rug. Nog steeds met Shawn in zijn handpalm, klom Tom op hem en Shawn gaf geen weerstand. De geur van warmte en lust vulde de kamer en Tom zou gewild hebben om al te komen, want het was zo intens. Hij merkte niet eens hoe zijn eigen kruis tussen hen in wreef, schuivende tussen hun langzaam zwetende huid. Shawn pakte Toms pols beet en deed iets wat Tom vaak voor zichzelf deed, begon langzaam zijn hand langs de vreemde lul te bewegen, maar nog steeds vertrouwd in datgene waarvan Tom wist wat goed voelde voor hem. Zijn duim streelde af en toe over het hoofd van zijn opgerichte orgaan. Shawns antwoorden waren kreunen en grommen. Lustig jammerend. Tom wist het. Tom vond het leuk. Hij hield er facking van om te kijken naar Shawns gezicht en beroerde hem sneller, meer vastberaden.

Shawn slingerde zijn eigen arm tussen hen in, duwde hem naar Toms wachtende stijve en kneep in zijn bevende greep. Masturbeerde hem, rukte hem af. Het was hard en gewild toen Shawn hetzelfde tempo had gevonden en ze verhuisden tegen elkaar aan, proberend om een ​​stabiele positie te vinden terwijl ze elkaar nog vasthielden, het enige wat Tom kon doen, was al zijn ongeduld onthullen als een reeks lage kreunen.

“Zuig het...”¯ echode Shawns gefluister tussen hun zuchten en Tom deed het. Hij deed het, omdat God, hij het wilde doen, hij nam hem in zijn mond en zoog. Hij wilde het ook al viel hij niet op jongens, op geen enkele wijze, zelfs niet in de hel. Op één of andere manier kwam die gedachte gewoon niet meer bij hem op. Het was een zegen om te kunnen vergeten. Tom volgde zijn instincten toen zijn lippen vertrouwd raakten met de fluwelen coating en het onbekende werd al snel een natuurlijk onderdeel van hem. Tom voelde de Shawns spiertrekkingen tegen zijn gehemelte toen zijn lippiercing er langs gleed. Shawn kromde zijn rug, zijn nek en zijn hand duwden Toms hoofd lager en Tom kon het niet weerstaan. Het gebeurde allemaal zoals het hoorde. Van onbekend naar bekend, van angst naar verlangen.

Net als in dromen wilde Tom het zo graag uit zijn geheugen wissen. In dromen, die hem hijgend wakker lieten worden, komend in zijn boxer.

“Tom...”¯

“Hmm...”¯

“Kom bovenop me,”¯ hijgde Shawn en begeleidde Tom zachtjes in een ​​69 graden positie over hem. Tom wilde niet. Het was gíªnant, het was te veel, het was... zo fucking hot. Proberend om er vanaf te kronkelen, bevond Tom zich nog steeds met zijn knieën aan beide zijden van Shawns hoofd en het maakte hem aan het blozen. Shawn was zo dicht bij zijn onderdelen, het was te intiem. Kwetsbaarheid flitste in een golf door Toms achterhoofd, komen en gaan. Wezen zoals dit, dingen doen die hij nooit eerder had gedaan, maakte hem zo kwetsbaar, zo gemakkelijk te breken. Shawns tong stak naar Toms geschoren ballen en Shawns stijve gleed uit Toms mond om ruimte te maken voor het gekreun. Gewoon daar, zoals dat, zo goed…

Zorgvuldig trok Shawn Toms heupen dichter naar hem toe. Het was een trilling van kop tot teen, toen Tom plotseling zonder waarschuwing Shawns tong speels over Toms gat voelde gaan. Het zorgde ervoor dat hij naar lucht moest happen en een aantal keren ‘Oh God’ eruit gooide. Met gespannen spieren kromde Tom zijn rug. Niemand had hem daar ooit aangeraakt. Shawn hief zijn gebogen knie en Tom liet zijn voorhoofd tegen de knie rusten, zijn ogen gesloten, niet in staat zich te concentreren op alles behalve die tong. Het deed hem licht huiveren en elke zenuw in de buurt van zijn gat schreeuwde om meer. Shawn likte hem en gaf hem het gevoel dingen te voelen die hij nooit eerder had gevoeld. Het was er nu allemaal in Toms wereld.

Een tong cirkelde rond zijn gat en ontspande zijn spieren. Toms hand vond zijn pijnlijke stijve en met schokkende bewegingen begon hij zichzelf te betasten. Een tong duwde zich naar binnen zo diep als het kon, duwde zich heen en weer. Een enkele druppel zweet reisde langs Toms rug en hij kreunde luid, probeerde op zijn lip te bijten om zijn laatste beetje zelfbeheersing te behouden.

“Het voelt zo verdomd goed....”¯ wist Tom eruit te persen. Zijn hele universum was tussen zijn hand die zijn eigen stijve betastte en de tong die zijn gat likte. Hij ademde op het ritme van deze twee bewegingen. Hij voelde alsof het resoneerde op de bodem van zijn maag.

Shawns tong veranderde in een vinger en voor de eerste keer in Toms leven kwam iemand, of iets in hem. Het gevoel was goddelijk. Tegelijkertijd was het ongemakkelijk en verwarrend, maar hij wilde voelen hoe was als iemand hem vulde, hem openspreidde. Shawns vinger bewoog te langzaam in en uit hem, een warming-up, alvorens om plaats te maken voor de tweede en tenslotte de derde vinger. Tom voelde het rekken en hij was zo open voor Shawn om in hem te komen.

Zijn hand streelde zijn stijve lul, die harder was dan ooit tevoren. Snel, zo snel... Tom voelde hoe de ring van zijn spieren aangespannen waren om de vingers en hij bewoog zijn heupen wanhopig tegen Shawns vingers om verder in hem te komen, lachend en opgewonden. Tom kon zich niet concentreren op het plezieren van Shawn, hij kon het gewoon niet, zelfs als hij het wilde. Hij wiegde in zijn eigen hemel, leunend tegen de knie en jammerend tegen de warme huid van Shawns dij die zijn vlechten streelden en kietelden.

Shawn krulde zijn vingers een beetje wanneer ze een paar keer langs Toms prostaat streelden. Het was te veel voor hem. Hij duwde Tom rechtdoor over de rand. Zijn benen trilden en een hand kneep aan het begin van zijn lul, die een lading sperma tussen hen in loosde en de spieren van zijn gat zich ritmisch rond Shawns vingers bogen. Gekreun weerklonk in de kamer en voor een moment voelde Tom zich alsof hij niet kon ademen, toen de vingers hun laatste bewegende stoten maakten en bleven daar, wachtende tot de stuiptreking was gestopt en gleden voorzichtig naar buiten.

Eindelijk werd Tom wakker uit zijn droom en zelfs al konden zijn handen en knieën hem niet meer dragen, vond hij Shawns erectie in zijn hand omdat het nog steeds tegen zijn buik lag, terwijl Shawns vingertoppen voorzichtig zijn gat streelde.

“Het spijt me, ik kon gewoon niet...”¯ probeerde Tom zijn adem onder controle te krijgen, gelukkig en verlegen tegelijk. Hij voelde zich zo voldaan, maar hij was beschaamd om zijn eigen reacties en het feit dat hij Shawn achter had gelaten zonder enige aandacht, terwijl Shawn alles aan Tom gaf. Omdat Shawn zo opgewonden was bij Toms komst, waren er uiteindelijk maar slechts een paar slagen nodig voordat hij over hun buik heen kwam, hun sperma met elkaar mengend.

“Het is oké... Het is oké...”¯ hijgde Shawn nadat zijn racende hart genoeg vertraagd was om te praten en hij kuste tegen Toms dij. “Ik weet het, Tom, oké? Fuck, dat was... Jezus, Tom...”¯ glimlachte Shawn, zijn ogen dicht toen hij de geur van Toms huid inademde.

Tom glimlachte ook naar hem.

-

Ze keken elkaar aan, gelijkmatig, gebiologeerd. Twee fauteuils werden tegen elkaar naast het venster getrokken, in de gloed van binnenkort dageraad. Ze namen samen een douche en alles wat er overbleef waren de laatste momenten. Tom was hier pijnlijk bewust van en stak zijn derde sigaret op en streelde Shawns been zachtjes, die op zijn schoot rustte. Na een paar uur moest Tom naar New York vertrekken, naar Londen, naar Hamburg. Verwarring sloeg hard toen Tom naar dat schattige gezicht keek, zijn arm rustend in zijn nek, zijn ogen half gesloten, beiden de rook tegelijkertijd inademend. Shawn glimlachte naar hem en kietelde Toms zij met zijn tenen. Tom glimlachte terug naar hem.

“Ik moet gaan...”¯ zei Shawn uiteindelijk na een lange, maar niet ongemakkelijke, stilte.

“Ik zou willen dat het niet zo was...”¯ antwoordde Tom hem, voelde verdriet hem omhelzen, verstikkend.

“Ik wil niet gaan.”¯ Shawn keek uit het raam.

Dus dit was hoe het voelde om iets geliefds achter te laten? Het moment voordat je afscheid neemt? Tom wist dat hij Shawn niet meer zou zien. En zelfs al viel Tom niet op jongens, hij kon zeker weten dat hij niet nog eens in deze ogen kon kijken. Hij haatte het dat het zo moest eindigen. Zijn relaties eindigden altijd zo - achtergelaten wanneer de zon begon te stijgen.

“Enige spijt?”¯ vroeg Shawn aan Tom.

“Nee...”¯ En het was de waarheid.

“Goed.”¯

“Ik weet niet of ik ooit nog in staat ben om opnieuw te zijn zoals dit, dat is alles. Mijn leven... het is gewoon te ingewikkeld. Ik kan nooit met iemand als jij gaan...”¯ verklaarde Tom, omdat hij voelde dat hij moest praten. Zijn vingers knepen stevig in Shawns enkel, alsof hij op zoek was naar comfort.

“Net als ik?”¯ Shawns expressie werd ondervraging.

“Een jongen,”¯ zuchtte Tom rustig.

“Oh... Ik zou willen dat het kon, weet je. Je verdient het.”¯ Er was geen teken van die speelse, schattige, kinderachtige Shawn.

“Ja, misschien... Ik weet het niet.”¯ Tom doofde zijn sigaret in een asbak en ze waren weer stil.

“Ik moet echt gaan,”¯ zuchtte Shawn, zijn blik naar beneden gedrukt op zijn schoot en ze stonden op, liepen naar de deur. Ze stonden daar een lange tijd, handen om elkaar heen gewikkeld, zoenend. Tom speelde met de rits van Shawns hoodie. Hij zou het zich lang herinneren.

“Je hebt mijn nummer. Bel me op een dag, oké? Ik vind je leuk, Tom, weet je dat?”¯ Shawn sprak rustig en speelde met Toms vlechten.

“Ik... ehm... Jou ook.”¯ Toms antwoord was slechts een fluistering tegen de Shawns hals. Het voelde raar om te zeggen. Shawn raakte Toms wang en trok Tom naar hem toe om elkaar in de ogen te kijken.

“Wees niet bang van jezelf...”¯ zei hij en ze wisten wat het betekende, voordat hun lippen elkaar voor het laatst zouden raken. Het had de smaak van afscheid. Tom boog zich in de deurpost en keek hoe Shawn achteruit liep naar de lift, glimlachend naar hem.

“Je hebt me nooit verteld wat de naam van je band is?”¯

“Tokio Hotel... Het is Tokio Hotel.”¯ Tom liet zijn bescherming, zijn anonimiteit gaan. Hij voelde zich alsof hij het wilde. Geen excuses meer. Tokio Hotel. Shawn herhaalde de naam toen hij in de lift stapte en op de knop van de eerste verdieping drukte.

Tom had gezegd dat hun band de naam Tokio Hotel had. Shawn had er nog nooit eerder van gehoord, maar het was nauwelijks een schoolband project. Niet met dat soort lijfwachten. Shawn glimlachte gelukkig, maar zijn glimlach werd bedroefd toen de zon langzaam boven de horizon verrees toen hij naar huis liep. Thuis klapte hij zijn laptop open. Misschien zou Tom na alles toch bellen, misschien...

Nee, nee, dat zou hij niet. Shawn wist dat uit de manier waarop Tom hem had gekust. Het was afscheid. Shawn wist dat Tom niet met hem wilde gaan. Shit happens in het leven. Maar toch... misschien kon hij zijn gebleven? Misschien kon Tom zijn leven uitzoeken? Shawn opende YouTube en typte Tokio Hotel in.

Muziek video's, live concerten, fan video’s. Meer dan 200.000 resultaten. De meesten van hen van Tom met donker blonde dreadlocks. Tom...

En meisjes. Gillende, hysterische meisjes. Duizenden van hen.

Wow. Shawn begreep nu waarom Tom zei dat hij het niet kon doen. Hij begreep het eindelijk.

Kaulitz. Dat was Toms achternaam. Shawn proefde het in zijn mond.

---

Tom zat op de grond, leunde tegen de deur achter hem, zijn hoofd in zijn handen begraven. Zo bleef hij voor een lange tijd zitten. Hij voelde leegte die hij nooit eerder had gevoeld.


Reacties:


missxangel
missxangel zei op 20 sep 2011 - 17:37:
Mooi einde!!
Ik ben benieuwd naar het volgende deel!!!