Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » In A Perfect World [vervolg Flow] [7/7] » 4

In A Perfect World [vervolg Flow] [7/7]

3 okt 2011 - 8:49

2935

1

271



4

Bills ogen vlogen open en hij hoestte tegen de rug van zijn hand en morste zijn drinken over de tafel, nadat hij Gustavs woorden had gehoord. Hij was niet echt aan het luisteren, maar de woorden alleen drongen allen zijn geest binnen en Bill draaide zijn hoofd in de richting waarin Gustav keek. In het midden van alle mensen, het kruispunt van de discobal reflecteerde het licht, zijn ogen ontmoette iemand die niemand anders kon zijn, behalve degene, dat was zo onwaarschijnlijk om daar te zijn en toch was het blijkbaar zo. Op één of andere manier leek hij net op... hem.

Het eerste wat Bill zag was een witte pet dat gloeide in het licht en een persoon die iets uitlegde aan de mensen die ​​aan beide kanten van hem als torens stonden. Gewoon een simpel zwart t-shirt en jeans dat net zo laag hing zoals bij Tom en Bill had het gevoel had dat hij moest zeuren over hem, gewoon een beetje. Bill observeerde de man die zijn hoofd draaide en het haar dat onder zijn pet vandaan gluurde, zwaaide een beetje. Zelfs toen Tom nooit wat tegen Bill had gezegd over hoe Shawn eruit zag, verwachtte Bill al een soort van iets zoals dit. Hij zag er net zo uit als... Tom.

Net als Tom, die voor het eerst een achterdochtige blik gaf aan Gustav, die keek ontdaan terwijl hij verward naar hem keek. Tom probeerde zijn gedachten helder te krijgen en voelde dat zijn door alcohol gedrenkte hersenen gewoon te traag werkten. Dan langzaam, als in een droom, draaide hij zijn hoofd en alle stemmen om hem heen verdwenen, het speelde zich af in slow motion, en de kleuren verblindde hem toen de flitser in zijn ogen scheen. Toms hand was gestopt onder de rok van het meisje, middelste vinger groef in haar en zijn duim wreef over haar clit. Daar vergeten. Van alle clubs in de wereld, van alle steden en nachten, wat was de reden waardoor Shawn hier naartoe was gestruikeld? Iemand had een fout gemaakt, dit moest een grap zijn. Hetmoesthetmoesthetmoest. Het was niet zo.

En net als dat de herinneringen hem raakten, waardoor zijn hart hem pijn deed en juichte op hetzelfde moment. De herinneringen van een nacht die niet had moeten gebeuren, maar soms gebeurden dingen gewoon in het leven. Tom keek naar Shawn, die het nu uit begon te leggen met zijn handen, gefrustreerd op zoek en wees in de richting van Tom. Eén van de lijfwachten had zijn hand al op Shawns schouder alsof hij van plan was om Shawn terug te leiden in de richting waar hij vandaan kwam. Het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat iemand probeerde om Tom aan te kunnen raken. Een raar gevoel van genegenheid flikkerde in hem, de warmte en verlangen. Tom knipperde met zijn ogen en toen hij ze weer opende, was de visie er nog steeds. Lieve, lieve Shawn.

Langzaam draaide Shawn zijn hoofd en zag Tom, ontmoette zijn paar bruine ogen, die nog steeds probeerden te begrijpen wat ze zagen. Het duurde even voordat ze elkaar aankeken. Hun glimlach was niet weg te vegen toen ze aanwakkerden op hun gezichten. Zelfs toen Tom hem nog nooit had gebeld en Shawn wist dat hij het niet zou doen. Zijn hart klopte tegen zijn ribbenkast, Tom wilde alleen maar opstaan ​​en naar hem toe komen. Hij had geen idee wat hij tegen hem zou gaan zeggen, maar het deed er niet echt toe want Shawn zag er na alles zo goed uit, na al het ontkennen, dit was wat hij wilde. Shawn keek snel voorbij Tom en opeens flitste teleurstelling op zijn gezicht om meteen weer gedwongen worden om weg te gaan. Tom begreep het niet tot...

“Tom, hé... Is... is er iets mis?”¯ Haar stem was aarzelend.

Tom realiseerde zich dat hij naast een meisje lag met zijn hand onder haar rok, die nu opgevouwen op haar dij zat. Hij was haar al vergeten. Wat haar naam ook alweer mocht zijn. Fuck!

“Nee, nee... Niets... Ik heb net... Luister, ik moet gaan, oké?”¯ mompelde Tom naar haar, trok zijn hand weg en veegde zijn vingers slordig aan de rand van de bank en duwde vervolgens zichzelf op. Niet zo discreet, helemaal niet, maar hij liet het niet eens merken.

Op dat moment werden de anderen wakker om Toms pogingen te realiseren. De hele groep van hen rond de tafel staarden eerst naar Tom, toen naar Shawn die zijn hoofd een beetje omhoog hield en volgde Tom uitdrukkingsloos, vragend. De lijfwachten hadden geprobeerd hem te vertellen om deze plek te verlaten, maar ze konden niet veel doen en Shawn luisterde niet eens meer. Bill had eindelijk zijn gehoest onder controle, maar kon nog steeds geen één woord uit zijn mond krijgen. Voor één keer.

“Tom! Hey! Waar ga je heen?”¯ De eerste die zijn mond open deed, was David, die had nogal een oog ontwikkeld voor het waarnemen toen de jongens gericht waren om iets stoms te doen, want domheid was altijd een beveiligings-en PR-risico. Na jaren van het begeleiden van deze jongens was hij een beetje vast om hen nog steeds te zien als tieners en moest ze verzorgen.

“Tom, doe het niet, je bent veel te dronken!”¯ schreeuwde Georg hem gelijk na.

Gustavs mond viel open. “Wacht... Ken je eigenlijk deze vent?”¯

En in het midden van dit alles, probeerde Bill om Toms mouw als sleepboot te gebruiken en siste tussen zijn tanden door tegen Tom om geen dingen te doen waar hij later spijt van kreeg. Niet dat hij eigenlijk wilde om Tom te stoppen, maar zag hem in deze dronken toestand nooit in iets goed eindigen. En Tom luisterde niet naar hem. In de meeste gevallen zoals deze, had hij dat nog nooit gedaan.

De enige die stil bleef was het meisje dat Tom brutaal alleen had achtergelaten op de bank, legde haar rok recht, blozend in vernedering en verwarring. Het terug crashen op de grond was nooit eenvoudig om te doen.

Snel bereikte Tom de drie, de lijfwachten en Shawn, en mijn God, hij had Shawn zoveel gemist. Tom glimlachte een dronken lach naar Shawn, schaamteloos, die aarzelend antwoordde, maar dan met al zijn kracht. Tom had hem graag gekust en dan hier voor al die mensen, onder de flikkerende lichten die rondom veegden. Een balk gereflecteerd uit zijn ogen, waardoor ze schitterden.

“Hey...”¯ zei Tom onduidelijk voor hem. Een beetje te luid.

“Hé... Mag ik met je praten?”¯ gooide Shawn uit over de stralen van de muziek en voor Tom klonk hij perfect. Sommige dingen veranderden nooit. Eén van hen was één en al schattigheid. Onbedoeld reikte Toms hand voor Shawns arm. Hij wilde hem aanraken, om ervoor te zorgen dat het werkelijkheid was en werkelijk gebeurde. Hoeveel maanden was het?

“Ja, zeker... Fuck, Shawn...”¯ Toms glimlach werd breder en hij kneep zijn ogen zoals hij altijd deed als hij echt gelukkig was, glimlachte vanuit zijn hart. Ja, ja. En Tom had het bijna voortgezet, maar gewoon bijna... “ik miste...”¯ en de rest werd overreden door golven van de muziek, vond nooit zijn weg naar Shawns oor.

“Buiten?”¯ Shawn keek de lijfwachten aan en Tom knikte.

“Maar meneer Kaulitz, kun je niet...”¯ begon de andere bodyguard die geen tijd had om zijn zin te voltooien toen Tom hem onderbrak.

“Ja, ja...”¯ pufte Tom, keek geïrriteerd en een kleine duizeling sloeg hem voordat hij zich weer kon concentreren. Shawn wilde hier niet al te betrokken in raken, maar het werd door Tom bepaald. “Ik ga naar buiten... alleen.”¯

Tot nu toe had de rest van de groep de show gevolgd vanaf de tafel, maar nu sprong Bill op en trok zijn tas op zijn schouder. David probeerde zijn voorbeeld te volgen, maar Bills hand die omhoog hief, hield hem tegen en hij zat weer op zijn plaats op de bank. Verbijsterd.

“Maar ik kan jullie niet beiden laten gaan...?”¯ jammerde David ellendig, hij verspreidde zijn armen met een zucht van frustratie.

“Nee. Ik ga.”¯ antwoorde Bill kort en zonder te wachten op een protest, begon hij te lopen naar de lopende show, die nu nogal wat publiek had getrokken. Zeker veel te veel paar ogen, dan moest het nodig hebben gehad. Georg en Gustav keken naar elkaar, schouderophalend. Het was duidelijk één van die tweeling-momenten en meestal was het de verstandigste zet om dan niet iets te vragen. David bedekte zijn gezicht met zijn handen en zijn ellebogen leunde op zijn knieën. Dit was eens te meer als iets dat rechtstreeks uit zijn nachtmerries kwam.

“Nee, nee je komt niet met mij mee. Fuck. Blijf hier, ga daarheen, wat dan ook, maar ik ga alleen!”¯ Tom bleef zeuren tegen één ​​van de lijfwachten, terwijl de andere besloten weg te blijven. De arme man wreef over de achterkant van zijn nek, niet wetende wat hij moest doen.

Tom stak zijn borst met zijn vinger op een manier die bijna iedereen zou af pissen in een zeer korte tijd. Iedereen behalve hun lijfwachten. “Je werkt voor mij en ik betaal je dubbel om mij niet te volgen, oké? Nee, fuck, ik betaal je DRIEVOUDIG!”¯

En zo was Tom weg, verplaatste zichzelf door de deur na Shawn, ontweek mensen en probeerde onderweg niet om over zijn eigen voeten te struikelen. Al snel rende Bill langs de lijfwachten, schreeuwde op zijn manier voor hen om daar te blijven en hij zou er voor zorgen. De mannen keken elkaar ongemakkelijk aan, niet wetende wat de werkelijke protocol was voor een situatie als deze. Nu de tweeling beide alleen waren zonder een lijfwacht en als er iets gebeurde, zouden de mannen er zo snel uitgeschopt worden dat ze de schoen voor weken op hun kont zouden voelen.

***

Nadat de zon was verdwenen achter de horizon, was de lucht al snel kouder en Shawn was gelukkig slim genoeg om zijn hoodie mee te nemen uit de garderobe. Hij trok de rits omhoog en pakte het pakje sigaretten uit zijn broekzak. Hij ontweek een paar mensen en probeerde binnen in de bar te komen en nam een ​​paar stappen terug van de kamer. Tom volgde hem een ​​paar stappen, lachend, gelukkig. Dat Shawn daar was, was genoeg voor hem op dit moment en het irriteerde hem niet om wat hij had gedaan of nagelaten. Het was tegen alle verwachtingen in, dat ze hier nu waren. Het pad van het lot misschien, wie weet. Ongeacht de vervuiling vloeiende 24 / 7 in de lucht van de stad, het was fris en rook goed. Tom herkende een lichte tinnitus in zijn oren van de explosie van muziek, herinnerde hem van de veel te vele jaren van veel te veel lawaai. Het zou al snel tot rust komen, hij wist het. Shawn draaide zich om en ze stonden daar in het midden van de meestal lege straat. Midden van niets. Beiden waren op zoek naar de juiste woorden.

“Hoe wist je dat ik daar was?”¯ Tom startte al voordat hij wist dat Shawn het niet wist.

“Wist ik niet. Denk je dat ik het express heb gedaan? Dat ik je stalk of zo?”¯ antwoordde Shawn speels grijnzend.

“Eh... Nee.”¯ Tom haalde zijn schouders op en nam dankbaar de sigaret aan dat Shawn hem aanboodt, zoog terwijl Shawn hem vuur aanbood aan hield tot de tip rood gloeide, het uitblies van de rook. “Gewoon... Fuck, realiseer je je dat er een miljoen clubs zijn in deze stad en je komt nu hier terecht?”¯

Het was aan Shawn de beurt om zijn schouders op te halen. “Geloof me, er zijn er niet zoveel. Kijk, ik zag je en ik wilde komen en met je praten. Ik wist dat je in de stad zou zijn, dus het is niet zo’n grote verrassing.”¯

De data stond allemaal op het internet. Tom wist het. Toch nooit nagelaten om hem te verrassen. Soms maakte hij zich als bezit van het publiek. Het kennen van de data betekende dat Shawn wist over Tokio Hotel, hij wist alles over Tom, wat hem ongemakkelijk liet voelen. Immers, was zijn hele leven op een manier uit elkaar gescheurd en hij had er geen controle over. Beiden tastte om de juiste woorden te vinden, met inachtneming van een te lange afstand van elkaar, maar de stilte was nog niet in staat om gebroken te worden. Tom smolt in Shawns glimlach. Waarom moest dit zo moeilijk zijn, ingewikkeld? Shawn vroeg niet waarom hij nooit had gebeld. Waarschijnlijk begreep Shawn dat hij werkelijk net zoveel wist over Tom als dat Tom zelf wist dat hij het wist. Tom was bang om te vragen hoeveel hij dat deed.

In plaats daarvan sprak hij over normale dingen, veilige dingen zoals hoe gaat het en wat heb je gedaan. En ze zelfs nauwelijks luisterden naar de feitelijke antwoorden. Toms hart sloeg elke keer een tel over, toen Shawn zijn pet aanpaste, raakte het vizier aan zoals Tom altijd bij zichzelf deed toen hij overal een pet droeg. Shawn zag er goed uit. Echt goed. Tom wilde hem aanraken, kussen, en het was allemaal natuurlijk om zijn dronken hersenen, de schilden naar beneden.

“Ik heb je gemist,”¯ flapte Tom er botweg uit, want ook dat voelde natuurlijk om te zeggen.

“En toch heb je nooit gebeld?" Shawn werd serieus, zijn uitdrukking was moeilijk te lezen, maar toch nieuwsgierig. Alsof hij het antwoord echt wilde weten.

Tom raakte gefrustreerd. Wat voor soort vraag was dat? Zou hij Tom ook niet moeten missen? Als Shawn de moeite had genomen om hun tour data te controleren, moest hij hem ook al lang missen. Het voelde zo logisch voor Tom en hij rolde met zijn ogen en ramde de sigarettenpeuk in de straat.

“Je denkt dat het makkelijk is?”¯ antwoordde hij. Hij wist echt niet waarom hij niet had gebeld. Bill had hem nog aangemoedigd om te bellen. Vele malen.

“Weet je, Tom, dat is het eigenlijk. Je had kunnen bellen, weet je dat.”¯ En Shawn had gelijk. Het zou makkelijk zijn geweest.

Dit was een gesprek waarin Bill niet wilde storen, maar hij kon niet meer afkeren van de deur. Hij zag zijn broer en de andere jongen dus vergelijkbaar met Tom, dus hij sloeg gewoon zijn jas strakker om zich heen en nam aarzelend de paar scheidende stappen. Hij wilde ZEKER niet meer toen hij het onderwerp van het gesprek hoorde.

“Oh hell nee, dat is het niet. Zo werkt het niet op die manier in mijn leven. Denk je dat je iets weet over mijn leven?”¯ Tom was boos.

“Je zag dat in...”¯ vervolgde hij en wees naar de deur. “Mensen altijd ademen in mijn nek, iemand die altijd probeert om het verhaal van een leven uit me te krijgen.”¯

“Ik zag je een willekeurige chick vingeren, dat is alles,”¯ snauwde Shawn rustig op hem terug - moe - en Tom eindigde zijn toespraak toen hij Bill opmerkte.

“Dat is niets. Dat is wat ze verwachten dat ik doe, dus ja, ik zal Tom Kaulitz zijn als ze dat van mij verwachten. Je denkt dat het makkelijk is om dat te breken, hè?”¯ Tom bleef tekeer gaan.

“Het is gewoon een telefoontje, Tom. Geen voorstel,”¯ zei Shawn droogjes, voordat hij zich tot Bill wendde.

Beiden lieten Tom verder gaan. Bill had het gevoel dat hij er betrokken bij moest raken voordat Tom het voor altijd zou verpesten, wat blijkbaar al zeer sterk aan de gang was, maar hij wist niet hoe hij die ramp dat al gebeurde moest voorkomen. Waarom in vredesnaam moest het altijd zo moeilijk zijn met Tom? Bill stak zijn hand uit en Shawn pakte het.

“Jij moet Shawn zijn? Ik ben...”¯ begon Bill, maar Shawn glimlachte beleefd en werkte Bills zin af.

“...Bill, ik weet het. Leuk je te ontmoeten.”¯

Bill moest het na al die jaren al gewend zijn, maar hij vond het nog steeds een beetje lastig wanneer de mensen zijn naam al kenden voordat Bill enig idee had wie ze waren.

Tom was niet gestopt. Het was meer van zijn eigen frustratie en woede naar zich toe dan iets anders. “Het maakt niet uit wat het is. Ik kan geen dingen doen in mijn leven zoals jij dat kunt. Het is niet zo eenvoudig. Het is gewoon fucking bullshit dag na dag. Denk je dat ik dit niet wil? Nou, wat denk je? Dat wilde ik wel. Alles wat ik wilde was om je te neuken en kussen. Het is gewoon niet zo fucking simpel!”¯

“Dit is waardeloos, omdat je dronken bent,”¯ zei Shawn uiteindelijk, in de wetenschap dat dit niet elk moment snel zou gaan eindigen en gaf Bill een verontschuldigende blik. Bill antwoordde met een even sorry te kijken en pakte Toms mouw, in een poging om hem te laten vertrekken.

“Ga maar slapen, Tom. Bel me als je nuchter bent, als je het echt wilt,”¯ had Shawn gezegd, teleurgesteld, streelde Toms wang lichtjes met zijn vingertoppen en draaide zijn rug naar hem toe. Hij liet zijn hoofd hangen toen hij vertrok.

Op dat moment was Bill kwaad en sleepte Tom achter hem aan weer naar binnen. “Jij stomme idioot moest dit zonet verpesten, toch?”¯ mompelde hij bij zichzelf. Ze moesten terug naar het hotel. NU METEEN.

“Weet je wel wat ze schrijven op het internet? Dat ik fucking een jongen bij de club kuste. Ze zouden fucking exploderen als ze wisten dat ik je heb gezogen, weet je!”¯ schreeuwde Tom Shawn na.

Het was luid genoeg om mensen in gehoorbereik te reiken en het was hun beurt om hen aan te staren, eerst Tom, toen Shawn en Bill sloeg zijn hand op zijn voorhoofd en bidde dat niemand wist wie ze waren. Tom kon het niet schelen, hij bleef naar Shawn kijken, worstelde een beetje tegen Bills strakke greep op zijn arm.

Shawn keek niet terug. Zwaaide alleen met zijn hand in de lucht, op straat in deze fucking perfecte wereld. Wat dan ook.


Reacties:


xSerena
xSerena zei op 5 okt 2011 - 21:21:
omg


TOM STOMME LUL


Dit is ech zielig voor Shawn ):

SNel verder!! <33