Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Hogwarts Diary |Fred Weasley| » thirteen
Hogwarts Diary |Fred Weasley|
thirteen
De rest van de dag was rustig.
Ik bleek heel erg goed te zijn in tekenen, ik was de enige samen met Ravyn en David die echt aan het opletten waren tijdens geschiedenis van Toverkunst, ik bleek een van de eerste te zijn samen met Kohaku die onze bezem onder comtrole kregen tijdens onze eerste vliegles, ik kon de lucifers in spelden veranderen na een paar keer geoefend te hebben, en ik was een van de eerste samen met Arthur Lewis en Caitlin Noble van Hufflepuf die de spreuk "Wingardium Leviosa" onder controle kreeg.
Kohaku, Ravyn en ik liepen na ons laatste uur meteen door naar de bibliotheek. We gingen aan een tafeltje zitten en begonnen met ons huiswerk Toverdranken.
Het was niet zo moeilijk... al wilde ik het wel heel erg goed doen, want ik wilde Snape niet nog een keer zo boos zien!
Kohaku had veel moeite met geschiedenis van toverkunst. Ze had namelijk helemaal niet opgelet tijdens de les.
"Ik heb wel opgelet, het is alleen niet blijven plakken! Het was pas de eerste les hoor!" zei ze toen Ravyn haar erop aansprak.
Toen we helemaal klaar waren liepen we alleen door de grote gangen op weg naar de leerlingenkamer.
Toen we het grote beeld passeerde die bij de grote zaal stond hoorde we ineens iemand woedend schreeuwen.
We keken elkaar bang aan en keken toen achterom.
Het bleek Filch te zijn, de conciërge van de school. Hij liep woedend de gang door en riep iets wat op 'Die rot kinderen' leek.
Ik keek Kohaku en Ravyn verbaasd en overrompeld aan.
Toen hoorde we ineens gegiechel van achter het standbeeld komen.
We keken nieuwschierig naa het beeld en er kwamen twee jongens achter vandaan.
Ik hapte naar adem. Het was namelijk weer diezelfde jongen.
Ik blijf hem maar tegenkomen!
Alleen het leek alsof ik dubbel zag!
De tweede jongen leek op hem als twee dauwdruppels!
Ze hadden zelfs hun haar hetzelfde!!
"Hey!" Zei de jongen en hij kwam naar me toe.
"We blijven elkaar wel steeds tegen komen hea."
Ik stond aan de grond genageld en keek hem alleen aan. Kohaku en Ravyn gingen een stukje achteruit.
"Hoe heet je eigelijk?" vroeg hij en ik slikte een keer.
"L... Lyne Morgan." zei ik zacht.
"Mooie naam. Mijn naam is Fred. En dit is mijn broer George. George, dit is lyne."
"Jij zit bij Ravenclaw zie ik." zei de andere jongen genaamt George en ik knikte weer.
"Wij zitten bij Gryffindor." zei George weer.
"HEEY! JULLIE DAAR!" riep Filch en Fred en George keken allebei tegelijk over me heen.
"Sorry, we moeten rennen!" zei Fred en ze zwaaide nog een keer naar me.
Toen waren ze weg, met Filch achter ze aan.
to be continued
Reacties:
leuk!
Snel verder pleas
ps. je bent niet de enige waar van fanifc het gistre niet deed...
hahaha goed gedaan en rennnen jongens rennen! Laat je me weten als verder bent?