Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Hogwarts Diary |Fred Weasley| » fifteen
Hogwarts Diary |Fred Weasley|
fifteen
In de leerlingenkamer was het drukker dan normaal. Blijkbaar was er iets te vieren.
Ik zocht Ravyn en Kohaku en vond ze al snel.
"Wat is er aan de hand?" vroeg ik aan Kohaku en ze keek me aan met een blik van 'weet je dat nog niet dan?'
"Matthew heeft er een nieuw zusje bij!" zei ze en ze wees op een jongen die met een brede glimlach op een stoel zat met een briefje in zijn handen.
"Heeft hij vandaag van zijn vader gehoord" zei Ravyn. "De baby is een week geleden geboren en ze hebben toen meteen de brief gestuurd."
"Wat leuk!" riep ik, ookal kende ik Matthew totaal niet.
"Hoe heet ze?"
"Sarah-Jane" zei Kohaku.
"Mooi." zei ik en ik liep naar Matthew toe.
"Gefeliciteerd." zei ik en hij keek me met die enorme glimlach aan, waardoor ik automatisch terug lachtte.
"Ja leuk hea! Ik ben zo blij! ik kan niet wachten tot het kerstvakantie is! Dan kan ik mijn nieuwe zusje gaan bewonderen!" zei Matthew.
Ik knikte een keer. "Ik snap dat je niet kan wachten." zei ik. "Maar ik ga nu weer terug oke."
Matthew knikte en ik liep weer naar Kohaku en Ravyn, die aan een tafel waren gaan zitten.
Ik ging erbij zitten en we begonnen met praten.
to be continued...
Wat een leuke naam, wil je super snel verder gaan?
Mag ik een reactie