Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 9

I Remember You (BK)

4 dec 2011 - 13:39

803

0

252



9

Bill verliet na enkele minuten haar slaapkamer, maar beloofde zo snel mogelijk terug te komen. Zo snel ze kon, nam ze een verfrissende douche, wat haar even naar de realiteit liet stromen.
Ze werd helemaal niet door iedereen gehaat en veracht. Er was iemand in haar leven die duidelijk om haar gaf, dat wist ze nu zeker.
Dat deze persoon mannelijk was, had ze echter niet echt durven dromen, laat staan dat het ooit kon...
Peinzend trok ze een pyjamashort met bijhorend topje aan, en wachtte in kleermakerszit op Bill's wederkeren.


Zo stil mogelijk loop ik door de lange witte hang heen, met bestemming, mijn slaapkamer. Maar net als ik de deur wil openmaken klinkt mijn naam zwoel door de gang heen. Verbaasd draai ik me om en zie Laura aan het eind staan, gehuld in een nogal doorschijnend nachtjurkje. Haar haren zitten strak opgestoken en langzaam schuifelt ze op me af.
'Billie, kom je niet even mee naar "mijn" slaapkamer?' spreekt ze net zo zwoel terwijl ze d'r lippen vochtig likt. Snuivend draai ik mijn hoofd een andere kant op, als ik merk dat al haar contouren veel te zichtbaar worden, hoe dichter ze komt.

Waarom doet ze nou zoiets? Vind ze het dan nog niet duidelijk genoeg? Ik hoef haar helemaal niet! Ze is vreselijk achterbaks en dat is mijn eerste haatpuntje bij vriendschap. Als je dat bent en ik ondervind het, dan is er helemaal al geen sprake van een "vriendschap."
Trouwens, als ze echt een stiekeme fan was, zou ze onderhand al weten dat ik helemaal niet inga op zo'n soort bizarre acties!
'Nee, ik heb betere dingen te doen, dan dat.' en maak mijn deur open. Daar merk ik Tom als eerste op, wat me weer eens doet verbazen. 'Daar ben je eindelijk!' en springt meteen uit het bed. Ik ben nog steeds verbaasd van zijn aanwezigheid in mijn kamer, en zie nu de gefronste blik.
'Hoezo ga je niet in op Laura's aanlokkelijke voorstel?'

Hij wist hiervan! Die sukkel heeft het gewoon gepland! Is hij nu helemaal zijn verstand verloren? Ik weet echt niet wat die jongen heeft! Tom is altijd de vriendelijkheid zelve als het op nieuwe meisjes aankomt, hij is charmant en misschien ook wat vleierig. Maar bij Alice..., het is net of hij een bloedhekel aan haar heeft. Wat dus vrij onmogelijk is, hij kent haar nog niet eens 1 volle dag! Dit irriteert me enorm en ik kan er nu al niet meer tegen dat hij zo tegen haar doet!

Bij haar heb ik een onbekend gevoel, dat erg goed aanvoelt. Misschien is zij wel "The One". Maar als Tom haar nu al niet kan aanzien, vormt dat een probleem voor mij!
'Laura, kun je mij en mijn broer even alleen laten?' vraag ik haar vriendelijk, waarop ze meteen teleurgesteld toekijkt. Wat had ze nou gedacht? Dat ze me kon verleiden op die manier omdat ik een jongen ben? Dan heeft ze het zeker bij het verkeerde eind! Ze verlaat de kamer en even later hoor ik ook haar deur dichtvallen.

'Oké Tom, ik zou nu eens willen weten wat jou zo stoort aan haar!' Hij zucht en rolt zijn ogen. 'Ze is gewoon raar.' Ik begin te lachen en geef hem een klopje op zijn schouder. 'Verdomme Tom, vertel me de waarheid!' roep ik ineens kwaad, waardoor hij opmerkelijk schrikt. Maar al snel staat hij ook op en komt dicht tegen me aanstaan. 'Ze is niets voor jou Bill! Ik zie heus wel wat er zich tussen jullie afspeelt! Ze is jou type niet en jij al helemaal niet het hare!' gilt hij ontzet. Ik duw hem opzij en vloek binnensmonds. Hoe kan hij nu weten, wat ik wil? Ik zeg hem toch ook niet bij wie hij hoort en bij wie niet.
'En waarom hoort ze niet bij mij, Tom?' vraag ik arrogant.

'Ten eerste is ze niet sociaal, en jij bent net veel te sociaal! Ze is zo stil als een steen Bill! Ze kan door het leven gaan als STEEN!'
Meteen heb ik al een nieuwe tegenspraak klaar. 'Ik zoek ook niemand die sociaal IS Tom!' Verontwaardigd kijkt hij me aan. 'Waarom staat dat dan in alle boekjes en sites BILL?' Ik zucht en loop terwijl naar de badkamer. 'Die dingen op sites, heb ik inderdaad gezegd, maar niet alles is waar. Ik wil niet dat mensen zich fake gaan voordoen, ik wil iemand die het echt meent, echt ECHT meent!'

Ik besluit eerst een douche te nemen en zet mezelf aan het denken. Tom maakt nooit problemen als ik met een meisje overeen begin te komen. Ik weet dat hij gewoon liegt, dat kan niet anders. Zuchtend zet ik de douche uit en trek een trainingsbroek aan met shirt. Wijl ik in de spiegel kijk, verstar ik...

Tom maakt nooit problemen over meisjes, tenzij...













hij echt verliefd is,..... op dat ene meisje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.