Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 22

I Remember You (BK)

4 dec 2011 - 13:56

820

0

235



22

Samen met Bella loop ik het gebouw uit en voel de koude wind om mijn benen. 'Op naar de winter.' roept Bella uit en springt plots in een plats water. Lachend lopen we door het park en ik zie hoe het donkergrijs begint te worden. 'We mogen ons verwachten aan onweer.' zeg ik geamuseerd. 'Vind je dat ook zo fascinerend?' vraagt ze met opgeheven stem. 'Ja! Ik voel me zo tot rust komen.' leg ik uit en plof neer op een bankje. 'Wij hebben zoveel gemeen! Het is onvoorstelbaar gewoon.' lacht ze vrolijk en rolt haar zwarte haar in een grote dot.

'Hoe ga jij naar huis?' vraag ik als ik en blik op mijn horloge werp. Mijn moeder zou hier ieder moment moeten zijn. 'Pff, bussen.' Ik kijk haar zijdelings aan. Met getuite lippen tuurt ze over het meertje heen en snuift haar rode neus. Ze is wat langer dan mij en houdt volgens mij van eyeliner. Ik doe dat persoonlijk dus niet echt aan. Zelfs geen potloodje of mascara. Alleen labello, maar dat hoort vast niet eens onder de term make up... Luid getoeter wekt mijn aandacht en ik kijk achterom. 'Ehm...heb je echt geen lift?' mompel ik tegen haar.
'Kon ik maar ja zeggen,...wat een bak!' mompelt ze even verbaasd.

Voor ons staat een soort Hummer in zilvergrijs. Volgens mij splinternieuw. Het raampje gaat open en tot mijn verbazing zie ik een wel heel bekend hoofd. 'Bill?' Hij zwaait opgelaten door het raam en stapt dan uit. Voor ik op hem afstap, trek ik Bella met me mee. 'Maar ik wil niet..' 'Sst, niet zeuren.' lach ik.

'Wat vind je van mijn auto?' vraagt hij zodra hij een kus op mijn wang heeft geploft. 'Onze auto!' horen we en ik gok op Tom die achter het stuur moet zitten. 'Pareltje! Heb je die speciaal gekocht?' vraag ik verbaasd. 'Yep, we moeten ons toch kunnen verplaatsen in Arizona?' Ik grinnik en hij merkt Bella op. 'Hallo, ik ben Bill trouwens!' ratelt hij vrolijk en steekt zijn hand uit. 'Bella, is die broer van jou mee?' fluistert ze meteen door. Hij begint te lachen en plots gaat het portier open. 'Zeg Bill, hoe lang ga je Alice nog staan opvrije...'
'Wel Hallo..' herstelt hij zich meteen. Ik rol mijn ogen als hij haar hand beetneemt. Bella trekt haar wenkbrauw op maar zegt droogjes hallo terug. 'Tom.' 'Bella, mooie auto.'

Die 2 kijken elkaar aan, alsof ze beiden naakt zijn. 'Ik vind haar wel leuk.' fluistert Tom plots in trance. 'Leuk? Je weet enkel haar naam.' mompelt Bill. 'We moeten maar eens gaan!' roept Bill dan uit. Bella verscheurt zich met tegenzin van Tom af en knuffelt me. 'Oke, dan zie ik je over 2 dagen meid!' 'Waarom ga je niet gezellig mee?' vraag ik als ze me los laat. 'Ja! Waarom niet?' vraagt Tom helemaal into.
'Omdat ik nog .... ach ik weet eigenlijk niet, waarom niet..' lacht ze schouderophalend. 'Okay! In de Kaulitztruck!' tiert Bill en grijpt mijn hand om naar de auto te rennen. 'Bill!' lach ik verbaasd. 'Wat?' Met zijn heilige gezichtje trekt hij de deur voor me open.

'Vanwaar die haast?' Schouderophalend drukt hij me binnen. 'Gewoon, dat leek me nu even leuk om te doen.' fluistert hij zoet. Hoofdschuddend ga ik zitten en slaat hij het portier dicht. 'Bill, Bella wil naast mij zitten, dus ga jij maar achterin bij je liefje.' meld Tom.
'Zijn hun een koppel?' gilt Bella enthousiast. 'Nee dat zijn we niet!' zeg ik streng voordat ze zich stomme dingen gaat voorstellen. 'Nog niet.' gromt Tom enkel. 'Wat weet jij ervan Tom? Focus jij je maar op de weg, ipv op Bella's borsten.' grijnst Bill.

'Ik focus me helemaal niet op haar b...borsten.' stottert Tom volledig ontzet. 'Dat deed je wel.' grijnst Bella mee. 'Deed ik niet!' houdt hij vol. 'Oh jawel.' 'Echt niet!' 'Reken maar van yes.' 'Ik dacht het niet.' 'Welles.' 'Dus echt niet!' 'Dus echt wel.' 'Bill, hou je kop.' 'Tom hou je kop.' 'Bill ik meen het.' 'Borsten.' 'Alice.' 'Nee, Bella.' 'Nietes.' 'Bella's borsten, welwelwel.' 'Ah aahnn.' 'Jawel.'

'GUYS!' gil ik lachend. Het is even stil en Bill heeft een ondeugende blik op zijn gezicht. Hij opent zijn mond iets te zeggen, maar ik sla een hand voor zijn mond. 'Neenee, Bill, mondje dicht.' Zielig kijkt hij me aan. 'Braaf zijn.' beveel ik. 'wof Wanders?' lispelt hij grijnzend. 'Slaap je maar in je eigen koude bed, zonder mij.' grijns ik gemeen. 'Slaapt Bill in jou bed?' vraagt Bella met een hoog stemmetje. 'Soort van..' Ze grijnst naar Tom. 'Jullie zijn een stelletje.' lacht ze opgewonden. 'Echt niet!' roep ik uit. 'Oh jawel.' 'Dus niet.' 'Oh jawel hoor!' 'Ik dacht van niet.' 'Welles.' 'Nietes.' 'Billlover.' 'Tomlover.' 'Billdromer.' 'Tomaateter.' 'Ik eet Tom niet!' 'Doe je wel.' 'Niet!' 'Wel!' 'Niet!' 'Dus wel!' 'Billlover.' 'Hahahaa... niet.' 'Hahahaa wel!'

'GIRLS!' Gillen Bill en Tom in koor. 'Wat?' vuren we meteen af. 'We zijn thuis.' lacht Bill heilig.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.