Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 23

I Remember You (BK)

4 dec 2011 - 13:57

1222

0

262



23

Joelend stappen we uit en open de deur, tot ik me iets bedenk. 'Ik moet je nog iets vertellen, voordat je binnentreed.' zeg ik serieus aan Bella. 'Het klinkt niet leuk.' pruilt ze. 'Is het ook niet, we noemen dit het 'woestijnratprobleem.' zeg ik. Bill en Tom kijken haar doodserieus aan, waardoor ze twijfelend naar mijn huis kijkt. 'Zeg me nou niet...dat..ehm..hier ratten zitten.' piept ze angstig. Net als ik wil beginnen, gaat de deur open. 'Puh, eindelijk terug? En wie in vredesnaam is dit?' Laura heeft een zak chips in haar handen en kijkt arrogant neer op Bella. 'Bella, aangenaam...' mompelt ze verbaasd. 'Ik hoef je niet, dus daagg.' spreekt ze bitchy en gaat wuiven.

'Ehm, dit is nog altijd Mijn huis, dus bepaal ik we er binnen en buiten Mag komen, en Bella komt erin, begrepen, ratje?' grom ik. Grijnzend kijkt ze me aan. 'Jammer dat je vader daar anders over denkt.' en beent weg naar binnen. 'Wie..was..oh, ik weet het al woestijnrat.' knikt Bella begrijpend. 'Wat doet zo iemand in jou huis?' vraagt ze meteen. 'Lang verhaal, maar kom er nu maar in!' zeg ik zuchtend. We hangen onze jassen op en gretig maak ik warme chocolademelk klaar. 'Heerlijk!' en Bella ploft op een stoel neer. 'Alice, voor mij een kamillethee, alsjeblieft, 1 klontje suiker.' zegt Bill totaal niet schamend. 'Oh, nu je toch bezig bent, voor mij een biertje.' volgt Tom nonchalant. 'Oké, Bill, daar is de kast waar thee in staat, hier is de kraan en je vind tassen in de 4de kast, Tom de koelkast staat daar, alsjeblieft!' zeg ik droog. Pruilend kijkt Bill me aan. 'Werkt niet biggetje.' Meteen kijkt hij me boos aan. 'Noem me niet zo!' gromt hij ontzet. 'Behandel mij dan niet als je meid.' kaats ik terug.

'Die kwam hard aan.' mompelt Tom die zijn biertje openmaakt. 'Doe ik helemaal niet!' roept Bill verontwaardigd. 'Doe je wel.' zucht ik. 'Dus niet.' gromt hij. 'Hier gaan we weer.' zuchtend neemt Bella haar choco en neemt een slokje. 'Wat gaan we nu doen?' vraagt Tom vervolgens. 'Bill pesten.' lach ik. 'Ik hou ook van jou, bedankt.' gromt die enkel, waarna hij het theezakje in zijn thee laat vallen. 'Ben je boos?' zeur ik. 'Ja, heel boos.' 'Oke, wat kan ik voor je doen, zodat je niet meer boos bent.' Bedenkelijk kijkt hij me aan. 'Een zoentje.' zegt hij dan beslist. Tom grijnst en lachend kijk ik Bill aan. 'Oké, een zoentje.' zeg ik dan. 'Toe maar.' dwingt hij. Glimlachend loop ik op hem af en zet de choco opzij. 'Ben je het zeker?' vraag ik. Hij knikt beslist en toont zijn wang.

Ik ga op mijn toppen staan en breng mijn lippen dichter. Ik heb een gevoel van nu of nooit. Tom knipoogt, en dat geeft me meer kracht. Snel leg ik mijn hand op zijn kin en draai zijn gezicht om. Voor hij het beseft druk ik mijn lippen op zijn mond. Hij schrikt zich een ongeluk en al snel laat ik ze met tegenzin los. 'Voila, jou zoentje.' verklaar ik schouderophalend en ga terug drinken. Tom en Bella gieren het uit, terwijl Bill me sprakeloos aankijkt. 'Wat ben jij opeens stil!' zeg ik en knijp in zijn wang. Hij wordt rood en knikt langzaam. 'Ja,..m-mijn z-zoentje..' fluistert hij schor. Giechelend drinkt Bella verder en komen Gustav en Georg zich even voorstellen aan haar.

'Bill?' Verward kijkt hij op en fronst Gustav. 'Is er soms wat?' Hij schud zijn hoofd en glimlacht flauwtjes. 'Alice heeft hem gekust, en nu weet hij geen weg met zichzelf.' zegt Tom en ontvangt een klap op zijn hoofd. 'Auw! Bill, dat doet pijn hoor!' gromt hij ontzet. 'Boeien.' zegt hij droogjes. 'Echt?' grijnst Georg geamuseerd. 'Ja echt! Je had het moeten zien, die blik!' Bill rolt zijn ogen en kijkt me dan even aan. Hij glimlacht liefjes, waardoor ik verlegen wegkijk.
'Vanwaar die heisa?' gromt er iemand geïrriteerd. Meteen slaat mijn humeur over naar -100. 'None, of Your Business.' lacht Tom happy.

Stelletje losers, anyway...er staat een handsome guy voor de deur, voor Alice.' zegt ze verveeld. 'Handsome guy?' herhaalt Tom. Verbaasd kijk ik der aan. 'Ja, ik weet ook niet wie het is hoor, ga kijken idioot.' gromt ze verveeld. De jongens kijken me een voor een totaal verbaasd aan. 'Ehm..ik weet niet over wie ze het heeft.' mompel ik en loop naar de deur. Verrast kijk ik op als ik het gezicht herken. 'JP.?'
'Hey Alice!' zegt hij vrolijk. 'Wat brengt jou hier?' vraag ik verbaasd. 'Oh..heb jij Bella gezien?' Haar moeder belde me zonet op, ze is niet naar huis gegaan na de les.' zegt hij bezorgd. Ik begin te lachen. 'Dat komt omdat ze bij mij was, ze is hier.' Opgelucht zucht hij. 'Oh man , ik dacht al aan de ergste scenario's!' zucht hij. 'Wacht ik haal haar even.' zeg ik en been terug.


'Wie is het nou?' vraagt Tom meteen achterdochtig. 'Nouja, hij is inderdaad handsome.' zeg ik schouderophalend. 'Ohja?' gromt Bill ontzet. 'Maar niet knapper dan jou, wees gerust lieverd.' lach ik. Ze schieten allemaal in de lach en Bill krijgt een rode kop. 'Dat bedoelde ik ook niet.' mompelt hij verlegen. Ik grijns en kijk naar Bella. 'Het is JP, je moeder heeft hem gebeld, omdat je niet naar huis kwam.' zeg ik. Geschrokken slaat ze een hand voor haar mond. 'Oh moedertje toch, ze zal doodongerust zijn!' en staat op. 'Wie is die JP?' vraagt Tom nog steeds achterdochtig. 'Kom mee, dan zie je het zelf.' verklaar ik en we lopen terug. 'Oh, Bella!' zegt hij blij. 'Oh, ik ben ook zo'n idioot ik had moeten bellen!' zegt ze schuldig. 'Geen probleem, ik ben blij dat je ongedeerd bent.' zegt hij gemeend. 'Oh, dat is echt lief van je! Ik wist niet dat je zo bekommert was!' zegt ze verrast. 'Over mijn favoriete leerlingen altijd!' Vereerd kijken we hem aan. 'Oh, je moet nu wel dringend een telefoontje plegen.' zegt hij snel. 'Zal ik doe, en bedankt!' zegt ze vrolijk. 'Hou jullie haaks, tot over 2 dagen!'

Tom bekijkt hem met een zuur gezicht en hij steekt zijn hand uit. 'JP, en jij bent?' vraagt hij vriendelijk. 'I-ik ben Tom...Tom Kaulitz.' zegt Tom stoer. 'Oh..ik denk dat ik je ergens van herken.' lispelt hij. 'Kan, ik ben de gitarist van Tokio Hotel.' zegt hij. 'Juist! Geweldige band trouwens.' zegt hij glimlachend. 'Bedankt.' vertelt Tom koeltjes en ik schud mijn hoofd. 'Nou, ik ga maar eens, tot kijk dames!' We zwaaien en hij stapt in zijn Cadillac.

'Zo Tom, was hij echt knap?' vraagt Georg grijnzend. 'Best..' gromt hij enkel. 'Oeioei, worden we gay?' grijnst Gustav. 'Wel echt niet!' gromt hij terug. Ik kijk bill aan die mokkend een andere kant opkijkt, hij lijkt wel jaloers ofzo.. Maar toch niet op een oudere man??

'Jongens?' vraag ik. 'Nee, we zijn niet jaloers.' bromt Tom meteen. We schieten in de lach, want dat was dus helemaal de vraag niet. 'Misschien een beetje dan.' mompelt Bill schattig. 'Ah, kom hier!' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Ik zei toch dat hij totaal niet knapper was dan jou!' fluister ik in zijn oor. 'Weet ik wel maar...de kans was...' verteld hij schattig. 'Er is geen kans!' zeg ik streng. 'Oké Alice.' antwoordt hij braafjes. Grinnikend laat ik hem los. Wat een schatje is het toch hea?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.