Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 29
I Remember You (BK)
29
Ik trek mezelf op het paard met mijn benen aan 1 kant en Bill gaat als een gentlemen achter me zitten. Ik sla mijn armen om hem heen en hij neemt de teugels. 'Hou je goed vast, zodat je niet valt.' zegt hij met trillende stem. Ik knik braafjes en hij zet het paard in galop. Ikzelf vind dit een romatisch uitzicht, ook al regent het bakken uit de lucht en is er een zware storm op komst. Misschien zelf een tornade ofzo.. Oké, dat is misschien erover.
Ik kijk omhoog naar Bill's stoere uitstraling, hij is gewoon prachtig om naar te kijken staren. Hij kijkt omlaag en glimlacht. 'Je ziet er schattig uit, op die manier.' zegt hij lief. Ik bloos en druk mijn hoofd tegen zijn borst aan. 'Dankje.' Al snel komt mijn huis in zicht en komen we in de droge stal terecht. Hij glijd ervan af en neemt mijn handen beet. Hij vangt me op in zijn armen en zet me neer op een stro blok. 'Ik ga Black eerst even schoonmaken.' zegt hij en kust mijn voorhoofd. Ik knik en volg zijn bewegingen.Eerst en vooral gaat het zadel eraf en de teugels. Hij neemt een borstel en begint eerst en vooral zijn manen correct te borstelen. Hij deunt een rustgevend liedje en wrijft met zijn zwartgelakte vingers over het paard heen. Hij geeft echt om die dieren, dat zie je zo!
Hij grist een appel uit de bak en stopt die in zijn mond. Gretig drukt hij zijn kop tegen Bill aan en begint Bill te giechelen. 'Ik hou ook van jou hoor!' en wrijft over zijn neus. Dan plaatst hij hem in zijn hok en wenst hem goedenacht.
Dat paard is echt mijn lievelingspaard! Ik had niet gedacht dat ik dit leuk zou vinden om te doen. Ik sluit de poort goed vanzijn slaaphok en ruim mijn gerei even op. Als ik me omdraai, moet ik toch wel even gaan slikken. Alice witte kleedje is kleddernat en kleeft zich overal aan vast op het lichaam. Haar benen glimmen door het water net als haar hoofd en armen. De uitgelopen make up geeft iets wild, evenals het sluike zwarte haar. Mijn hart slaat een tel over en ze kijkt me recht aan. 'Is er wat Bill?' vraagt ze bezorgd. 'Ik... Je... Je bent beeldig.' fluister ik waarop ze meteen bloost. 'Wat zeg je nou weer?' mompelt ze verlegen. Ik schud mijn hoofd. 'Het is zo, je zou jezelf eens moeten zien!' zeg ik gemeend en zak op mijn knieën recht voor haar neer. Ze buigt zich naar voren en drukt haar lippen op mijn voorhoofd. 'Je bent ontzettend lief en charmant.' zegt ze zacht en ik verstrengel mijn vingers met de hare. 'Wil je mijn vriendin zijn?' vraag ik raak. Verrast kijkt ze me aan. 'Echt? Wil je mij..als..' stottert ze. Ik knik opgelaten en steek mijn hand in mijn achterzak.
Met een gesloten hand kijk ik haar bedenkelijk aan. 'Ik wil eerst een antwoord.' Ze begint te lachen en streelt met haar duim over mijn hand. 'Natuurlijk Bill.' Ik glimlach en open mijn vuist. 'Deze is voor jou.' Ze trappelt met haar voeten op de grond, waardoor ik spontaan in de lach schiet. 'Is het echt? Bill, dat had je niet hoeven doen!' kermt ze emotioneel. Ze neemt met duim en wijsvinger, het hangertje op. Het roze steentje schittert door de lamp boven ons. 'Zal ik hem om doen?' vraag ik en ze knikt gelukzalig. Ze haalt haar natte haren op en meteen klik ik het vast. 'Dankje, Bill!' verklaart ze lief en knuffelt me innig. Ik voel haar koude huid en trek haar mee naar buiten. 'We moeten maar eens wat anders aantrekken.' zeg ik en knip het licht vervolgens uit.
Ik stop de sleutel in het slot en we trekken meteen onze schoenen uit. We horen haastig geslof door het huis en ze kruipt vrijwel meteen tegen me aan. Ik grinnik en zie Charlene met een ongerust gezicht verschijnen.
'Bill! Waag het niet om ooit nog met zo'n weer weg te lopen!' zegt ze streng. Verbaasd kijk ik haar moeder aan. 'Ik maakte me doodongerust over je!' en tikt tegen mijn wang. Ik grinnik en ze merkt nu pas dat ik neit alleen ben. 'Lieverd? Wat doe jij?...Bill?..' vraagt ze verbaasd. 'Leg het later maar uit, jullie zijn helemaal doorweekt, morgen zijn jullie ziek! Ga eerst maar wat anders aantrekken, dan praten we verder!' zegt ze moederlijk en drukt ons naar boven toe.
We gaan elk ons eigen kamer in en maken ons droog. Ik poets alvast mijn tanden en haal die make up eraf die er nog aanhing. Ik trek net mijn broek aan als er op de deur geklopt wordt. Met mijn handdoek op mijn haar, open ik de deur. Alice staat daar, in een ultragroot nachthemd en schattige slofjes. Het is toch allemaal zo schattig wat ze aanheeft. Blozend kijkt ze me aan. 'Ehm..ik dacht dat je al klaar zou zijn.' Ik grinnik en trek haar binnen. 'Ben zo klaar, nog even een shirt nemen.' meld ik. Ze gaat op het bed zitten en bekijkt me gretig. Ik neem een blauw oud shirt en trek het over mijn hoofd heen. Ik zie dat ze het kettinkje bekijkt en opkijkt. 'Bill, nu heb ik niets voor jou.' zeurt ze. Lachend knuffel ik haar. 'Ik heb jou al, meer hoef ik niet.'
Ze grinnikt. 'En nu ben je weer zo lief ook!' 'Altijd.'
We staan op en lopen hand in hand naar onderen. Ze huppelt vrolijk de keuken in en verbaasd kijkt Charlene ons beiden aan. 'Ik zie..dat alles geod gaat.' gokt ze. 'Tuurlijk!' zegt ze overtuigend en rekt zich uit om 2 kommen uit te halen. Ik zak neer op een stoel en ze kijkt me nieuwsgierig aan. 'Nou ehm...we hebben het bijgelegd, het was een groot misverstand zeg maar.' verklaar ik verder. We praten wat en tot slot komen we op het verkering gedeelte. 'Liefje, ik vind echt dat Bill perfect voor jou zou zijn.' zegt ze totaal niet schamend. Ik begin te lachen en ze kijkt me serieus aan. 'Ik meen het hoor! Je bent vreselijk attend! Grappig en knap, perfecte match.' Blozend neemt Alice mijn hand beet. 'We zijn een koppel mam.' zegt ze verlegen.
Met open mond kijkt ze ons aan. 'We zijn net een stapje voor.' zeg ik heilig. 'Ach! Kom hier jullie!' roept ze opgelaten en knuffelt ons. 'Wat geweldig om te horen! Ik wist het wel!' zegt ze vrolijk en knijpt in Alice haar wang. 'Ojee, is dat een cadeau van Bill?' en neemt voorzichtig het roze steentje beet. 'Mooi hé.' zegt Alice met glinsterende oogjes. Ik drink van mij kopje thee met aardbeienpoeder en zucht. 'Dit alles was haast verloren door Laura.' grom ik. Haar moeder zucht gepikeerd en knikt. 'Ik moet Bjög echt overtuigen haar weg te sturen, dit kan toch niet meer? Ze verpest alles met haar leugens en treiteren.' Alice knikt en begint te geeuwen. 'Ik denk dat je noidg wat slaap in te halen hebt.' lacht Charlene. We wensen haar goedenacht en lopen omhoog. Twijfelend kijk ik naar mijn deur. Zou ik nu terug bij haar mogen, of... 'Kom je nog?' vraagt ze lachend. Meteen schiet ik in actie en spring in haar bed. Ze dooft het licht en kruipt tegen me aan.
'Weet je eigenlijk waar Tom is?' vraag ik haar dan plots. Ze giechelt en kijkt me lief aan. 'Die is bij Bella.' Ik grijns en druk een zacht kusje op haar lippen. 'Slaapzacht lieverd.' Ze drukt haar hoofd in mijn hals en snuift. 'Slaaplekker, sweety.' Ik grinnik, waardoor ze lachend een por geeft.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.