Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Bedtime
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Bedtime
Tom zijn mond trok zich tot een norse streep en Raven wist dat hij op het punt van ontploffen stond.
Raven keek hem vermakelijk aan en gaf hem een glimlach.
Ik geef je de volgende keus zei Tom toen.
En die is zei Raven grinnikend terug.
Of jij kleed jezelf om of ik kom je erbij helpen.
Raven schoot in de lach en vroeg welk leger hij daarvoor mee wou nemen.
Tom zijn ogen werden zo groot als schotels en was heel even sprakeloos.
Nou zei Raven daar gelijk boven op als jij nou even de kamer uit gaat kleed ik me om ben jij ook weer blij en gaf hem een knipoog.
Hij wist dat als hij hierop in zou gaan zij hem had waar ze hem wou hebben dus hij riep naar Georg.
Die kwam met Jessie aan der arm meeslepend aangesloft.
Wat is er Tom vroeg Georg rustig.
Ik heb je hulp even nodig dus keten dat kreng aan je nest en kom dan terug.
Jessie keek Tom pissig aan en zei dat dat kreng een naam had en als hij die niet wist hij zijn smoel moest houden.
Georg sleurde haar mee naar zijn kamer en zei doe dat nou niet straks word hij ook pissig op jou en dat wil ik niet..
Jessie keek Georg even raar aan terwijl hij haar onder de dekens hielp en haar met 1 hand vast ketende aan zijn bed.
Georg keek even terug en gaf toen een kus op der voorhoofd.
Gedraag je even ik ben zo terug lieverd.
Jessie was verbaasd van zijn gedrag en wist even niks te doen of te zeggen.
Georg kwam weer aan bij Tom in de kamer en vroeg waar hij hulp bij nodig had.
Nou zei Tom Little Miss Raven hier wilt zich niet omkleden dus daar gaan we even bij helpen.
Georg keek Tom aan en vroeg of hij zijn tok om had gedaan just in case.
Tom keek Georg weer pissig aan en zei help nou maar sukkel.
Raven stond de twee hoofdschuddend te bekijken en zei dat ze beide sukkels waren.
Tom stapte op Raven af en hij zag dit keer wel haar vuist aankomen en blokte die, Georg greep haar van achter vast.
Raven stond klem, wel probeerde ze om los te komen maar helaas was Georg's grip sterker dan vanmiddag.
Tom trok het shirtje van haar af en glimlachte bij het zicht wat hij had.
Kijk niet zo homo schreeuwde Raven nu naar hem waardoor Tom dus uithaalde en zei dat ze stil moest zijn.
Raven was versuft en liet Tom nu ook haar broek uit te trekken, al snel stond ze daar in alleen haar ondergoed en Tom knikte goedkeurend.
Ja zei Georg er nog boven op het voelt ook erg prettig aan eerlijk gezegd.
Tom lachte en zei dat zal vast en trok haar slaap shirt bij der aan.
Raven werd nu losgelaten door Georg en die ging terug naar zijn kamer waar Jessie al in slaap was gevallen.
Hij kleedde zich ook uit tot op zijn boxer en schoof naast haar, al snel kroop Jessie onwetend tegen hem aan en hij nam haar in zijn armen..
Bill had Laneice weer meegenomen naar zijn kamer en zei dat ze aan de rechterkant kon gaan liggen.
Ze deed wat hij zei en hij ketende haar ook vast aan het bed aan 1 hand.
Wat als ik nu moet plassen vroeg ze angstig.
Nou dan moet je me wakker maken he popje.
Laneice knikte en ging liggen en trok de dekens tot onder haar kin.
Bill begon zich uit te kleden en Laneice deed der nog vrije hand voor haar ogen dat was net even teveel details voor der.
Ze hoorde Bill grinniken en de dekens gingen een stukje omhoog en ze voelde zijn warmte doorstralen naar haar toe.
Toen hoorde ze van heel dichtbij dat ze haar ogen weer kon openen hij was bedekt.
Ze haalde haar hand weg en hij was op nog geen 5 centimeter van haar af.
Hij glimlachte en zei slaap lekker.
Eigenlijk wou ze roepen wat nou slaap lekker ik lig hier vast geketend en mag niet eens weg hier, hoe wil je dat ik lekker ga slapen lul, maar dat durfde ze
niet dus knikte ze maar.
Bill boog verder naar haar toe en gaf haar een kusje op haar voorhoofd.
Het licht ging uit en ze hoorde hoe Bill langzaam in slaap viel en door zijn ademhaling viel ze niet lang daarna zelf in slaap.
Tom trok Raven mee naar de badkamer waar hij haar haar toilet tas aangaf.
Raven pakte zelf haar tandenborstel eruit en begon haar tanden rustig te poetsen.
Tom deed hetzelfde en toen hij klaar was met alles trok hij Raven die inmiddels ook al klaar was mee naar de kamer.
Hij duwde haar op het bed en ketende haar snel vast voordat ze weer wat van plan was.
Ze kreunde toen hij het iets te strak deed en hij keek haar aan maar zette hem toch een standje losser.
Hij dekte haar toe en begon nu zichzelf uit te kleden, Raven keek niet eens naar hem en staarde naar het plafond.
Tom kroop naast haar en kroop tegen haar aan, zo zei hij nog heel droog.
Nu wil ik een kusje voor goedenacht.
Raven keek hem aan en zei dat hij de boom in kon en draaide zich op haar zij van hem af.
Daar nam Tom natuurlijk weer geen genoegen mee en trok haar bruut terug.
Nee zei hij nog tegen haar, je weet de regels luisteren..
Ik wil een kusje zei hij nogmaals en Raven zei wederom dat hij de boom in kon.
Tom werd weer boos en pakte haar hard bij der kin en drukte zijn mond op die van haar.
Raven probeerde hem weg te duwen met 1 hand maar dat was onbegonnen werk, dus liet ze hem begaan maar opende niet haar mond.
Tom vond dat blijkbaar geen probleem en trok terug.
Slaap lekker lieverd zei hij nog en Raven draaide zich weer weg en ging liggen bedenken hoe ze weg konden komen van die staats malloten..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.