Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Liev
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Liev
Ik kon maar niet in slaap komen en ik lag maar te denken hoe ik hier weg kon komen met de meiden.
Over Bill en Laneice maakte ik me niet eens zoveel zorgen het was duidelijk dat Bill verliefd was op haar.
Georg kon ik niet echt peilen in zijn gedrag.
Opeens vroeg ik me af waar Gustav eigenlijk was ik had hem niet meer gezien sinds de concert hal.
Als Tom hem maar niet teveel pijn had gedaan..
Ik draaide me op mijn rug en ik hoorde opeens een luidde gil door de bus heen gaan en ik kreeg spontaan kippenvel.
Ik probeerde los te komen maar die pokke boeien wilden niet wat ik wilde.
Tom begon te kreunen en kwam tegen me aan liggen met zijn hoofd op mijn borst.
Ik duwde hem weer van me af en kon het niet laten om te kokhalzen.
Het gegil bleef maar aan houden en ik hoorde dat het Jessie was en ik wou Tom wakker maken maar de deur ging open en Georg stond daar in zijn boxer.
Jessie is over de rel en ik krijg haar niet wakker en ik weet niet wat ik moet doen help me bitte riep hij aan 1 stuk.
Ja ik wil je best helpen maarre ik lig hier een beetje vast weet je.
Hij liep naar de kast van Tom en trok daar een sleuteltje uit.
Toen hij me los had keek hij me aan en zei alsjeblieft doe geen rare dingen nu, het gaat nu om Jessie en ik wil haar en jou geen pijn doen.
Ik keek hem verbaasd aan en wist alleen maar te knikken waarop hij me mee trok naar zijn kamertje.
Daar aangekomen lag jessie in een bolletje op bed en te snikken.
Het was inderdaad duidelijk dat ze nog sliep want ze reageerde niet op mijn stem.
Toen schoot me wat te binnen en ik trok de dekens weg en ging op zoek naar iets.
Georg zat me raar aan te kijken terwijl ik door zocht.
Fuck schreeuwde ik opeens en Jessie schoot wakker en begon te shaken.
Ik trok haar in mijn armen en begon zachtjes te praten tegen haar.
Toen ik eindelijk te horen kreeg wat er was vroeg ik aan Georg waar haar tas was en hij pakte die en liet hem zien.
Er zit een beertje in zei ik zachtjes en toen kreeg hij ook door wat er was.
Hij kroop met het beertje op bed en raakte Jessie zachtjes aan bij der schouder.
Ze keek op en zag het beertje en een glimlach brak door op haar gezicht.
Ik liet haar los en gaf haar een kus op der voorhoofd en Georg zei dat ik weer terug moest voordat Tom wakker zou worden.
Niet wetende dat de kwal al in de deuropening stond en alles had gezien.
Je zal ooit een goede mama worden zei Tom met een arrogante glimlach.
Ik keek hem aan met grote ogen en zei godzijdank voor de pil..
Hij schudde zijn hoofd en liep op me af.
Jessie vroeg of ik bij haar mocht blijven maar Tom schudde zijn hoofd en zei dat hij zijn knuffeltje dan moet missen.
Ik gromde wat onverstaanbaars en werd door Tom weer de kamer uit getrokken naar zijn kamer.
Hij deed de deur dicht en drukte mij ertegen aan.
Niet meer doen meissie zei hij hees, ik hou er niet van als ik moet zoeken daar word ik chagrijnig van.
Ik keek hem niet aan want ik voelde me niet prettig onder zijn aanrakingen maar ik was te moe om tegen te spartelen.
Ik onderdrukte een geeuw en hij trok me zachtjes mee naar het bed.
Zodra hij me weer vast had gemaakt viel ik al in slaap en ik voelde nog net zijn lippen op de mijne voor hij ook ging liggen.
De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door Bill, hij maakte mij hand los en zei dat er ontbijt was.
Ik knikte suf en ik volgde zonder er een probleem van te maken.
We kwamen de keuken binnen en ik zag Tom net een broodje choco pasta naar binnen proppen wat mijn eetlust al weer helemaal naar de klote hielp.
Bill wees me een kruk aan waar ik met veel moeite op wist te komen omdat ik niet zo heel lang ben.
Georg die naast me zat gaf me een bolletje aan en vroeg wat ik erop wilde.
Ik keek naar het bolletje en van het bolletje keek ik naar Tom die een half broodje naar binnen stampte en zei dat ik niks hoefde..
Je moet wel eten hoor zei Gustav toen.
Ik had hem niet eens gezien en ik gaf hem een glimlach en zei dat ik geen honger had dankzij Tom en zijn eet kunsten.
Tom trok een wenkbrauw en riep met zijn mond nog vol Welke eet kunsten.
Lekker Tom zei Bill nu ook met een vies gezicht.
Man dat is net een ongeluk in een tunnel riep ik naar hem hou je bek eens toe man!!!
Er kwam een verontwaardigd geluidje uit zijn mond en hij gooide zijn neus in de lucht en at verder
Arrogante kwast mompelde ik naar hem.
Gustav had het gehoord en glimlachte naar me en ik knipoogde terug naar hem.
Tom ging van tafel af en trok mij met hem mee.
Ik vroeg wat we gingen doen.
Nou zei hij we gaan lekker samen douchen, prompt ging ik in de ankers en zei dacht het niet maatje, Ik doe niet aan gezamenlijk douchen.
Hij keek me geamuseerd aan en zei sinds wanneer bepaal jij de regels.
Ik wist dat dit onbegonnen werk was dus ik liep mokkend achter hem aan.
We liepen eerst de slaapkamer in waar hij kleding uit zijn kast trok en kleding uit mijn tas trok.
Toen trok hij me mee naar de douche en zette die alvast aan nadat hij de deur op slot had gedaan.
Hij begon zich uit te kleden en ik keek hem daarbij niet aan ik wilde niet eens weten hoe hij eruit zag ik was zwaar pissig om het feit dat ik de meiden in gevaar had gebracht met mijn verassing.
Kan je jezelf deze keer uitkleden of moet ik je helpen?
Ik keek hem in zijn ogen en trok langzaam mijn shirt over mijn hoofd en mijn ondergoed volgde al snel.
Ik stond daar in mijn nakie en ik voelde zijn ogen scannen.
Heel langzaam liep hij op me af en pakte zachtjes mijn hand.
We stonden onder de douche en de stralen liepen langs mijn rug en het was heerlijk alleen jammer dat meneertje ik kan mijn handen niet thuishouden achter me stond.
Hij zeepte mij in en vergat geen stukje, toen hij bij mijn benen kwam duwde ik hem weg en zei dat ik het daar zelf wel kon.
Hij accepteerde mijn argument gelukkig en liet me begaan.
Nadat we allebei gewassen waren droogde hij me af en hielp hij me in men kleding.
Ik ergerde me rot aan dit ik was toch niet gehandicapt.
We kwamen weer bij de anderen terecht en Georg gaf Tom 3 doosjes aan die ik herkende als de pil gebruikte immers hetzelfde als dat hij vast had.
Tom gaf er weer eentje terug aan Georg en een aan Bill.
We moesten daar ter plekke de eerste pil in nemen.
Tom liep toen de kamer uit en en Georg nam Jessie mee om te gaan douchen en Laneice zat bij Bill op schoot en ik zag hoe Bill in haar oor zat te fluisteren.
Laneice glimlachte naar hem en ik zag hem een kus op der lippen drukken.
Mijn ogen werden groot toen ze zijn kus beantwoorden.
Gustav zat ook verbaast aan de tafel naar hun te kijken en begon de tafel alvast leeg te ruimen.
Ik besloot hem dan maar te helpen en elke keer als we langs elkaar heen liepen kon hij het niet laten om me aan te raken.
Ik vond het heerlijk dus liet hem lekker zijn gang gaan niet wetende dat ondanks dat Bill zat te zoenen met Laneice hij perfect kon zien wat Gustav en ik deden.
Gustav pakte opeens mijn hand en trok mij zachtjes mee, waar we heen gingen wist ik niet maar alles beter dan bij Tom in de buurt.
We kwamen in zijn kamer uit en hij sloot de deur zachtjes.
langzaam kwamen we dichterbij en net voor onze lippen raakte hoorde we David roepen.
Godver zei Gustav boos, maar drukte nog even snel zijn lippen op de mijn voor hij me zijn kamer uit duwde om als eerste naar binnen te gaan.
Tom zat me raar aan te kijken toen ik binnen kwam, waar was je vroeg hij.
In de kamer zei ik mijn schouders ophalend.
Hij knikte naar me en ik Zag Bill zijn ogen tot spleetjes gaan en ik gaf hem een knipoog.
Georg en Jessie waren er ook weer aangekleed en wel.
We gaan zo stoppen bij een tankstation dus jullie moeten de meiden vast leggen voor de pleuris uitbreekt zei David emotieloos.
Bill zei dat hij Laneice gewoon mee nam naar buiten ze zou bij hem blijven dat wist hij zeker.
Georg keek naar Jessie en zei sorry ik weet niet of ik je kan vertrouwen en trok haar mee naar zijn kamer.
Jessie was weer aan het schelden en tieren dat ze dit niet wou en dat ze de politie zou waarschuwen en dat ging nog wel even zo door zelfs toen Georg alweer in de keuken was.
Tom kwam al grijnzend op mij aflopen en ik zei dat ik me zou gedragen en trok een engelen gezichtje,
Hij begon te lachen en zei ja als Pasen en Pinksteren op 1 dag zouden vallen.
Ik zei nouhou en stampvoette erbij wat Laneice deed grinniken zelf Bill kon een lachje niet binnen houden en knipoogde op zijn beurt weer naar mij.
Ik stak mijn tong uit terwijl Tom me mee trok naar de kamer, hij maakte me vast aan het bed en ik zat hem pissig aan te kijken.
Ik kreeg een kus op mijn hoofd en hij liep de kamer uit.
Laneice liep met Bill naar buiten maar moest zijn hand vast blijven houden.
Ze kwamen in het winkeltje en ze mocht wat te snoepen uit zoeken van hem.
ze koos voor chocolade en stuiterde nog net niet toen ze ook een blikje energie drink aangereikt kreeg.
Ze kwamen weer buiten en gingen even op een bankje zitten en knuffelde veelvuldig met elkaar.
Bill begon haar weer te zoenen en niemand had ondertussen door dat Gustav weer de bus in ging.
Hij liep regelrecht naar het kamertje van Tom en opende de deur waar hij Raven slapend aantrof.
Hij stond een poosje vanuit de deur te kijken en toen hij stemmen hoorde sloot hij de deur en ging snel naar zijn eigen kamer.
Tom kwam al aangelopen en gooide de deur open en zag daar Raven liggen.
Hij glimlachte en liet haar slapen.
Georg ging ook even bij Jessie kijken en die was nog wel wakker en hij ging bij haar zitten.
Ze keek hem aan en het enigste wat ze wilden weten was waarom hij hieraan meedeed.
Hij keek haar schuldig aan maar gaf er geen antwoord op..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.