Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » a beating

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:39

1619

1

343



a beating

16+ Niet voor gevoelige lezers.....16+

David zat in de Lounge en Tom kwam pissig binnen vallen en plofte op 1 van de banken neer.
Is er wat vroeg David kalmpjes.
Ja Raven snuift Tom.
Wat heeft ze gedaan om jou zo pissig te krijgen vroeg David lachend.
Tom keek hem pissig aan en zei dat ze het bloed onder zijn nagels vandaan aan het trekken was.
En het ergste is begon hij nu te schreeuwen dat ze het heerlijk vind om te doen!!!
David keek hem even aan en zei sinds wanneer trek jij je wat aan van de mening van een meisje?
Tom keek op en keek recht in de ogen van David.
Waar is de Tom gebleven die alles voor elkaar kreeg bij een meisje vroeg David weer op zijn beurt.
Tom wees naar zijn wang die nog steeds blauw was.
Ik weet dat het geen katje is om zonder handschoentjes aan te pakken maar kom man riep David.
Tom stond op met een een lach en zei dat David gelijk had.
Nou laat zien met wie ze te maken heeft en breek haar stukje bij beetje zei David tegen Tom

Tom liep door het gangetje naar zijn kamer en liep Gustav tegen het lijf.
Ga naar je kamer siste Tom tegen hem, en Gustav keek hem verdwaasd aan.
Ik meen het Gustav loop! schreeuwde Tom nu.
Georg trok zijn deur open en vroeg of alles ok was.
Tom keek naar hem en zei dat hij zich bezig moest houden met Jessie.
Gustav liep ondertussen maar weg hij kende die blik in Tom zijn ogen maar al te goed.
Tom liep naar zijn kamer en gooide de deur open.
Raven schrok op en keek hem aan met een dodelijke blik.
Nadat Tom de deur had dicht gedaan draaide hij die op slot.
Hij maakte zelfs Raven los.
Zo zei hij nu is het tussen jou en mij.

Raven keek hem raar aan en vroeg of hij niks beters te doen had dan haar lastig te vallen.
Kijk zei Tom toen dit soort uitspraken daar word ik nu gewoonweg schijt ziek van en dat gaat vandaag eindigen.
Ow zei Raven blij je laat ons gaan??
Nee natuurlijk niet zei hij zachtjes, ik ga jou leren mij met respect te behandelen.
Raven schoot in de lach en riep heeft je moeder je nooit geleerd dat je respect moet verdienen and trust me boy, you don't even earn half my respect..
Tom werd laaiend en sloeg Raven op haar wang zo hard dat der hoofd ervan meedraaide.
Ze legde haar hand op de plek waar hij haar net geslagen had en keek hem toen woedend aan.
Nou zei Tom kom maar op laat maar zien wat je in huis hebt.
Dat liet ze zich geen 2 keer zeggen en haalde uit.
Tom was te laat met ontwijken en ook zijn andere wang zou nu blauw komen te staan.
Hij liep dichterbij en sloeg haar in der buik, waardoor Raven door haar knieën ging en naar adam hapte.
Hij trok haar aan der haar weer omhoog en wou weer slaan alleen Raven was hem voor en sloeg hem in de ribben.
Hij liet haar haar los en greep haar bij der arm.
Daarna smeet hij haar tegen de muur aan en hoorde hoe de lucht uit haar lijf sloeg.
Zo ging het een poosje op en af tot Tom het echt zat was en een klap uitdeelde wat haar knock out sloeg.
Hij was zo boos dat hij haar liet liggen waar ze lag en liep de kamer uit.

In de gang stond Bill met een huilende Laneice in zijn armen.
Je hebt haar toch niet vermoord he zei Bill zachtjes.
Tom lachtte sarcastisch en zei nee natuurlijk niet ze is bewusteloos.
Bill haalde opgelucht adem en zei zie je het komt wel weer goed tegen Laneice.
Laneice keek hem aan of hij niet helemaal lekker was in zijn hoofd maar liet het maar zitten Raven leefde nog dat was het belangrijkste.
Bill trok Laneice mee naar de Lounge om een film te gaan kijken..
Georg had de grootste moeite om Jessie kalm te houden want ja het gevecht was niet geheel stilletjes verlopen natuurlijk.
Jessie wist uit de armen van Georg te komen en stormde de gang op waar Tom net voorbij liep om naar de badkamer te gaan.
Ze greep hem bij zijn arm en haalde uit.
Het bloed stroomde nu uit zijn neus en voor hij het wist kwam de volgende vuistslag al en een hoop gescheld erop gevolgd.
Georg probeerde haar rustig te krijgen maar genoot wel van het feit dat Tom klappen ving van een grietje.
Gustav stond ondertussen ook al in de gang en die stond met grote ogen toe te kijken.
Tom werd weer pissig en sloeg Jessie met der hoofd tegen het muurtje van de slaapkamer, ze was versuft en Georg kreeg de opdracht om der naar de slaapkamer te
brengen.
Georg legde haar op bed en ketende haar weer vast en zei dat het hem speet dat dit allemaal gebeurde.
Jessie glimlachte en zei maak je niet druk het was heerlijk om hem te meppen.
Waarop Georg grinnikte en zei dat hij het een mooie rechtse had gevonden..

Gustav liep stiekem naar de kamer van Tom waar hij Raven op de grond aantrof..
Hij wist dat hij niet in de kamer mocht komen maar toch liep hij naar binnen.
Zachtjes aaide hij over haar haar heen in de hoop dat ze wakker zou worden maar dat werd ze niet.
Tom had zich opgeknapt en liep ondertussen terug naar zijn kamer en zag Gustav daar zitten.
Wat doe jij hier zei hij met een harde kille stem.
Gustav schrok en zei dat hij dacht dat Tom het niet erg zou vinden als hij haar wonden verzorgde.
Ach doe maar zei Tom dat scheelt mij weer..
Gustav stond op en tilde Raven van de grond en bracht haar naar de badkamer.
Hij zette de kraan open van het Lavabo en zette de stop erin toen het water warm genoeg was.
Raven lag op de grond en hij pakte ondertussen een handdoek, washandje en de verband trommel.
Zachtjes maakte hij haar gezicht schoon en zag hoe blauw haar oog en wang was, haar lip was gesprongen en ze had in der wenkbrauw ook een klein sneetje zitten.
Hij schudde zijn hoofd en mopperde dat ze geen boksbal was waar hij zich zomaar even op af kon leven.
Hij deed haar shirtje een stukje omhoog en zag hoe blauw haar ribben en buik waren, hij riep naar Georg en die keek ook geschrokken en zei dat er een arts bij moest komen.
Nou ga jij dat dan maar tegen Tom zeggen want ik laat haar nu niet alleen..

Met tegenzin liep Georg naar de Lounge en trof daar Bill met Laneice al knuffelend aan, daarnaast zat Tom met zijn ogen op het scherm gefixeerd.
Georg keek even naar wat hij aan het kijken was en zag tot zijn grote verbazing Gustav die in de badkamer zat en Raven's handen aan het schoonmaken was.
Hij schraapte zijn keel even en Tom keek hem kil aan.
WAT riep Tom toen Georg niks zei.
Gustav wil dat je de arts laat komen, haar ribben en buik staan nogal erg blauw en hij is bang dat ze inwendige bloedingen heeft.
Laneice begon te huilen toen ze dat hoorde en Bill keek geschrokken naar Tom en zei dat hij na moest denken de volgende keer.
Laneice stond zonder nadenken op en rende naar de badkamer waar ze zich met een plof op de grond liet vallen naast Raven die nog altijd niet bij bewustzijn was..
Gustav knikte en Laneice pakte Raven's hand vast en begon te fluisteren dat ze wakker moest worden want zonder haar kon ze het niet..
Tranen vielen op Raven's hand en Bill stond in de deur opening.
Al snel was de tour arts er en werd Laneice weg getrokken onder luid protest.
Bill kneep Laneice weer in der zij en zei dat ze moest mee komen, maar Laneice was teveel over der toeren.
Tom riep dat hij haar kalm moest maken voordat ze weer een aanval zou krijgen maar het lukte Bill niet.
Dus Tom pakte wat uit zijn kamer en spoot Laneice een kalmeringsmiddel in en ze viel slap in de armen van Bill neer die haar naar de kamer bracht en op
bed legde..


De dokter verzocht Gustav om Raven op bed te leggen want de badkamer was een beetje te klein om goed onderzoek te kunnen doen..
Een maal in de kamer van Gustav omdat die het dichtste bij was van de badkamer stuurde de dokter iedereen weg.
Na een half uur was hij nog niet klaar en begon Tom zich toch wel zorgen te maken en begon heen en weer te lopen..
Georg was naar Jessie gegaan en vertelde wat er aan de hand was en dat Laneice platgespoten was want die kreeg bijna een aanval omdat ze weg moest bij Raven vandaan.
Waarom doet Tom dit nou wat een lul is het zeg, lekker makkelijk meisjes in elkaar beuken.
SSSSSSSSSSt zei Georg hij is hier op de gang aan het wachten op de arts..
Tien minuten later kwam de dokter eindelijk naar buiten en verzocht Tom om mee te lopen naar de Lounge.
Gustav liep ook mee en nam plaats op de bank naast Bill en David.
Nou vertel op riep Tom toen hij de spanning niet meer aan kon.
Haar ribben zijn zwaar gekneusd maar niet gebroken.
Haar buik is ook gekneusd dus ze moet het echt en ik meen dan ook echt heeeel rustig aan doen.
Ze heeft geen inwendige bloedingen maar dan moet je voorlopig wel je handen thuishouden en hij keek Tom streng aan.
Ik heb haar pijnstilling gegeven en die mag ze over 12 uur weer dus dan kom ik terug om die te geven.
Ze zal door de pijnstiller voorlopig wel slapen dus laat haar liggen voorlopig.
Gustav grijnsde van binnen want dat betekende dat ze in zijn kamer moest blijven liggen..
Tom knikte alleen maar en bedankte de dokter..
Hij stond op en liep naar de kamer van Gustav en ging naast het bed zitten en bekeek het slapende meisje.







Had hij spijt of was dit alleen maar het begin voor meer????


Reacties:


beertje
beertje zei op 9 mei 2013 - 14:56:
die heeft geen spijt kom maar eens naar mij tommiewommie ik maak je niet af maar een flink pak op je donder kun je wel krijgen je slaat geen meisjes