Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Tha girls

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:40

1261

0

249



Tha girls


Laneice was wakker geworden en stapte uit het bed.
Als eerste liep ze naar de badkamer waar raven had gelegen voordat Tom haar een kalmerings middel had gegeven.
Daar was ze niet dus liep ze naar de Lounge waar alle jongens zaten behalve Tom.
Bill keek blij toen ze daar stond maar Laneice keek hem niet eens aan en vroeg waar Raven was, Bill keek haar teleurgesteld aan en zei dat ze in Gustav's kamer lag.
Laneice draaide zich direct om en liep naar Gustav's kamer.
Ze opende voorzichtig de deur en hoorde Tom fluisteren tegen Raven.
Tom had haar hand vast en hij gaf daar kusjes op.
Het spijt me dat ik je zo heb toegetakeld ik had het niet mogen doen, maar je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Normaal gesproken doen meiden een moord om bij mij in 1 ruimte te zijn maar jij, jij laat duidelijk merken dat je op die manier niets van me wilt.
En daarom ben je een uitdaging voor me, ik zal proberen om niet zo agressief meer te zijn naar jou toe maar laten gaan zal ik je niet..
Laneice klopte toen zachtjes op de deur.
Tom keek op en glimlachte.
Kom maar hoor ik zal Jessie ook halen zei hij terwijl hij opstond..

In de kamer van Georg gekomen keek Tom neer op Jessie die hem op haar beurt weer pissig aan keek..
Wil je naar Raven vroeg hij haar kil.
Ja dat natuurlijk wil ik dat riep ze.
Je mag van mij naar haar toe maar gedraag je anders lig je zo weer hier begrepen.
Jessie knikte deze keer en Tom maakte haar hand los.
In de kamer van Gustav klonk het gesnik van Laneice en Jessie kwam er zachtjes bij zitten en pakte Raven's hand vast.
Tom wou weg lopen maar Jessie vroeg hoe ernstig de verwondingen waren.
Tom beantwoorde haar vraag en ging toen weg.
Laneice hoorde hoe de deur op slot werd gedraaid en fluisterde ondertussen tegen Jessie wat ze Tom tegen Raven had horen zeggen..
Jessie staarde Laneice aan zei wat is er nou leuk om iemand tegen haar wil bij je te houden.
Ja dat vraag ik me dus ook af ik snap er geen hol van.
Ik begrijp dat het niet leuk is als een meid tegenwerkt maar kom op zeg om haar dan in elkaar te trappen.
Nee daar heb je een punt.

Ze hoorde zacht gekreun uit Raven's mond komen en langzaam gingen haar ogen open.
Laneice zuchtte opgelucht evenals Jessie.
Raven glimlachte en zei sorry dat ik jullie dit aan heb gedaan.
Je hebt ons niks aangedaan lieverd zeiden Jessie en Laneice tegelijk.
Je kon niet weten dat Tom en Bill zo ziek waren.
Jessie legde uit wat Georg had uitgelegd en Raven legde op haar beurt met horten en stoten uit wat Gustav had gezegd tegen haar bij de meet and greet.
Laneice vertelde dat ze net alsof deed dat ze Bill leuk vond.
Hij heeft je toch geen pijn gedaan he vroeg Raven aan Laneice.
Nee ik doe zoveel meewerken met hem, dus ik ben wel verplicht om met hem te zoenen en zo.
En toen wou hij verder gaan maar daar heb ik hem kunnen stoppen door te zeggen dat ik nog maagd ben en zo hij is dus ook nog maagd en ik moest maar aangeven
wanneer ik er klaar voor zou zijn en Laneice schoot zachtjes in de lach om het gezicht van Raven.
Mijn god het is toch wel een watje he zei Raven zachtjes.
En Jessie is Georg een beetje goed voor jou.
Ja zei Jessie hij probeert mij zoveel mogelijk bij Tom uit de buurt te houden maar misschien dat ik hem wel zover kan krijgen dat we kunnen vluchten zodra we in
Hamburg zijn.
Wat is er in Hamburg zei Raven met grote ogen.
Hun huis zeiden laneice en Jessie tegelijk.

Ondertussen waren de jongens in gesprek.
Zo en wat is de planning als we thuis zijn vroeg Bill aan Tom.
Nou, ik geloof dat jij je prima vermaakt met Laneice en Georg kan het geloof ik wel met Jessie vinden..
Ja zeiden Bill en Georg tegelijk.
Nou dan gaan we op de zelfde voet verder als nu, alleen ik heb net tegen raven gezegd dat ik zal proberen om niet zo agressief te zijn.
Dat vind ik goed van je zei Bill.
We kunnen ze ook gewoon laten gaan zei Gustav opeens.
De jongens keken op, Tom en Bill met woede in hun ogen en Georg met grote schrik in zijn ogen.
Gustav zei Tom nu nog rustig.
Ik laat nooit maar dan ook nooit Raven gaan, ik wil haar en ik zal der hebben ook.
En dat geld ook voor Bill en ook voor Georg.
Ooit zal jij weten hoe het voelt zoals wij ons voelen bij de meiden.
Niet wetende dat Gustav dat allang wist, en degene die hem zo liet voelen lag op het bed in zijn kamer en hij kon het haar niet eens zeggen zonder haar en
zichzelf in gevaar te brengen dus hield hij zijn mond dicht.
Tom en Bill raakte in gesprek en Georg ging op de x-box samen met Gustav.
Toen Tom opstond en weg liep ging Bill mee en Gustav wachtte 5 minuten voordat hij tegen Georg zei dat hij van plan was om de meiden te helpen ontsnappen zodra ze in
Hamburg zouden zijn.
Georg knikte en zei dat hij hetzelfde van plan was.
Mooi zei Gustav dan kunnen we het samen proberen voor ze.
Ja zei Georg dat is goed en ik wil toch een huisje voor mezelf gaan zoeken want ik word gek van die 2..
Gustav glimlachte en zei dat hij dat ook wou doen.

Tom en Bill waren wat gaan eten in de keuken en Bill maakte ondertussen ook wat klaar voor Laneice en Jessie.
Was het wel slim van je vroeg Bill ondertussen aan Tom om die 2 bij Raven te laten.
Ja zei Tom Raven heeft ze nodig en wie weet word ze dan wel eerder wakker.
Ow ja zo had ik dat nog niet eens bekeken zei Bill weer op zijn beurt..
Tom glimlachte en zei kom we gaan de meiden wat eten brengen.
De meiden lagen nu ook bij Raven onder de dekens en waren inmiddels tegen Raven aan in slaap gevallen..
Tom draaide het slot open en deed de deur zo zachtjes mogelijk open in de hoop om ze ergens op te betrappen maar het enigste waar hij de meiden op betrapte was dat ze
tegen elkaar aan lagen te slapen.
Het enigste wat hij nu kon doen was glimlachen en hij zetten de 3 flesjes cola op het nachtkastje en toen stapte Bill binnen en die had ook al zo'n mooie lach op zijn
gezicht van het aanzicht dat hij had.
Hij zette het eten op het andere nachtkastje.
Tom zei toen moeten we ze wakker maken of laten liggen.
Laat ze maar liggen zei Bill fluisterend en trok Tom mee de kamer uit.

In de Lounge gekomen vroeg Georg hoe het met Raven was en Tom zei met een glimlach dat de meiden tegen elkaar waren aangekropen en sliepen.
Georg glimlachte en sprong op, daar wil ik een foto van riep hij nog terwijl hij de gang in denderde.
Als hij zo doorgaat zijn ze weer wakker mopperde Bill.
Georg kwam na een paar minuten weer terug en gaf zijn camera aan Bill.
Bill lachtte en zei dat ze een mooi stel samen waren.
Tom keek ook en zei dat dat inderdaad het geval was.
Gustav keek wat moeilijk naar de tv en zat ondertussen te bedenken hoe hij die meiden moest laten ontsnappen al was dat nu niet echt aan de orde aangezien
Raven nu niet ver zou komen.
Hij wist dat Raven der rijbewijs had dus hij zou kunnen kijken voor een auto voor ze zodat ze voorsprong hadden.
En heel langzaam gingen de radartjes draaien bij hem, Gelukkig had hij Georg ook aan zijn kant dus het plannetje zou snel uitgewerkt zijn..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.