Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Bill en Laneice
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Bill en Laneice
Een paar uur later kwamen ze aan in Hamburg.
De dokter was al langs geweest en had Raven een kleine pijn stilling gegeven voor het vervoeren het huis in.
Laneice was weer bij Bill en die begeleide haar naar zijn kamer.
Hij keek haar even aan en gaf haar toen een kus, die uitmondde in een heftige tongzoen.
Zo laaide de vlinders toch weer op bij Laneice en ze wist dat ze verkocht was.
Georg bracht Jessie naar zijn kamer en vroeg of ze zich kon gedragen of dat hij der vast moest zetten.
nee ik gedraag me wel, hij knikte en liep weg voor zijn koffers.
Onderweg kwam hij Gustav tegen en vroeg of Raven al binnen was.
Gustav had nee gezegd Tom was eerst bezig met zijn koffers.
Tom kwam aan lopen met 2 koffers in zijn hand en zette ze even aan de kant.
Later kwam hij terug met een kreunende Raven in zijn armen.
Haar ogen gingen open en ze raakte in paniek.
Tom zei dat ze rustig moest blijven van de dokter maar hij drong niet echt tot haar door.
Gustav liep op Tom af en nam Raven uit zijn armen en begon in haar oor te fluisteren en liep ondertussen door naar Tom zijn kamer.
Tom pakte zijn koffers maar even op en was boos op Gustav dat hij het lef had gehad om dit te doen.
Eenmaal op de kamer legde Gustav haar voorzichtig neer en liep de kamer uit waar hij Tom een knikje gaf.
Raven lag weer stil op het bed en keek naar wat Tom aan het doen was.
Toen hij klaar was met het uitruimen van zijn koffers liep hij naar het bed en kroop naast Raven op het bed
Hij streelde haar gezicht en kwam voorzichtig dichterbij om haar geen pijn te doen.
Zachtjes drukte hij zijn lippen op die van haar en kuste haar.
Raven had pijn dus kon hem niet weg duwen en liet hem maar begaan.
Tom vroeg toestemming met zijn tong allen Raven schudde haar hoofd en hij trok terug.
Jammer zei hij zachtjes en keek haar in der ogen.
Ze zuchtte en vroeg hem of hij was vergeten dat ze hier nog altijd tegen haar wil was ook al kon ze nu amper bewegen.
Hij knikte alleen maar en zei dat ze snel genoeg zich over zou geven aan hem.
Raven keek hem aan en zei dat hij van zijn wolkje af moest komen want hij zou nooit krijgen wat hij wilde..
Tom keek haar boos aan en liep pissig de kamer uit.
Laneice en Bill zaten al die tijd al te zoenen en ze waren ook niet echt van plan om te stoppen.
Bill begon zwaarder te ademen en Laneice had het ook moeilijk.
De vlinders waren langzaam aan alles aan het overnemen en ze wist dat ze zometeen niet meer zou kunnen stoppen.
Bill liep met haar naar het bed en liet haar daar zachtjes op zakken.
Laneice kreunde toen hij half op haar ging liggen en haar handen kropen nu onder zijn shirt.
Zit de deur op slot vroeg ze toen hees en Bill stond binnen een seconde recht en snelde naar de deur..
Laneice trok ondertussen haar shirtje uit en toen Bill zich omdraaide nadat hij de deur op slot had gedraaid wist hij niet meer hoe hij het had.
Langzaam liep hij naar het bed en liet zich weer naast Laneice zakken.
Haar lippen kwamen weer op de zijne terecht en ze draaide hem om zodat zij op hem zat.
Ze kuste hem gulzig en hij liet haar het ritme aangeven.
Al snel trok ze hem omhoog en trok zijn shirt over zijn hoofd en ze leidde zijn handen naar de sluiting van haar BH.
Hij begreep de hint snel genoeg en toen de BH op de grond lag bekeek hij haar en liet zijn hand heel voorzichtig over haar huid gaan wat haar kippenvel gaf.
Laneice boog weer naar Bill toe en kuste hem weer vol met passie.
Langzaam liet ze haar vingers over zijn blote borst kast heen tippelen naar zijn broeksknoop.
Ze maakt hem open en liet haar hand erin glijden.
Ze hoorde hoe hij naar adem hapte toen ze zijn trots in der hand nam.
Hij hijgde en vroeg of ze zeker was waarom ze knikte en hij nam de overhand weer.
Bill maakte nu haar broek open terwijl hij in haar ogen keek.
Langzaam trok hij hem uit en haar slipje volgde al snel.
Hij streelde haar zij en ze huiverde onder zijn aanrakingen, ze trok hem daarop dichterbij en kuste hem in de nek.
Toen fluisterde ze in zijn oor Ik wil je nu..
Dat liet hij zich geen tweede keer zeggen en hij trok zijn broek en boxer uit waarom Laneice met grote ogen naar zijn trots keek.
Bill grinnikte en pakte voor de zekerheid een condoom uit zijn nachtkastje.
Hij deed hem om en kuste verder met Laneice terwijl hij zich langzaam naar binnen liet glijden.
Laneice verstrakte even en hij kuste hoor oor en zei ondertussen dat ze moest ontspannen..
Het lukte haar en al snel kon hij gaan stoten.
Het kreunen werd luider en luider en Tom legde zijn oor op de deur en grijnsde.
Tenminste iemand die zijn zin krijgt mompelde hij terwijl hij verder naar zijn kamer toe liep.
Hij opende zijn kamer deur en hij keek naar Raven die moeite deed om omhoog te komen.
Hij liep naar het bed en vroeg of ze hulp nodig had en ze knikte.
Hij zette haar voorzichtig rechtop en vroeg of ze het ook hoorde.
Natuurlijk hoor ik Bill en Laneice ik hoop alleen voor Bill dat ze dit vrijwillig doet want als dat niet het geval is zal ik hem heel langzaam castreren.
Tom keek haar aan met grote ogen en zei dat ze der waffel dicht moest houden.
Ondertussen waren Bill en Laneice druk bezig om elkaar gek te maken wisselde af van posities.
Bill was nu op gestaan en trok haar van het bed af.
Hij drukte haar tegen de muur en ze voelde zijn lig tegen haar buik aan drukken en voor ze het wist tilde hij haar op en liet haar op zijn lid zakken.
Zo gingen ze een hele poos door totdat Laneice haar hoogtepunt bereikte en gillend klaar kwam.
Bill was nog niet klaar en stootte flink door.
hij draaide zich weg van de muur en liet haar achterover leunen zodat ze op de handen leunde en hij zo een prachtig uitzicht op haar lichaam had.
Nu kon hij het alleen niet lang vol houden en kwam hij met een luide kreun klaar.
Hij hielp haar terug om hoog en legde haar voorzichtig op het bed voor hij zich uit haar liet glijden.
Laneice lag uit te hijgen en Bill kroop nadat hij zich van het condoom had ontdaan bij haar liggen.
Hij trok het deken over hun heen en ze vielen in slaap.
Georg en Jessie waren verbaasd over wat ze net hadden gehoord, maar zeiden niks erover want het was Laneice's haar eigen keuze..
Jessie zei ik hoop dat Raven zich een beetje koest kan houden want ik durf te wedden dat die aan het koken is van woede op dit moment..
Ja dat weet ik wel zeker maar zij weet ook wel dat Laneice verliefd is op Bill en Bill is ook verliefd op Laneice dus hij zal haar niet zo snel pijn doen
als dat wij denken hoor!!
Jessie knikte en gaf hem gelijk, wat is nu de bedoeling vroeg ze nu aan Georg.
Ik en Gustav gaan bedenken hoe we jullie hier veilig weg zouden kunnen krijgen maar dan moet Raven wel beter zijn want zo kan ze niet reizen.
Hou het dus nog even vol alsjeblieft?
Nee natuurlijk kan ze zo niet reizen dan komen we nooit ver zei Jessie zachtjes..
Maar we weten niet of Laneice wel mee wilt natuurlijk antwoordde Georg weer..
Nee dat is inderdaad de vraag maar daar komen we natuurlijk snel genoeg achter zei Jessie weer op haar beurt.
Georg keek naar Jessie en Jessie keek naar Georg en langzaam kwamen ze naar elkaar toe en kuste ze elkaar voorzichtig.....
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.